Ja dat idee heb ik idd meer hier gehad, dat velen Eva zouden willen zien gaan. Ik vond haar niet zo verkeerd en wel grappige opvulling dus. Wicky zeker een topper, die mis ik daadwerkelijk als persoon sowieso en had minstens tot de laatste week mogen blijven van mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wicky mis ik wel. Die was vaak grappige ook lief. Eva ben ik blij dat ze weg is.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Komt hier vandaan:
https://www.hln.be/video/(...)%2Fwww.google.com%2F
Ik ook, Wicky was wel mijn favo, kon zo om hem lachen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wicky mis ik wel. Die was vaak grappig en ook lief. Eva ben ik blij dat ze weg is.
zat jij bij keanu onder een steenquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
zat jij bij keanu onder een steen
Net zoals 4 nieuwe in een week is 3 in een week het huis zien verlaten te veel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik idd meer hier gehad, dat velen Eva zouden willen zien gaan. Ik vond haar niet zo verkeerd en wel grappige opvulling dus. Wicky zeker een topper, die mis ik daadwerkelijk als persoon sowieso en had minstens tot de laatste week mogen blijven van mij.
Maar bedoelde het meer zo van, qua hoe we het gewend zijn geweest alle jaren, lijkt het qua aantal mensen echt alsof we 2 weken geskipt hebben. Ik mis voor m’n gevoel nu gewoon echt 2 mensen voor het moment waar we zijn3 exits in 3 dagen was helaas veel. Jammer dat het niet eerder gebeurde want dan waren er denk ik zeker andere mensen opgeroepen.
Feestjes waren ook puur snaaien.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:41 schreef Hznootje het volgende:
Dus binnen 40 minuten klaar met de kaasfondue? Niks gezelligheid …naar binnen schuiven met die handel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |