Queen Milena mag dat natuurlijkquote:Op maandag 17 februari 2025 11:17 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Milena mag daar alles, heel bijzonder
Nou dan is het spannend hoor wie er vrijdag naar huis gaatquote:Op maandag 17 februari 2025 11:17 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee. Axel nominatie en Mattie, Jolien en Elsa een target
Wachtend op Sharice die de etensresten tussen haar tanden uit moet halen.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:16 schreef ledn81 het volgende:
Straks 1 wang met en 1 wang zonder rouge
en een rood kussen![]()
[ afbeelding ]
Dat. Het is een trucje. Het was een nobody toen hij binnen kwam, later was hij het hele meneertje toen hij weer beter werd. Ik vind hem een act. Niet geheel onsympathiek maar te bedacht allemaal, en daar gaat hij nu de tol voor betalen....quote:Op maandag 17 februari 2025 11:13 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
De tv kijker houdt van het typische nuchtere type Axel. Daarnaast heeft hij in het begin een hoop symphatie stemmetjes gewonnen met zijn zielige "Ik werd buitengesloten" act. Doodgeverfde winnaar. Het is totaal niet spannend imo.
Dus Keanu en Axel beide tot nu toe genomineerd.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:17 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee. Axel nominatie en Mattie, Jolien en Elsa een target
Elsa ernaast en dan ben ik benieuwdquote:Op maandag 17 februari 2025 11:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus Keanu en Axel beide tot nu toe genomineerd.
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus Keanu en Axel beide tot nu toe genomineerd.
Ik denk dat Elsa wel wint van Keanu, iedereen wint van hem denk ikquote:Op maandag 17 februari 2025 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elsa ernaast en dan ben ik benieuwd
Hij had het geluk dat Jane kwam daar trok hij zich ook mee op.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat. Het is een trucje. Het was een nobody toen hij binnen kwam, later was hij het hele meneertje toen hij weer beter werd. Ik vind hem een act. Niet geheel onsympathiek maar te bedacht allemaal, en daar gaat hij nu de tol voor betalen....
Ze mag van mij wel op de bankquote:Op maandag 17 februari 2025 11:20 schreef Puzzie het volgende:
Elsa geeft veel maar krijgt weinig terug volgens Sharice
wat geeft ze dan precies?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:20 schreef Puzzie het volgende:
Elsa geeft veel maar krijgt weinig terug volgens Sharice
Hopen op Elsaquote:Op maandag 17 februari 2025 11:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nou dan is het spannend hoor wie er vrijdag naar huis gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |