Geef die man een kans om te drukken zegquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:55 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Vuurtorenwachter Pootje
ze pakt de chips gewoon aanquote:
En heeft het afgedekt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze pakt de chips gewoon aan
ze is moe zegt ze net
En dan die kreun ook elke keer in haar stem.. ik kan echt niet met haarquote:
Jane zo aardig om het aan haar te geven en krijgt als bedankje.. heb je geen keukenrol om het af te dekkenquote:
Jees, moest ff zoeken!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:55 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Vuurtorenwachter Pootje
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:00 schreef engine het volgende:
Iemand heeft Matthie zijn chips gepakt. Het is op
We zoeken een braziliaan van 1,78quote:
eh jaquote:
Ze zei eerst laat me met rustquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jane zo aardig om het aan haar te geven en krijgt als bedankje.. heb je geen keukenrol om het af te dekken
Zie ik nu pas , voor mij dus nieuwquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh ja
al een paar dagen hebben ze goede
Zo vriendelijk altijdquote:
in dit geval was het wel een grapjequote:
Ze zijn verwend met echte filtersquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie ik nu pas , voor mij dus nieuw
Zou ik als BB meteen drukken wanneer hij even naar het toilet is.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:04 schreef lojanda het volgende:
Ligt Pootje daar nu echt zodat hij als eerste bij de knop is
wat kan Jordy er aan doenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:07 schreef Kinga het volgende:
Seriously, Milena EN Sharice een vrijstelling? Dan gooi Jordy nog maar op die bank AUB
dan heb ik de eerste 2 gemist met switchen van streamquote:
elsa kan gewoon naar huis hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:10 schreef Kinga het volgende:
[..]
Niks, maar tenminste een die verdient naar huis te gaan op de bank.
Vervelend die koffie tussen de suiker inquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zoooo die gooit even 16cscheppen suiker in de koffie Jolien
en lachend allerlei opdrachten geven "Pak gewoon iemand anders zijn dekentje "quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:13 schreef greysbones het volgende:
milena lijkt me een vreselijk mens om mee te moeten leven
tenzij je ervan houdt om hele dagen afgesnauwd te worden
Wel kinky hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:13 schreef greysbones het volgende:
milena lijkt me een vreselijk mens om mee te moeten leven
tenzij je ervan houdt om hele dagen afgesnauwd te worden
Ja zag je hetquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:16 schreef engine het volgende:
Daar gaat het ijs voor de koffie over de grond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |