Ik weet dat je alleen de targets kan nominerenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:46 schreef marky het volgende:
[..]
In de week van de targets kun je alleen de targets nomineren. Kan zijn dat het zwaailicht iets geeft wat een voordeel kan zijn maar dat kan alles zijn.
Maar als het een voordeel is wat krijgt iemand van het roze team dan als ze op die knop drukken?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik weet dat je alleen de targets kan nominerenmaar BB heeft dus niet gezegd dat het winnende team vrijgesteld is . Dat is wat Keanu zei. Dat die knop daarmee te maken kan hebben.
Roze koeken!quote:Op maandag 17 februari 2025 11:58 schreef marky het volgende:
[..]
Maar als het een voordeel is wat krijgt iemand van het roze team dan als ze op die knop drukken?
Toch ook bizar dat dat gewoon kan? Gister lag Axel 2 seconden en die kreeg meteen een zendercheckquote:Op maandag 17 februari 2025 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
die ligt gewoon te slapen op de bank
Belachelijkquote:Op maandag 17 februari 2025 12:00 schreef Puzzie het volgende:
Jane en Axel nog steeds geen kledingkast
Ja is ook op een bepaalde manier mensen uitsluitenquote:
Ja geef ze hun kleding, dit is niet leuk meerquote:Op maandag 17 februari 2025 12:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja is ook op een bepaalde manier mensen uitsluiten
well played Elsaquote:Op maandag 17 februari 2025 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice vindt het zielig voor Elsa.
maandagquote:Op maandag 17 februari 2025 12:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is nog maar woensdag .. zouden er niet nog targets bijkomen?
Spaaannoondquote:Op maandag 17 februari 2025 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Goh ... op wie zou Jordy nou stemmen
Woensdag vond ik al vroegquote:Op maandag 17 februari 2025 12:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Of inderdaad nog een spel. Maar dan zijn morgen de genomineerden al bekend... dat is wel heeeeel vroeg.
Dat zou niet mogen mogenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Vooral irritant dat Milena en Sharice liggend richting de finale gaan.
door de FEBO worden die zo doorgeschovenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Vooral irritant dat Milena en Sharice liggend richting de finale gaan.
vandaar de dubbele sl squote:Op maandag 17 februari 2025 12:13 schreef Li0nHeart het volgende:
En er schreeuwde iemand op de achtergrond.
stream 2 heb ik aanquote:Op maandag 17 februari 2025 12:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik nix gehoord op de stream GoPlay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |