Zijn die nog steeds te koop?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:07 schreef Lrod01 het volgende:
Ergste van dit alles is dat Sharice weer de dans ontspringt en met dat geld weer een sloot aan extra gamechangers bij kan kopen. Dat mens gaat er nooit uit.
niet als hij wintquote:Op maandag 17 februari 2025 11:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Kan Jordy beter handelen eerlijk gezegd
vertelquote:Op maandag 17 februari 2025 11:10 schreef Jockari het volgende:
Matti tegen Milena en Sharice over het gebruik van franse woorden door de vlamingen. Merci ipv dank u...
Nou Matti, Nederlanders zondigen nog meer tegen die regels hoor.
Die zal toch niet als winnaar het pand verlaten.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:07 schreef Lrod01 het volgende:
Ergste van dit alles is dat Sharice weer de dans ontspringt en met dat geld weer een sloot aan extra gamechangers bij kan kopen. Dat mens gaat er nooit uit.
geen ideequote:Op maandag 17 februari 2025 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
Heeft Kenau zijn 'Beslissende Stem' nog, of heeft ie die moeten inleveren na het vertrek van David S.?
(Zoals Wicky moest met zijn GC's na het vertrek van Lennie)
Lijkt me heel sterkquote:Op maandag 17 februari 2025 11:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die zal toch niet als winnaar het pand verlaten.
dat woord wordt amper gebruikt in NLquote:Op maandag 17 februari 2025 11:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kom, ik zal het in de "boudoir" vertellen ;-)
De tv kijker houdt van het typische nuchtere type Axel. Daarnaast heeft hij in het begin een hoop symphatie stemmetjes gewonnen met zijn zielige "Ik werd buitengesloten" act. Doodgeverfde winnaar. Het is totaal niet spannend imo.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
op Jordy na is er niemand spannend
En iedereen heeft zijn voors en tegens.
Tel daarbij op dat de TV echt wel gemanipuleerd wordt die keren dat ik keek (max 5 keer). Axel zal niet snel de hoofdrolspeler zijn in een aflevering
Eerlijk gezegd doet hij ook niet zoveel om een hoofdrol te zijn. Hij gaat dit ook winnen er is niemand die hem uitdaagt. Zelfs Glenn gad vorig jaar nog enige uitdaging aan Ashley maar Axel zit maar een beetje te kaarten en koffie te leuten kriebelt af en toe de vrouwtjes maar verder niets.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
op Jordy na is er niemand spannend
En iedereen heeft zijn voors en tegens.
Tel daarbij op dat de TV echt wel gemanipuleerd wordt die keren dat ik keek (max 5 keer). Axel zal niet snel de hoofdrolspeler zijn in een aflevering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |