Oh dat kreeg ik even niet meequote:Op maandag 17 februari 2025 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
Degene die van Axel en Jolien verliest is genomineerd, zegt Jordy
Ben blij dat ik geen oortjes in hadquote:Op maandag 17 februari 2025 10:41 schreef KinKiJan het volgende:
Geloof dat roze gewonnen heeft..
Meteen nieuwe trommelvliezen nodig
Dat zou wel hard zijn .. ga je het spel spelen voor je team. Boem. Genomineerd.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:46 schreef Droopie het volgende:
Dus Axel of Jolien een nominatie.
Matt en Elsa een target?
Volgende weekquote:Op maandag 17 februari 2025 10:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Shit ! Had graag eens een bankje met Milena, Sharice en Mattie
quote:Op maandag 17 februari 2025 10:46 schreef Droopie het volgende:
Matt en Elsa een target?
yup en Keanu is al genomineerdquote:Op maandag 17 februari 2025 10:46 schreef Droopie het volgende:
Matt en Elsa een target?
Mwah... ik gok dat dat eerder negatief is voor de overige genomineerden dan voor Axel zelf...quote:
Idd, zullen ze mssn wel later gedaan hebben.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:50 schreef marky het volgende:
Slim bedacht zo moesten Jordy en Jane wel hun best doen.
Wat ik een beetje jammer vind met al die info van buiten dat Axel zich totaal onbedreigd voelt. Erg jammer.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah... ik gok dat dat eerder negatief is voor de overige genomineerden dan voor Axel zelf...
quote:Op maandag 17 februari 2025 10:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ligt er aan wie de 3e gaat worden..
Misschien met Elsa ook nog, die lijkt ook steeds minder populair te worden.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen met Pootje er nog bij maakt Keanu een kans denk ik.
Dus Keanu vertrekt alsnog a.s. vrijdag dan. Ik zou niet weten wie van de overblijvers nog moet onderdoen voor Keanu.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:49 schreef Ireth het volgende:
Nominatie:
- Keanu
- Axel
- jolien, Elsa of Mattheus
Ik dacht dat die 15k misschien een stimulans zou zijn maar zowel Jordy als Jane boeit het geld geen moer.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Idd, zullen ze mssn wel later gedaan hebben.
En ik wou schrijven, de consequenties voor team groen zijn minimaal, maar ze hebben wel 15k verloren.
Volgens mij is Axel gewoon echt zo'n nuchter figuur die zich überhaupt niet druk zal maken over zoiets. Wat komt, dat komt.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:52 schreef marky het volgende:
[..]
Wat ik een beetje jammer vind met al die info van buiten dat Axel zich totaal onbedreigd voelt. Erg jammer.
Betwijfel ik.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen met Pootje er nog bij maakt Keanu een kans denk ik.
Welke info van buiten af?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:52 schreef marky het volgende:
[..]
Wat ik een beetje jammer vind met al die info van buiten dat Axel zich totaal onbedreigd voelt. Erg jammer.
Zo komt hij alleszins van dag 1 bij mij over. Ik gun hem nu al de overwinning.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij is Axel gewoon echt zo'n nuchter figuur die zich überhaupt niet druk zal maken over zoiets. Wat komt, dat komt.
En ook bij de Belg blijkbaar... hij was het populairst gister bij de (voornamelijk) belgische FB paginaquote:Op maandag 17 februari 2025 10:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Welke info van buiten af?
Niemand gaf een cent voor hem toen ie ziek was en terugkwam.
Axel is gewoon Axel gebleven en heeft de gunfactor bij de Nederlandse kijker.
Je vergeet dat het Milena is die de "puzzelaars" en "muziekkenners" bij elkaar geeft gezet?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:54 schreef Lrod01 het volgende:
Goed gemanipuleerd door de Febo weer. Rose team had veruit de betere muziek kennis en betere puzzelaars. Waarom geen fysieke game? De voorkeur valt niet op hoor.![]()
Dus weer dezelfde bank als vorige week, alleen met Axel ipv Jolien. Ik zei het voor de game al. Dit is te voorspelbaar.
Of gewoon een persoonlijke game? BB heeft tenslotte gezegd, dat je dit jaar voor jezelf speelt. Al zijn ze de laatste tijd wel afhankelijk van duo's en teams.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:54 schreef Lrod01 het volgende:
Goed gemanipuleerd door de Febo weer. Rose team had veruit de betere muziek kennis en betere puzzelaars. Waarom geen fysieke game? De voorkeur valt niet op hoor.![]()
Dus weer dezelfde bank als vorige week, alleen met Axel ipv Jolien. Ik zei het voor de game al. Dit is te voorspelbaar.
quote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En ook bij de Belg blijkbaar... hij was het populairst gister bij de (voornamelijk) belgische FB pagina
Echt ?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En ook bij de Belg blijkbaar... hij was het populairst gister bij de (voornamelijk) belgische FB pagina
Als er een voor het geld zit is het Axel. Die heeft geen baan en wil een feestcafe in Naaldwijk kopen. Toen hij in het begin genomineerd was maakte hij zich veel meer zorgen. Nu is dat volledig weg.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij is Axel gewoon echt zo'n nuchter figuur die zich überhaupt niet druk zal maken over zoiets. Wat komt, dat komt.
En terecht!!!quote:Op maandag 17 februari 2025 10:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jolien toch niet,die won toch van Axel.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:56 schreef Flow3r het volgende:
Targets voor Elsa , Mattie en Jolien dus ?
Ik had het mis .. hij staat top 5, maar Mattie is daar het populairst .. of het is veranderd sinds gisterquote:
Ik ookquote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo komt hij alleszins van dag 1 bij mij over. Ik gun hem nu al de overwinning.
Ik vind het de man waar je mee aan de bar wil hangen kletsen.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Vind hem vrolijk, bijna altijd positief, in voor van alles, nooit te lamlendig voor een praatje.
De verliezer = genomineerd. De rest een target. Zo begreep ik het van die springveer Jordy.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jolien toch niet,die won toch van Axel.
die kan met de prijzenpot niet eens genoeg bier inkopen voor Koningsdagquote:Op maandag 17 februari 2025 10:56 schreef marky het volgende:
[..]
Als er een voor het geld zit is het Axel. Die heeft geen baan en wil een feestcafe in Naaldwijk kopen. Toen hij in het vegin genomineerd was maakte hij zich veel meer zorgen. Nu is dat volledig weg.
Ik snap echt niks van de populariteit van Mattiequote:Op maandag 17 februari 2025 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik had het mis .. hij staat top 5, maar Mattie is daar het populairst .. of het is veranderd sinds gister
Kazachse oorlogskleuren.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
omg .. wat heeft Milena haarzelf toegetakeld met de make-up.
Ik in theorie wel, Matt is likeable.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik snap echt niks van de populariteit van Mattie
Ik zie op Facebook heel veel anti Axel..quote:Op maandag 17 februari 2025 10:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah... ik gok dat dat eerder negatief is voor de overige genomineerden dan voor Axel zelf...
Dat zie je vaak, zoveel van die rouge-troep erop dat het er onnatuurlijk uit ziet.quote:
volgens mij is dat Mattquote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Leuk om de verschillende gedachtes te lezen, Jeff Keanu en Mattie staan bij mij van begin af aan al onderin op de lijst, Jeff is al weg, Keanu zie ik vrijdag wel vertrekkenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik in theorie wel, Matt is likeable.
Alleen als je zoveel streams kijkt als ons, dan prik je er na een maand wel doorheen.
En de rest is gewoon minder populair, Matt staat bij mij ook in de top 5.
Ik zou gget verdelen met 3 Milenba enSharice mogen ernaar fluitenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:02 schreef Droopie het volgende:
"Milena maakt niet uit hoeveel geld ze krijgt"
Dan zou het voor mij echt heel makkelijk zijn qua verdeling geld deze gamepot.
100 euro voor de moeite Milena
Als ik hem zoals van de week zie praten met Jordy, dat is voor mij toptv en doet hem op mijn lijstje stijgen.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Leuk om de verschillende gedachtes te lezen, Jeff Keanu en Mattie staan bij mij van begin af aan al onderin op de lijst, Jeff is al weg, Keanu zie ik vrijdag wel vertrekken
Jane, David, David en Eva hebben hem allemaal verteld dat hij de populairste is en sindsdien loopt hij daar lekker relaxed te wezen. Dat is erg jammer elke vorm van urgentie is weg. Hij zit een beetje om zich geen te kijken net wie hij over wil blijven. Zo spannend is hij niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik wilde er nog bij zetten "..onderweg naar Schiphol", maar had al op enter gedruktquote:
Hier heb je 3 euro Milena ga er maar een snoepje voor kopen meidquote:Op maandag 17 februari 2025 11:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Leuk om de verschillende gedachtes te lezen, Jeff Keanu en Mattie staan bij mij van begin af aan al onderin op de lijst, Jeff is al weg, Keanu zie ik vrijdag wel vertrekken
op Jordy na is er niemand spannendquote:Op maandag 17 februari 2025 11:05 schreef marky het volgende:
[..]
Jane, David, David en Eva hebben hem allemaal verteld dat hij de populairste is en sindsdien loopt hij daar lekker relaxed te wezen. Dat is erg jammer elke vorm van urgentie is weg. Hij zit een beetje om zich geen te kijken net wie hij over wil blijven. Zo spannend is hij niet.
En dat is ook zo...quote:Op maandag 17 februari 2025 11:05 schreef greysbones het volgende:
Jordy is echt rete irritant als hij gewonnen heeft
hij weet dan alles beter
Hoe en waarom staat die Jordy ineens zo hoog? Heb ik iets gemist. Ik vind hem bloed irritant haha.quote:
Zijn die nog steeds te koop?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:07 schreef Lrod01 het volgende:
Ergste van dit alles is dat Sharice weer de dans ontspringt en met dat geld weer een sloot aan extra gamechangers bij kan kopen. Dat mens gaat er nooit uit.
niet als hij wintquote:Op maandag 17 februari 2025 11:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Kan Jordy beter handelen eerlijk gezegd
vertelquote:Op maandag 17 februari 2025 11:10 schreef Jockari het volgende:
Matti tegen Milena en Sharice over het gebruik van franse woorden door de vlamingen. Merci ipv dank u...
Nou Matti, Nederlanders zondigen nog meer tegen die regels hoor.
Die zal toch niet als winnaar het pand verlaten.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:07 schreef Lrod01 het volgende:
Ergste van dit alles is dat Sharice weer de dans ontspringt en met dat geld weer een sloot aan extra gamechangers bij kan kopen. Dat mens gaat er nooit uit.
geen ideequote:Op maandag 17 februari 2025 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
Heeft Kenau zijn 'Beslissende Stem' nog, of heeft ie die moeten inleveren na het vertrek van David S.?
(Zoals Wicky moest met zijn GC's na het vertrek van Lennie)
Lijkt me heel sterkquote:Op maandag 17 februari 2025 11:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die zal toch niet als winnaar het pand verlaten.
dat woord wordt amper gebruikt in NLquote:Op maandag 17 februari 2025 11:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kom, ik zal het in de "boudoir" vertellen ;-)
De tv kijker houdt van het typische nuchtere type Axel. Daarnaast heeft hij in het begin een hoop symphatie stemmetjes gewonnen met zijn zielige "Ik werd buitengesloten" act. Doodgeverfde winnaar. Het is totaal niet spannend imo.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
op Jordy na is er niemand spannend
En iedereen heeft zijn voors en tegens.
Tel daarbij op dat de TV echt wel gemanipuleerd wordt die keren dat ik keek (max 5 keer). Axel zal niet snel de hoofdrolspeler zijn in een aflevering
Eerlijk gezegd doet hij ook niet zoveel om een hoofdrol te zijn. Hij gaat dit ook winnen er is niemand die hem uitdaagt. Zelfs Glenn gad vorig jaar nog enige uitdaging aan Ashley maar Axel zit maar een beetje te kaarten en koffie te leuten kriebelt af en toe de vrouwtjes maar verder niets.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
op Jordy na is er niemand spannend
En iedereen heeft zijn voors en tegens.
Tel daarbij op dat de TV echt wel gemanipuleerd wordt die keren dat ik keek (max 5 keer). Axel zal niet snel de hoofdrolspeler zijn in een aflevering
Queen Milena mag dat natuurlijkquote:Op maandag 17 februari 2025 11:17 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Milena mag daar alles, heel bijzonder
Nou dan is het spannend hoor wie er vrijdag naar huis gaatquote:Op maandag 17 februari 2025 11:17 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee. Axel nominatie en Mattie, Jolien en Elsa een target
Wachtend op Sharice die de etensresten tussen haar tanden uit moet halen.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:16 schreef ledn81 het volgende:
Straks 1 wang met en 1 wang zonder rouge
en een rood kussen![]()
[ afbeelding ]
Dat. Het is een trucje. Het was een nobody toen hij binnen kwam, later was hij het hele meneertje toen hij weer beter werd. Ik vind hem een act. Niet geheel onsympathiek maar te bedacht allemaal, en daar gaat hij nu de tol voor betalen....quote:Op maandag 17 februari 2025 11:13 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
De tv kijker houdt van het typische nuchtere type Axel. Daarnaast heeft hij in het begin een hoop symphatie stemmetjes gewonnen met zijn zielige "Ik werd buitengesloten" act. Doodgeverfde winnaar. Het is totaal niet spannend imo.
Dus Keanu en Axel beide tot nu toe genomineerd.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:17 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee. Axel nominatie en Mattie, Jolien en Elsa een target
Elsa ernaast en dan ben ik benieuwdquote:Op maandag 17 februari 2025 11:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus Keanu en Axel beide tot nu toe genomineerd.
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus Keanu en Axel beide tot nu toe genomineerd.
Ik denk dat Elsa wel wint van Keanu, iedereen wint van hem denk ikquote:Op maandag 17 februari 2025 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elsa ernaast en dan ben ik benieuwd
Hij had het geluk dat Jane kwam daar trok hij zich ook mee op.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat. Het is een trucje. Het was een nobody toen hij binnen kwam, later was hij het hele meneertje toen hij weer beter werd. Ik vind hem een act. Niet geheel onsympathiek maar te bedacht allemaal, en daar gaat hij nu de tol voor betalen....
Ze mag van mij wel op de bankquote:Op maandag 17 februari 2025 11:20 schreef Puzzie het volgende:
Elsa geeft veel maar krijgt weinig terug volgens Sharice
wat geeft ze dan precies?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:20 schreef Puzzie het volgende:
Elsa geeft veel maar krijgt weinig terug volgens Sharice
Hopen op Elsaquote:Op maandag 17 februari 2025 11:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nou dan is het spannend hoor wie er vrijdag naar huis gaat
Elsa is niet heel populair op FBquote:Op maandag 17 februari 2025 11:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat Elsa niet gaat
Dat is positiefquote:Op maandag 17 februari 2025 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elsa is niet heel populair op FB
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat Elsa niet gaat
Dat ja.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Laten we eerst maar eens zijn of er daadwerkelijk iemand gaat vrijdag
ja BB maakt ons te vaak blij met een dode mus (keanu )quote:Op maandag 17 februari 2025 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Laten we eerst maar eens zijn of er daadwerkelijk iemand gaat vrijdag
Maar als de bewoners mogen kiezen dan denk ik dat ze goede kans maakt om te blijven.....Niemand ook al ergeren ze zich wil dat op zijn geweten hebben.....behalve Jordy.quote:
jawelquote:Op maandag 17 februari 2025 11:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar als de bewoners mogen kiezen dan denk ik dat ze goede kans maakt om te blijven.....Niemand ook al ergeren ze zich wil dat op zijn geweten hebben.....behalve Jordy.
keanu en jordy zijn eigenlijk precies hetzelfdequote:
Dylano deed alsof hij het spel bestuurde Jordy weet dat hij het spel niet sturen kan. Is wel een verschil.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Kan Jordy beter handelen eerlijk gezegd
Gaan we dat weer krijgen.quote:
Jantje lacht Jantje huiltquote:Op maandag 17 februari 2025 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
keanu en jordy zijn eigenlijk precies hetzelfde
bij winst hoeraaaa
bij verlies boos/verdrietig etc
Dat zie ik ook nog wel gebeurenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:25 schreef freaky40 het volgende:
Zal je net zien dat geen enkele genomineerde vertrekt, en Pootje vrijwillig gaat...
you Jinxed itquote:Op maandag 17 februari 2025 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gaan we dat weer krijgen.
Riep gisteren nog dat ik het juist mee vond vallen..
Precies.quote:
Ja, net als de Jeff SL eerderquote:
Jordy is wat verder die legt het falen bij zichzelf neer en snapt dat. Keano snapt nog niet dat hij kan en mag falen.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
keanu en jordy zijn eigenlijk precies hetzelfde
bij winst hoeraaaa
bij verlies boos/verdrietig etc
we hebben een stilstaande David nuquote:Op maandag 17 februari 2025 11:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, net als de Jeff SL eerder![]()
Zal dingen eens andersom gaan roepen
"Yay zometeen Jeffrey SL" bijvoobeeld
Ik zeg gewoon Jolien? Die vertrekt toch niet, en dat geeft weer aan de siamese tweeling Shalena het idee dat Jolien sterk staat.quote:
Dacht dat m'n stream weer eens hingquote:Op maandag 17 februari 2025 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben een stilstaande David nu
Ik zie mastermind Jordyquote:Op maandag 17 februari 2025 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is wel een hele treffende samenvatting van zijn tijd daarquote:Op maandag 17 februari 2025 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat is wel een hele treffende samenvatting van zijn tijd daar
Sharice is toch al best maatje van Elsa....die heeft het druk hoor met Zowel Milena, Elsa en nu nieuwe David heel dicht tegen zich aan te houden.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:28 schreef marky het volgende:
Volgens mij probeerd Sharice Elsa te masseren voor het maken van een andere groep.
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:32 schreef marky het volgende:
Komt Elsa nu langzaam onder vuur te liggen?
Vanavond maar weer eens kijken danquote:Op maandag 17 februari 2025 11:30 schreef Kissingbird het volgende:
Vanavond kartel vergadering![]()
goedemorgen COS'rs
Dat denkt Sharice. Eind vorige week nog zei Elsa dat ze spijt had dat ze Sharice gered had.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sharice is toch al best maatje van Elsa....die heeft het druk hoor met Zowel Milena, Elsa en nu nieuwe David heel dicht tegen zich aan te houden.
Als Jordy doorgaat zoals ie nu speelt heb ik er ook vrede mee als Jordy wint hoor.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:14 schreef marky het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd doet hij ook niet zoveel om een hoofdrol te zijn. Hij gaat dit ook winnen er is niemand die hem uitdaagt. Zelfs Glenn gad vorig jaar nog enige uitdaging aan Ashley maar Axel zit maar een beetje te kaarten en koffie te leuten kriebelt af en toe de vrouwtjes maar verder niets.
Neuh. Misschien enkel bij de FEBO omdat ze 'zo lekker inclusief is'.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:34 schreef Lrod01 het volgende:
Ik ben Elsa moe. Maar het zal ongetwijfeld Keanu worden als er uberhaupt iemand gaat deze week. Ben bang dat Elsa nog teveel krediet heeft bij de tv kijker.
ze kan moeilijk op zichzelf stemmenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:37 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoor Jolien zeggen : Mattie of Elsa.
Heeft zij geen target dan ?
ik moest even denkenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
De broer van Sharice is een wandelende hids in Ieper.
Ja is ook waar , had ik nog niet aan gedacht.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kan moeilijk op zichzelf stemmen
Jordy is te controversieel die zegt zelf altijd je vind mij leuk of je vind mij niet leuk er is geen tussenweg.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als Jordy doorgaat zoals ie nu speelt heb ik er ook vrede mee als Jordy wint hoor.
Alleen voorlopig krijgt Axel mijn stem zolang hij erin zit.
jolien matt en elsa hebben een targetquote:Op maandag 17 februari 2025 11:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja is ook waar , had ik nog niet aan gedacht.. En hoor nu Axel zeggen dat hij haar een target pin heeft gegeven.
Het zou grappig zijn als er niks mee gebeurdequote:Op maandag 17 februari 2025 11:42 schreef greysbones het volgende:
BB is aardig bezig
zal dan de knop eindelijk gebruikt gaan worden
pootje ligt er ongeveer naastquote:Op maandag 17 februari 2025 11:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het zou grappig zijn als er niks mee gebeurde
Mooie afleidingmanouvre
In de week van de targets kun je alleen de targets nomineren. Kan zijn dat het zwaailicht iets geeft wat een voordeel kan zijn maar dat kan alles zijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:43 schreef OmaJacky het volgende:
Keanu zegt nu dat ze niet hebben gezegd dat het winnende team een vrijstelling krijgt, alleen dat het verliezende team een target.
Zou inderdaad best kunnen dat die knop ermee te maken heeft.
'Doe er je voordeel mee' was wat BB zei.
Die hoopt op een onmiddellijke exit als 'prijs' zeker...quote:Op maandag 17 februari 2025 11:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dat hij afgaat als hij net op het toilet zit....broek op zijn hielen aan het rennen is.
ik snap het nietquote:
die ligt gewoon te slapen op de bankquote:Op maandag 17 februari 2025 11:50 schreef Jockari het volgende:
Is Milena kakken, omdat Sharice met andere bewoners praat ?
Ik weet dat je alleen de targets kan nominerenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:46 schreef marky het volgende:
[..]
In de week van de targets kun je alleen de targets nomineren. Kan zijn dat het zwaailicht iets geeft wat een voordeel kan zijn maar dat kan alles zijn.
Maar als het een voordeel is wat krijgt iemand van het roze team dan als ze op die knop drukken?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik weet dat je alleen de targets kan nominerenmaar BB heeft dus niet gezegd dat het winnende team vrijgesteld is . Dat is wat Keanu zei. Dat die knop daarmee te maken kan hebben.
Roze koeken!quote:Op maandag 17 februari 2025 11:58 schreef marky het volgende:
[..]
Maar als het een voordeel is wat krijgt iemand van het roze team dan als ze op die knop drukken?
Toch ook bizar dat dat gewoon kan? Gister lag Axel 2 seconden en die kreeg meteen een zendercheckquote:Op maandag 17 februari 2025 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
die ligt gewoon te slapen op de bank
Belachelijkquote:Op maandag 17 februari 2025 12:00 schreef Puzzie het volgende:
Jane en Axel nog steeds geen kledingkast
Ja is ook op een bepaalde manier mensen uitsluitenquote:
Ja geef ze hun kleding, dit is niet leuk meerquote:Op maandag 17 februari 2025 12:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja is ook op een bepaalde manier mensen uitsluiten
well played Elsaquote:Op maandag 17 februari 2025 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice vindt het zielig voor Elsa.
maandagquote:Op maandag 17 februari 2025 12:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is nog maar woensdag .. zouden er niet nog targets bijkomen?
Spaaannoondquote:Op maandag 17 februari 2025 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Goh ... op wie zou Jordy nou stemmen
Woensdag vond ik al vroegquote:Op maandag 17 februari 2025 12:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Of inderdaad nog een spel. Maar dan zijn morgen de genomineerden al bekend... dat is wel heeeeel vroeg.
Dat zou niet mogen mogenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Vooral irritant dat Milena en Sharice liggend richting de finale gaan.
door de FEBO worden die zo doorgeschovenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Vooral irritant dat Milena en Sharice liggend richting de finale gaan.
vandaar de dubbele sl squote:Op maandag 17 februari 2025 12:13 schreef Li0nHeart het volgende:
En er schreeuwde iemand op de achtergrond.
stream 2 heb ik aanquote:Op maandag 17 februari 2025 12:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik nix gehoord op de stream GoPlay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |