Nou niet normaal hoe ze zitquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:23 schreef kater1 het volgende:
De rest reageert niet dus zal wel niets zijn.
Dat heb ik hier vandaag ook al gevraagdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zag op FB wel een goede uitspraak
Hoe kan iemand die als eerste de giftige appel kreeg en geen Kans meer zou maken op een vrijstelling alsnog een vrijstelling winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ze is er nog? Dát is er met Elsa...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nah das zielig! Maar dit is wel raar. Heeft ze een geest gezien boven het fonduepotje of zo? Pootje haalt fonduepotje nu weg bij haar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zijn al uitgetuned op haar om alvast te wennen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:25 schreef Ireth het volgende:
En daar betaal je grof geld voor
Heeft wel een nooduitgang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de puntpaprika kan heerlijk door de pastaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
Ze zitten vol.. nu nog even een kliekje verzinnen voor de resterende rauwkost
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
Opbakken voor de pasta.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
Wicky mis ik wel. Die was vaak grappig en ook lief. Eva ben ik blij dat ze weg is.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:31 schreef Willewa het volgende:
Ik mis Wicky en Eva wel hoor. Lijkt net alsof we 2 weken BB geskipt hebben, voor de hoeveelheid mensen die er nu zitten.
Wicky was een toppertje en Eva tja ik vond d’r wel grappige opvulling.
Jah.. roerbakken met de courgette en de rest wat ze vergeten hebben op etenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
de puntpaprika kan heerlijk door de pasta
ditquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wicky mis ik wel. Die was vaak grappig en ook lief. Eva ben ik blij dat ze weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |