Elsa is niet heel populair op FBquote:Op maandag 17 februari 2025 11:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat Elsa niet gaat
Dat is positiefquote:Op maandag 17 februari 2025 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elsa is niet heel populair op FB
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat Elsa niet gaat
Dat ja.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Laten we eerst maar eens zijn of er daadwerkelijk iemand gaat vrijdag
ja BB maakt ons te vaak blij met een dode mus (keanu )quote:Op maandag 17 februari 2025 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Laten we eerst maar eens zijn of er daadwerkelijk iemand gaat vrijdag
Maar als de bewoners mogen kiezen dan denk ik dat ze goede kans maakt om te blijven.....Niemand ook al ergeren ze zich wil dat op zijn geweten hebben.....behalve Jordy.quote:
jawelquote:Op maandag 17 februari 2025 11:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar als de bewoners mogen kiezen dan denk ik dat ze goede kans maakt om te blijven.....Niemand ook al ergeren ze zich wil dat op zijn geweten hebben.....behalve Jordy.
keanu en jordy zijn eigenlijk precies hetzelfdequote:
Dylano deed alsof hij het spel bestuurde Jordy weet dat hij het spel niet sturen kan. Is wel een verschil.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Kan Jordy beter handelen eerlijk gezegd
Gaan we dat weer krijgen.quote:
Jantje lacht Jantje huiltquote:Op maandag 17 februari 2025 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
keanu en jordy zijn eigenlijk precies hetzelfde
bij winst hoeraaaa
bij verlies boos/verdrietig etc
Dat zie ik ook nog wel gebeurenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:25 schreef freaky40 het volgende:
Zal je net zien dat geen enkele genomineerde vertrekt, en Pootje vrijwillig gaat...
you Jinxed itquote:Op maandag 17 februari 2025 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gaan we dat weer krijgen.
Riep gisteren nog dat ik het juist mee vond vallen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |