ze kan moeilijk op zichzelf stemmenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:37 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoor Jolien zeggen : Mattie of Elsa.
Heeft zij geen target dan ?
ik moest even denkenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
De broer van Sharice is een wandelende hids in Ieper.
Ja is ook waar , had ik nog niet aan gedacht.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kan moeilijk op zichzelf stemmen
Jordy is te controversieel die zegt zelf altijd je vind mij leuk of je vind mij niet leuk er is geen tussenweg.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als Jordy doorgaat zoals ie nu speelt heb ik er ook vrede mee als Jordy wint hoor.
Alleen voorlopig krijgt Axel mijn stem zolang hij erin zit.
jolien matt en elsa hebben een targetquote:Op maandag 17 februari 2025 11:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja is ook waar , had ik nog niet aan gedacht.. En hoor nu Axel zeggen dat hij haar een target pin heeft gegeven.
Het zou grappig zijn als er niks mee gebeurdequote:Op maandag 17 februari 2025 11:42 schreef greysbones het volgende:
BB is aardig bezig
zal dan de knop eindelijk gebruikt gaan worden
pootje ligt er ongeveer naastquote:Op maandag 17 februari 2025 11:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het zou grappig zijn als er niks mee gebeurde
Mooie afleidingmanouvre
In de week van de targets kun je alleen de targets nomineren. Kan zijn dat het zwaailicht iets geeft wat een voordeel kan zijn maar dat kan alles zijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:43 schreef OmaJacky het volgende:
Keanu zegt nu dat ze niet hebben gezegd dat het winnende team een vrijstelling krijgt, alleen dat het verliezende team een target.
Zou inderdaad best kunnen dat die knop ermee te maken heeft.
'Doe er je voordeel mee' was wat BB zei.
Die hoopt op een onmiddellijke exit als 'prijs' zeker...quote:Op maandag 17 februari 2025 11:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dat hij afgaat als hij net op het toilet zit....broek op zijn hielen aan het rennen is.
ik snap het nietquote:
die ligt gewoon te slapen op de bankquote:Op maandag 17 februari 2025 11:50 schreef Jockari het volgende:
Is Milena kakken, omdat Sharice met andere bewoners praat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |