Mwah... ik gok dat dat eerder negatief is voor de overige genomineerden dan voor Axel zelf...quote:
Idd, zullen ze mssn wel later gedaan hebben.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:50 schreef marky het volgende:
Slim bedacht zo moesten Jordy en Jane wel hun best doen.
Wat ik een beetje jammer vind met al die info van buiten dat Axel zich totaal onbedreigd voelt. Erg jammer.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah... ik gok dat dat eerder negatief is voor de overige genomineerden dan voor Axel zelf...
quote:Op maandag 17 februari 2025 10:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ligt er aan wie de 3e gaat worden..
Misschien met Elsa ook nog, die lijkt ook steeds minder populair te worden.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen met Pootje er nog bij maakt Keanu een kans denk ik.
Dus Keanu vertrekt alsnog a.s. vrijdag dan. Ik zou niet weten wie van de overblijvers nog moet onderdoen voor Keanu.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:49 schreef Ireth het volgende:
Nominatie:
- Keanu
- Axel
- jolien, Elsa of Mattheus
Ik dacht dat die 15k misschien een stimulans zou zijn maar zowel Jordy als Jane boeit het geld geen moer.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Idd, zullen ze mssn wel later gedaan hebben.
En ik wou schrijven, de consequenties voor team groen zijn minimaal, maar ze hebben wel 15k verloren.
Volgens mij is Axel gewoon echt zo'n nuchter figuur die zich überhaupt niet druk zal maken over zoiets. Wat komt, dat komt.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:52 schreef marky het volgende:
[..]
Wat ik een beetje jammer vind met al die info van buiten dat Axel zich totaal onbedreigd voelt. Erg jammer.
Betwijfel ik.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen met Pootje er nog bij maakt Keanu een kans denk ik.
Welke info van buiten af?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:52 schreef marky het volgende:
[..]
Wat ik een beetje jammer vind met al die info van buiten dat Axel zich totaal onbedreigd voelt. Erg jammer.
Zo komt hij alleszins van dag 1 bij mij over. Ik gun hem nu al de overwinning.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij is Axel gewoon echt zo'n nuchter figuur die zich überhaupt niet druk zal maken over zoiets. Wat komt, dat komt.
En ook bij de Belg blijkbaar... hij was het populairst gister bij de (voornamelijk) belgische FB paginaquote:Op maandag 17 februari 2025 10:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Welke info van buiten af?
Niemand gaf een cent voor hem toen ie ziek was en terugkwam.
Axel is gewoon Axel gebleven en heeft de gunfactor bij de Nederlandse kijker.
Je vergeet dat het Milena is die de "puzzelaars" en "muziekkenners" bij elkaar geeft gezet?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:54 schreef Lrod01 het volgende:
Goed gemanipuleerd door de Febo weer. Rose team had veruit de betere muziek kennis en betere puzzelaars. Waarom geen fysieke game? De voorkeur valt niet op hoor.![]()
Dus weer dezelfde bank als vorige week, alleen met Axel ipv Jolien. Ik zei het voor de game al. Dit is te voorspelbaar.
Of gewoon een persoonlijke game? BB heeft tenslotte gezegd, dat je dit jaar voor jezelf speelt. Al zijn ze de laatste tijd wel afhankelijk van duo's en teams.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:54 schreef Lrod01 het volgende:
Goed gemanipuleerd door de Febo weer. Rose team had veruit de betere muziek kennis en betere puzzelaars. Waarom geen fysieke game? De voorkeur valt niet op hoor.![]()
Dus weer dezelfde bank als vorige week, alleen met Axel ipv Jolien. Ik zei het voor de game al. Dit is te voorspelbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |