Leuk om de verschillende gedachtes te lezen, Jeff Keanu en Mattie staan bij mij van begin af aan al onderin op de lijst, Jeff is al weg, Keanu zie ik vrijdag wel vertrekkenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik in theorie wel, Matt is likeable.
Alleen als je zoveel streams kijkt als ons, dan prik je er na een maand wel doorheen.
En de rest is gewoon minder populair, Matt staat bij mij ook in de top 5.
Ik zou gget verdelen met 3 Milenba enSharice mogen ernaar fluitenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:02 schreef Droopie het volgende:
"Milena maakt niet uit hoeveel geld ze krijgt"
Dan zou het voor mij echt heel makkelijk zijn qua verdeling geld deze gamepot.
100 euro voor de moeite Milena
Als ik hem zoals van de week zie praten met Jordy, dat is voor mij toptv en doet hem op mijn lijstje stijgen.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Leuk om de verschillende gedachtes te lezen, Jeff Keanu en Mattie staan bij mij van begin af aan al onderin op de lijst, Jeff is al weg, Keanu zie ik vrijdag wel vertrekken
Jane, David, David en Eva hebben hem allemaal verteld dat hij de populairste is en sindsdien loopt hij daar lekker relaxed te wezen. Dat is erg jammer elke vorm van urgentie is weg. Hij zit een beetje om zich geen te kijken net wie hij over wil blijven. Zo spannend is hij niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Welke info van buiten af?
Niemand gaf een cent voor hem toen ie ziek was en terugkwam.
Axel is gewoon Axel gebleven en heeft de gunfactor bij de Nederlandse kijker.
Ik wilde er nog bij zetten "..onderweg naar Schiphol", maar had al op enter gedruktquote:
Hier heb je 3 euro Milena ga er maar een snoepje voor kopen meidquote:Op maandag 17 februari 2025 11:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Leuk om de verschillende gedachtes te lezen, Jeff Keanu en Mattie staan bij mij van begin af aan al onderin op de lijst, Jeff is al weg, Keanu zie ik vrijdag wel vertrekken
op Jordy na is er niemand spannendquote:Op maandag 17 februari 2025 11:05 schreef marky het volgende:
[..]
Jane, David, David en Eva hebben hem allemaal verteld dat hij de populairste is en sindsdien loopt hij daar lekker relaxed te wezen. Dat is erg jammer elke vorm van urgentie is weg. Hij zit een beetje om zich geen te kijken net wie hij over wil blijven. Zo spannend is hij niet.
En dat is ook zo...quote:Op maandag 17 februari 2025 11:05 schreef greysbones het volgende:
Jordy is echt rete irritant als hij gewonnen heeft
hij weet dan alles beter
Hoe en waarom staat die Jordy ineens zo hoog? Heb ik iets gemist. Ik vind hem bloed irritant haha.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |