daarvoor moet je bij Milena zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat kan prima zonder tribunaal.
Dat hele huis kan ik wel iets bedenken waar ze verantwoording voor mogen afleggen.
Maar sommige mensen kiezen altijd voor de veiligheid van de groep ipv 1 op 1 de boel aan te pakken.
dat gaat nooit meer gebeurenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:16 schreef ledn81 het volgende:
Axel wilde graag kipjes voor in de tuin.(voor de eitjes)
Mochten ze die krijgen kunnen ze Mileentje beter binnen houden, want denk dat er anders weinig eitjes gelegd worden
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jordy heeft zich tussen Mattie en Milena gewurmd![]()
Klopt idd maar dat was ook denk ik de enige keer dat hij dat deed en daar had hij ook een boel bijval bij.. dat hele kippenhok zat vol. Ik vond het een leuke rustige gast die niet echt roddelde of slecht over iemand sprak maar dat was de eerste week en ik was er al snel klaar mee. Het is gewoon een meeloper en durft dan wel achter iemands rug te praten maar vervolgens durft hij het niet in hun gezicht.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is niet waar, toen die roddels van Sharice eindelijk uitkwamen en mensen tegen hem zeiden dat hij dat beter direct met haar kon uitpraten , heeft hij dat met heel veel moeite ook gedaan. Want het was duidelijk dat hij zich klein voelde door wat er allemaal via via over hem is gezegd en dat mensen het geloofden. Dat maakt dat je je alleen voelt en ook bang bent dat mensen zoals Sharice het zo weten te draaien dat het alsnog zijn schuld is Je kon zien dat hij niet gewend is om mensen aan te spreken op hun leugens en is verbaal in een groep ook niet erg sterk. Maar hij heeft het toen wel gedaan , vond ik best stoer ondanks zijn gehakkel
Dat zou heel jammer zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:27 schreef Verity het volgende:
Jane denkt dat Sharice sneller was dan Jane zelf
Dat is een behoorlijk verschil!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice is dan inderdaad veel sneller. 30 minuten tegen 40 voor Jane.
Nu pas?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:21 schreef -river- het volgende:
Vanochtend schrok ik van Jordy die zei dat Elsa echt geluk had dat Jordy alles als een spel ziet want anders....en hij kan veel erger enz. en nog wat gezeik over haar leeftijd enz. Op hem ben ik dan ook finaal afgeknapt.
De hele oude BB hadden kipjesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gaat nooit meer gebeuren
kippetjes in een rls
PVDD gaat daar nooit mee akkoord
Ze kunnen niet eens hun eigen was doen, laat staan voor dieren zorgen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
De hele oude BB hadden kipjes
Iets recenter Utopia had kipjes
Das waarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens hun eigen was doen, laat staan voor dieren zorgen.
Ik vind toch altijd wel dat het snel hangen tegen elkaar vlooien enz enz isquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:38 schreef -river- het volgende:
Jolien ligt bijna helemaal op Alex![]()
![]()
![]()
(thuis een ontploffende Jeff)
Mee eens, ik hou daar helemaal niet van. De enige waar ik mee knuffel zijn de kinderen van mezelf en mijn zussen en mijn jongste zus, de rest moet lekker van mij afblijven.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik vind toch altijd wel dat het snel hangen tegen elkaar vlooien enz enz is
Zeker deze bb
Precies dat heb ik ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Mee eens, ik hou daar helemaal niet van. De enige waar ik mee knuffel zijn de kinderen van mezelf en mijn zussen en mijn jongste zus, de rest moet lekker van mij afblijven.
nee hoor, dat deed zijzelf helemaal niet met Wickyquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:44 schreef Kissingbird het volgende:
elsa zou niet zo kroelen en knuffelen zoals milena en Sharice
Kinderen is sowieso heel anders. Je weet dat daar niks achter steekt. Van de week kwam er een wildvreemd kind naar me toe die een knuffel wou. Maar die mensen daar die knuffelen met mensen die ze het liefst een mes in de rug zouden willen steken. Daar krijg je de kriebels van!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Mee eens, ik hou daar helemaal niet van. De enige waar ik mee knuffel zijn de kinderen van mezelf en mijn zussen en mijn jongste zus, de rest moet lekker van mij afblijven.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:44 schreef -river- het volgende:
Verstandig van Jane dat ze haar sinasappel thee niet los laat in de buurt van de heks en haar vale droopie hond en valse tekkel. (sorry, ik weet dat dit niet mag)
Helemaal mee eens, ik ben met carnaval zo vaak de wc mama geweest van vreemde kinderen tijdens kindercarnaval.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kinderen is sowieso heel anders. Je weet dat daar niks achter steekt. Van de week kwam er een wildvreemd kind naar me toe die een knuffel wou. Maar die mensen daar die knuffelen met mensen die ze het liefst een mes in de rug zouden willen steken. Daar krijg je de kriebels van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |