Ja, net als de Jeff SL eerderquote:
Jordy is wat verder die legt het falen bij zichzelf neer en snapt dat. Keano snapt nog niet dat hij kan en mag falen.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
keanu en jordy zijn eigenlijk precies hetzelfde
bij winst hoeraaaa
bij verlies boos/verdrietig etc
we hebben een stilstaande David nuquote:Op maandag 17 februari 2025 11:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, net als de Jeff SL eerder![]()
Zal dingen eens andersom gaan roepen
"Yay zometeen Jeffrey SL" bijvoobeeld
Ik zeg gewoon Jolien? Die vertrekt toch niet, en dat geeft weer aan de siamese tweeling Shalena het idee dat Jolien sterk staat.quote:
Dacht dat m'n stream weer eens hingquote:Op maandag 17 februari 2025 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben een stilstaande David nu
Ik zie mastermind Jordyquote:Op maandag 17 februari 2025 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is wel een hele treffende samenvatting van zijn tijd daarquote:Op maandag 17 februari 2025 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat is wel een hele treffende samenvatting van zijn tijd daar
Sharice is toch al best maatje van Elsa....die heeft het druk hoor met Zowel Milena, Elsa en nu nieuwe David heel dicht tegen zich aan te houden.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:28 schreef marky het volgende:
Volgens mij probeerd Sharice Elsa te masseren voor het maken van een andere groep.
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:32 schreef marky het volgende:
Komt Elsa nu langzaam onder vuur te liggen?
Vanavond maar weer eens kijken danquote:Op maandag 17 februari 2025 11:30 schreef Kissingbird het volgende:
Vanavond kartel vergadering![]()
goedemorgen COS'rs
Dat denkt Sharice. Eind vorige week nog zei Elsa dat ze spijt had dat ze Sharice gered had.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sharice is toch al best maatje van Elsa....die heeft het druk hoor met Zowel Milena, Elsa en nu nieuwe David heel dicht tegen zich aan te houden.
Als Jordy doorgaat zoals ie nu speelt heb ik er ook vrede mee als Jordy wint hoor.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:14 schreef marky het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd doet hij ook niet zoveel om een hoofdrol te zijn. Hij gaat dit ook winnen er is niemand die hem uitdaagt. Zelfs Glenn gad vorig jaar nog enige uitdaging aan Ashley maar Axel zit maar een beetje te kaarten en koffie te leuten kriebelt af en toe de vrouwtjes maar verder niets.
Neuh. Misschien enkel bij de FEBO omdat ze 'zo lekker inclusief is'.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:34 schreef Lrod01 het volgende:
Ik ben Elsa moe. Maar het zal ongetwijfeld Keanu worden als er uberhaupt iemand gaat deze week. Ben bang dat Elsa nog teveel krediet heeft bij de tv kijker.
ze kan moeilijk op zichzelf stemmenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:37 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoor Jolien zeggen : Mattie of Elsa.
Heeft zij geen target dan ?
ik moest even denkenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
De broer van Sharice is een wandelende hids in Ieper.
Ja is ook waar , had ik nog niet aan gedacht.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kan moeilijk op zichzelf stemmen
Jordy is te controversieel die zegt zelf altijd je vind mij leuk of je vind mij niet leuk er is geen tussenweg.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als Jordy doorgaat zoals ie nu speelt heb ik er ook vrede mee als Jordy wint hoor.
Alleen voorlopig krijgt Axel mijn stem zolang hij erin zit.
jolien matt en elsa hebben een targetquote:Op maandag 17 februari 2025 11:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja is ook waar , had ik nog niet aan gedacht.. En hoor nu Axel zeggen dat hij haar een target pin heeft gegeven.
Het zou grappig zijn als er niks mee gebeurdequote:Op maandag 17 februari 2025 11:42 schreef greysbones het volgende:
BB is aardig bezig
zal dan de knop eindelijk gebruikt gaan worden
pootje ligt er ongeveer naastquote:Op maandag 17 februari 2025 11:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het zou grappig zijn als er niks mee gebeurde
Mooie afleidingmanouvre
In de week van de targets kun je alleen de targets nomineren. Kan zijn dat het zwaailicht iets geeft wat een voordeel kan zijn maar dat kan alles zijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:43 schreef OmaJacky het volgende:
Keanu zegt nu dat ze niet hebben gezegd dat het winnende team een vrijstelling krijgt, alleen dat het verliezende team een target.
Zou inderdaad best kunnen dat die knop ermee te maken heeft.
'Doe er je voordeel mee' was wat BB zei.
Die hoopt op een onmiddellijke exit als 'prijs' zeker...quote:Op maandag 17 februari 2025 11:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dat hij afgaat als hij net op het toilet zit....broek op zijn hielen aan het rennen is.
ik snap het nietquote:
die ligt gewoon te slapen op de bankquote:Op maandag 17 februari 2025 11:50 schreef Jockari het volgende:
Is Milena kakken, omdat Sharice met andere bewoners praat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |