SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!
En de gevoelstemperatuur ligt nog lager.quote:
België is nog wel uit te leggen als je zou willenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:41 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik 2 in mn team, maar ik ben nog een beetje aan het aftasten hoe fanatiek. Want mensen zeggen soms wel dat ze esf volgen, maar dan alleen de finale ofzo en dan kom je ook over als een mafkees als je over de Vlaamse Eurosong begint.
Een paar collega's vinden het nog wel leuk om te weten als er een opvallende act een nationale voorronde heeft gewonnen. Vrij normale inzendingen zien ze in mei wel, of helemaal nietquote:Op maandag 17 februari 2025 10:15 schreef NailQueen het volgende:
Collega's vinden het wel leuk om te horen over de feestjes enzo en wie Nederland vertegenwoordigd. Maar wie de nationale finale in Litouwen heeft gewonnen boeit ze echt niet
De meeste mensen weten denk ik niet eens wat het festival van Sanremo is. Maar ook prima, zo houden we het een beetje nichequote:Op maandag 17 februari 2025 11:02 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat de kijkcijfers voor San Remo in Nederland hooguit enkele duizenden zijn. Dat soort buitenlandse evenementen gaan toch langs veel mensen heen, zeker als het nachtwerk wordt. Zelfs zoiets groots als de Superbowl heeft maar enkele tienduizenden kijkers.
Ik weet eigenlijk niet hoe bekend het is onder “gewone” mensen. Met name in de jaren ‘80 en ‘90 leverde dit best veel grote artiesten en grote hits op. Maar na de eeuwwisseling lijkt daar toch meer de klad in gekomen te zijn, in elk geval als het gaat om internationaal succes.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:03 schreef Strani het volgende:
[..]
De meeste mensen weten denk ik niet eens wat het festival van Sanremo is. Maar ook prima, zo houden we het een beetje niche
Tegelijkertijd heb je bij de SB wel veel meer watchparties en kijken mensen in kroegen. Bij San Remo heb ik toch altijd het idee dat mensen alleen kijken en dan op FOK! gaan postenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:02 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat de kijkcijfers voor San Remo in Nederland hooguit enkele duizenden zijn. Dat soort buitenlandse evenementen gaan toch langs veel mensen heen, zeker als het nachtwerk wordt. Zelfs zoiets groots als de Superbowl heeft maar enkele tienduizenden kijkers.
Maar ook dan geldt voor 99,9% van de Nederlanders dat ze gewoon in bed liggen tijdens de SB hèquote:Op maandag 17 februari 2025 11:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tegelijkertijd heb je bij de SB wel veel meer watchparties en kijken mensen in kroegen. Bij San Remo heb ik toch altijd het idee dat mensen alleen kijken en dan op FOK! gaan posten
Is zo ja. Ook een beetje de zeitgeist, denk ik. Tegenwoordig heeft men liever 40 verschillende reggaeton-liedjes in de top 40 dan dat we nog een kans zouden geven aan het hedentijdse equivalent van bijvoorbeeld een Solitudine of een Hijo de la Luna. Zonde, want daardoor missen we zoveel mooie muziek uit andere Europese landen.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe bekend het is onder “gewone” mensen. Met name in de jaren ‘80 en ‘90 leverde dit best veel grote artiesten en grote hits op. Maar na de eeuwwisseling lijkt daar toch meer de klad in gekomen te zijn, in elk geval als het gaat om internationaal succes.
Jammer dat hij het niet heeft doorgevoerd tot en met zijn schoenenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:31 schreef NailQueen het volgende:
Gisteravond zijn de BAFTA's uitgereikt. Ook hier zat bij de rode loper weer een pareltje bij
[ afbeelding ]
(Ik bedoel uiteraard die man rechts)
Vanachter het raam is het lekkerquote:Op maandag 17 februari 2025 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En de gevoelstemperatuur ligt nog lager.
Hijo de la Lunaquote:Op maandag 17 februari 2025 11:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Is zo ja. Ook een beetje de zeitgeist, denk ik. Tegenwoordig heeft men liever 40 verschillende reggaeton-liedjes in de top 40 dan dat we nog een kans zouden geven aan het hedentijdse equivalent van bijvoorbeeld een Solitudine of een Hijo de la Luna. Zonde, want daardoor missen we zoveel mooie muziek uit andere Europese landen.
Mecano was sowieso een hele goede bandquote:
Leukquote:Op maandag 17 februari 2025 14:12 schreef egeltje1985 het volgende:
We zitten inmiddels in een barretje random dingen te bestellen waarvan we niet weten wat t is.Maar tot nu toe is alles lekker dus dat gaat goed.
Zit je daar straks met een remschijf en een glas motoroliequote:Op maandag 17 februari 2025 14:12 schreef egeltje1985 het volgende:
We zitten inmiddels in een barretje random dingen te bestellen waarvan we niet weten wat t is.Maar tot nu toe is alles lekker dus dat gaat goed.
Ha nee wel al bloedworst. En random vis.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Zit je daar straks met een remschijf en een glas motorolie
Wel leuk dat jullie ook meer de obscure Spaanse barretjes opzoeken om te etenquote:Op maandag 17 februari 2025 14:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ha nee wel al bloedworst. En random vis.
Ja de muziek staat hier wel zachter. Maar de Spanjaarden praten even hard.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel leuk dat jullie ook meer de obscure Spaanse barretjes opzoeken om te eten
Haha ja dat krijg je er in elke bar gratis bijquote:Op maandag 17 februari 2025 14:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja de muziek staat hier wel zachter. Maar de Spanjaarden praten even hard.
We wachten even tot Egeltje veilig in Nederland is gekomen.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:23 schreef Strani het volgende:
Overigens mensen, volgens @:egeltje1985 was ik niet zo eng dus misschien dat nu meer van jullie naar Spanje durven te komen en dan niet alleen naar Tenerife of Ibiza, en dan kijk ik even naar jou, @:arizona .
Ik wil het eerst van egeltje zelf horenquote:Op maandag 17 februari 2025 14:23 schreef Strani het volgende:
Overigens mensen, volgens @:egeltje1985 was ik niet zo eng dus misschien dat nu meer van jullie naar Spanje durven te komen en dan niet alleen naar Tenerife of Ibiza, en dan kijk ik even naar jou, @:arizona .
Prima, we zullen eens een ESF-meet in Barcelona doen.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:23 schreef Strani het volgende:
Ik kan niet tegen de hittequote:Op maandag 17 februari 2025 14:23 schreef Strani het volgende:
Toch vind ik de hitte daar vaak wel draaglijker dan hierquote:
Dat is waarquote:Op maandag 17 februari 2025 16:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Toch vind ik de hitte daar vaak wel draaglijker dan hier![]()
En tegenwoordig kan ik ook beter tegen hitte dan vroegerdus er is voor jou ook nog hoop wat dat betreft!
Ook dat kan in Spanjequote:Op maandag 17 februari 2025 16:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is waarMaar dan nog trekt een actieve vakantie in de bergen mij meer dan Spanje
Al zijn we ook eens in mei in Portugal geweest toen was het nog wel lekker
Ik begin nu inderdaad te vrezen, hebben we nog wel met de echte Egel te maken?quote:Op maandag 17 februari 2025 17:05 schreef egeltje1985 het volgende:
We kunnen volgens jaar ook met zn allen naar Benidorm-fest natuurlijk.
Haha, we zitten weer op het vliegveld. Dus ik zal al snel weer beginnen over kou, vage concerten en Rotterdams voetbal ofzo.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik begin nu inderdaad te vrezen, hebben we nog wel met de echte Egel te maken?![]()
Of is dit @:strani die ons allemaal in de val probeert te lokken
Ik heb meteen alle Spaanse barretjes opdracht gegeven om gewoon weer normaal te doen met moderne muziek en beschaafd geluidsniveau.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, we zitten weer op het vliegveld. Dus ik zal al snel weer beginnen over kou, vage concerten en Rotterdams voetbal ofzo.
Oké die kunnen we ook wel samen doen. En dat New Mexico gewoon iets anders gaat doenquote:Op maandag 17 februari 2025 16:32 schreef Arizona het volgende:
Overigens ben ik nog niet op Ibiza geweest, wel meerdere keren op Mallorca (amper 300 km bij jou vandaan @:Strani, dus hoezo kom ik niet bij jou in de buurt) .
Ibiza lijkt me wel heel leuk voor een paar dagen![]()
Verder zou ik ook graag nog een keer een rondreis maken door het zuiden van Spanje, dus Malaga - Granada - Cordoba - Sevilla, die wereld zeg maar.
Spanje is na Zwitserland het tweede bergachtigste land van Europaquote:Op maandag 17 februari 2025 16:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is waarMaar dan nog trekt een actieve vakantie in de bergen mij meer dan Spanje
Al zijn we ook eens in mei in Portugal geweest toen was het nog wel lekker
We zien het van zelf bij EIC of een man van 40 met een Spaans accent bij ons aanschuift.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, we zitten weer op het vliegveld. Dus ik zal al snel weer beginnen over kou, vage concerten en Rotterdams voetbal ofzo.
Ik wil niet moeilijk doen, maar Spanje is toch niet bergachtiger dan Oostenrijk, Liechtenstein of Andorra?quote:Op maandag 17 februari 2025 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Spanje is na Zwitserland het tweede bergachtigste land van Europa
Spaanse fans, hmmmmquote:Op maandag 17 februari 2025 19:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We zien het van zelf bij EIC of een man van 40 met een Spaans accent bij ons aanschuift.
Waarom doe je het dan?quote:Op maandag 17 februari 2025 19:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wil niet moeilijk doen, maar Spanje is toch niet bergachtiger dan Oostenrijk, Liechtenstein of Andorra?
Nou ja het is niet helemaal duidelijk hoe men tot deze stelling is gekomen en kleine staatjes zullen niet zijn inbegrepen.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wil niet moeilijk doen, maar Spanje is toch niet bergachtiger dan Oostenrijk, Liechtenstein of Andorra?
Deze SC moet wel een leerzaam karakter voor de meelezers hebbenquote:
Ja, dat Spanje mooie berggebieden heeft, geloof ik ook wel. Wij zijn nog weleens door de Sierra Nevada gewandeld. Dat was allemaal vrij griezelig over smalle paadjes langs afgronden voor ons mensen van het vlakke land.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het is niet helemaal duidelijk hoe men tot deze stelling is gekomen en kleine staatjes zullen niet zijn inbegrepen.
Van wat ik lees kijkt men ook naar gemiddelde hoogte en daarin scoort Spanje erg hoog.
Maar goed, het is ook zo dat er weliswaar grote vlaktes zijn, maar ook grote berggebieden inclusief wintersportgebieden.
quote:Op maandag 17 februari 2025 19:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat Spanje mooie berggebieden heeft, geloof ik ook wel. Wij zijn nog weleens door de Sierra Nevada gewandeld. Dat was allemaal vrij griezelig over smalle paadjes langs afgronden voor ons mensen van het vlakke land.
Ah we nemen het natuurlijk pas echt aan als er anekdotisch bewijs is.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:53 schreef Strani het volgende:
En als ik naar buiten kijk zie ik ook bergen dus het klopt echt
Ja, iets verder van jou, maar de Caminito del Rey bij Malaga staat hier nog op de to do list. Dat lijkt me een bijzonder mooie ervaring.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]Ja en dan heb je ook nog de pyreneeën natuurlijk en bijvoorbeeld de Picos de Europa. Maar ook in mijn regio is het behoorlijk bergachtig. Hoogste punt in deze omgeving is 1600 meter.
Dat lijkt mij ook een mooie wandeling jaquote:Op maandag 17 februari 2025 20:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, iets verder van jou, maar de Caminito del Rey bij Malaga staat hier nog op de to do list. Dat lijkt me een bijzonder mooie ervaring.
[ afbeelding ]
Nou ja ik moet Strani voor deze keer ook gelijk geven, zowel op Tenerife als op Mallorca heb ik bergen gezienquote:Op maandag 17 februari 2025 20:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah we nemen het natuurlijk pas echt aan als er anekdotisch bewijs is.
Iedereen die Spanje ook maar een klein beetje kent en/of de Vuelta kijkt weet dat Spanje heel bergachtig is. Maar anekdotisch bewijs is altijd sterker natuurlijkquote:Op maandag 17 februari 2025 20:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja ik moet Strani voor deze keer ook gelijk geven, zowel op Tenerife als op Mallorca heb ik bergen gezien
quote:Op maandag 17 februari 2025 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iedereen die Spanje ook maar een klein beetje kent en/of de Vuelta kijkt weet dat Spanje heel bergachtig is. Maar anekdotisch bewijs is altijd sterker natuurlijk
Barcelona nemen @Strani en ik niet serieusquote:Op maandag 17 februari 2025 21:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Profielen om te watertanden inderdaad.
Heb je er weer zoeen die alles wat hij op tv ziet gelooftquote:Op maandag 17 februari 2025 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iedereen die Spanje ook maar een klein beetje kent en/of de Vuelta kijkt weet dat Spanje heel bergachtig is. Maar anekdotisch bewijs is altijd sterker natuurlijk
Wel betrouwbaarder dan het internet.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je er weer zoeen die alles wat hij op tv ziet gelooft
Zeg je nou dat wij niet betrouwbaar zijnquote:Op maandag 17 februari 2025 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel betrouwbaarder dan het internet.
Niet direct.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeg je nou dat wij niet betrouwbaar zijn
Nou dat mag in de krant hoorquote:Op maandag 17 februari 2025 20:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja ik moet Strani voor deze keer ook gelijk geven, zowel op Tenerife als op Mallorca heb ik bergen gezien
Bovendien hebben we hier niemand in Oostenrijk die uit het raam kan kijken om te zien of er bergen zijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Altijd een like als iemand Barcelona Spanje noemtquote:Op maandag 17 februari 2025 21:31 schreef BillDauterive het volgende:
Met al dat gepraat over Spanje zou ik ook wel een keer naar Barcleona willen
Je wilt beweren dat de beelden van TVEstrani niet echt zijnquote:Op maandag 17 februari 2025 21:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je er weer zoeen die alles wat hij op tv ziet gelooft
Absoluut een leuke stad, wel op je portemonnee letten.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:31 schreef BillDauterive het volgende:
Met al dat gepraat over Spanje zou ik ook wel een keer naar Barcleona willen
Ik was vorig jaar in Wenen, en dat was zo plat als een pannenkoekquote:Op maandag 17 februari 2025 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Bovendien hebben we hier niemand in Oostenrijk die uit het raam kan kijken om te zien of er bergen zijn.
Ja, Wenen is ook huilen.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar in Wenen, en dat was zo plat als een pannenkoek
Nou ja bij Schönbrunn ligt nog wel heuveltje.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar in Wenen, en dat was zo plat als een pannenkoek
Ik heb vandaag nog een foto gezien van mijn broertje in Oostenrijk, daar waren onmiskenbaar bergen op te zien, maarjs hoe betrouwbaar is dat hè. Die hele wintersportvakantie kan wel één grote hoax zijnquote:Op maandag 17 februari 2025 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Bovendien hebben we hier niemand in Oostenrijk die uit het raam kan kijken om te zien of er bergen zijn.
Dat was meer een aarzelende glooiing in het landschap.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja bij Schönbrunn ligt nog wel heuveltje.
Jij vindt het dus om te janken?quote:
Als zelfs jij iets niet vindt kunnen, dan moet het wel heel slecht geweest zijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
@:fred_b en ik zijn van mening dat deze écht niet kan.
Ik vrees van welquote:Op maandag 17 februari 2025 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als zelfs jij iets niet vindt kunnen, dan moet het wel heel slecht geweest zijn.
Welkom thuisquote:Op maandag 17 februari 2025 22:20 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, weer vaste grond. Koude grond ook.
Zeker mooi zonnigquote:
quote:
Ja, aan dat genot ben ik ook wel toequote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:00 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Nog even doorbijten, vrijdag wordt het 17 graden bij jullie
Hier wordt 15 graden voorspeld, ook al zaligquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, aan dat genot ben ik ook wel toe
Hier gewoon geen wolkje aan de lucht. Schitterend weerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:52 schreef Strani het volgende:
Hier wordt het vandaag een teleurstellende 17 graden en deels bewolkt
Jullie hebben ook altijd geluk hè!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier gewoon geen wolkje aan de lucht. Schitterend weer
Ik denk dat Egeltje de zon van daar naar hier heeft meegenomen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie hebben ook altijd geluk hè!
Egeltje is gewoon zélf een zonnetje!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat Egeltje de zon van daar naar hier heeft meegenomen.
In het onderwijs sowieso. Wij simpele zielen zijn gewoon sterren.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Egeltje is gewoon zélf een zonnetje!
In Ollanda schijnt altijd de zonquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier gewoon geen wolkje aan de lucht. Schitterend weer
Zolang je maar geen maantje bentquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In het onderwijs sowieso. Wij simpele zielen zijn gewoon sterren.
Wij hebben dit weekend een paar afleveringen van De Luizenmoeder teruggekeken. Dat is ook wel genot hoor, nu we zelf regelmatig op het schoolplein wachten.quote:
Oo ja, leuk was dat! Prachtig hoe ze de klassieke school-stereotypen hebben uitgewerktquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hebben dit weekend een paar afleveringen van De Luizenmoeder teruggekeken. Dat is ook wel genot hoor, nu we zelf regelmatig op het schoolplein wachten.
Ja en die namen dan sowieso zodat de kinderen het niet door haddenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oo ja, leuk was dat! Prachtig hoe ze de klassieke school-stereotypen hebben uitgewerkt.
Ik heb het even opgezocht, maar Maantjes waren de "gewone" kinderen en Sterren de kinderen die extra hulp nodig hebben. Eigenlijk best cru voor die kinderenDe zon straalt overdag hoog aan de hemel en de sterren zijn stipjes in de nacht
Ja, dat is op onze school ook, iets soortgelijks in elk geval. Al is het wel zo dat er van de 23 in de klas een stuk of 8-9 sterren zijn, dus het is ook weer niet zo dat er maar twee zijn die als de notoire domoren worden beschouwd ofzo. En andersom maar 1 of 2 zonnetjes, en dan de rest maantjes.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oo ja, leuk was dat! Prachtig hoe ze de klassieke school-stereotypen hebben uitgewerkt.
Ik heb het even opgezocht, maar Maantjes waren de "gewone" kinderen en Sterren de kinderen die extra hulp nodig hebben. Eigenlijk best cru voor die kinderenDe zon straalt overdag hoog aan de hemel en de sterren zijn stipjes in de nacht
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Egeltje is gewoon zélf een zonnetje!
NAC uit blijkt lastiger dan Milan uit.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:44 schreef blackswangreen het volgende:
Toch bizar, Feyenoord heeft amper een ploeg meer om op te stellen. Bakt er in de Eredivisie niks van. En gewoon door in de Champions League…
De Eredivisie is ook gewoon net een maatje groter dan de Champions Leaguequote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:44 schreef blackswangreen het volgende:
Toch bizar, Feyenoord heeft amper een ploeg meer om op te stellen. Bakt er in de Eredivisie niks van. En gewoon door in de Champions League…
Goed idee. ik zal het ook doen!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:59 schreef Strani het volgende:
Ik heb een paar Feyenoord-fans m'n felicitaties gestuurd op Whatsapp. Vond ik ook wel eens netjes na jarenlang uitlachen.
Read red ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:01 schreef blackswangreen het volgende:
Trouwens ook nog een Feyenoorder die rood heeft gekregen. Na het laatste fluitsignaal… die mag ook in de categorie oliedom.
Nu is NAC ook wel de traditionele angstgegner van Feyenoord natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
NAC uit blijkt lastiger dan Milan uit.
Neehee, Tutti Rotterdam!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:17 schreef NailQueen het volgende:
TUTTI L'ITALIA
TUTTI L'ITALIA
TUTTI L'ITALIA
Het is cold turkey afkicken deze week
Ach, het volgende grote muziekfestival is volgend jaar februari alweer!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:17 schreef NailQueen het volgende:
TUTTI L'ITALIA
TUTTI L'ITALIA
TUTTI L'ITALIA
Het is cold turkey afkicken deze week
Is Benidormfest niet eerder?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, het volgende grote muziekfestival is volgend jaar februari alweer!
Heb je al een speellijstquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:18 schreef Moira het volgende:
Omfg ik ga dus in augustus naar Hadestown en blijkbaar speelt Jeangu daar dan Orpheus
Ik kijk videos ervan en lijkt me inderdaad wel een leuk spel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:44 schreef Strani het volgende:
Ik heb vorige week het spel Kingdom Come: Deliverance II gekocht en het is echt een topspel. Krijgt ook hele goede reviews. Middeleeuwse RPG met een hoop mogelijkheden en ook echt leuke en intereressante NPC's.
Het is al boven nul.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:05 schreef Redefine het volgende:
Vandaag wel weer koud, maar ook weer heel mooi zonnig
Ben je tijdelijk republikein?quote:
Ja best wel veel veranderingen inderdaadquote:Op woensdag 19 februari 2025 07:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk videos ervan en lijkt me inderdaad wel een leuk spel.
Ik ben gisteren weer begonnen met Medieval Dynasty. Dat is ook flink gewijzigd sinds ik dat voor de laatste keer heb gespeeld.
Oh ja, herkenbaar, dan ben je meteen dágen ontregeldquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:29 schreef Yesse het volgende:
Vandaag aan het werkNormaliter op woensdagen vrij maar nu een cursus vandaag en morgen. Mijn week voelt meteen vreemd..
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:29 schreef Yesse het volgende:
Vandaag aan het werkNormaliter op woensdagen vrij maar nu een cursus vandaag en morgen. Mijn week voelt meteen vreemd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en daarnaast moet ik vanmiddag naar de kapper dus ik kan ook echt niet)
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:47 schreef Arizona het volgende:
Ik heb vandaag ook mijn parttime dag, maar heb van de week wel een uitnodiging ontvangen voor een meeting vanmiddag “hoop dat het schikt”.
Nou nee![]()
(Ik wil me soms wel flexibel opstellen, voor dit specifieke project echter nietWerktijden moeten ook gewoon gerespecteerd wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en daarnaast moet ik vanmiddag naar de kapper dus ik kan ook echt niet)
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:44 schreef Strani het volgende:
[..]Ik zou die hele cursus helemaal kapotsaboteren. Voor iedereen!
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:47 schreef Arizona het volgende:
Ik heb vandaag ook mijn parttime dag, maar heb van de week wel een uitnodiging ontvangen voor een meeting vanmiddag “hoop dat het schikt”.
Nou nee![]()
(Ik wil me soms wel flexibel opstellen, voor dit specifieke project echter nietIk vind sowieso dat mensen je echt moeten bellen als ze op een vrije dag je ECHT nodig hebben..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en daarnaast moet ik vanmiddag naar de kapper dus ik kan ook echt niet)
Fuck the EBU
Toen ik dat eerste dorp inliep. Ik keek mijn ogen uit wat er allemaal veranderd was. Het zag er een stuk mooier en aangekleder uit.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja best wel veel veranderingen inderdaadWe krijgen leuke dingen de laatste tijd uit Oost-Europese gamestudio's. Ze leveren beter werk af dan de grote studio's tegenwoordig.
Dit. Als het mogelijk is, wil ik best schuiven, maar dan moet dat ook kunnen als het mij uit komt.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat mensen je echt moeten bellen als ze op een vrije dag je ECHT nodig hebben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:48 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:01 schreef Yesse het volgende:
[..]Hmja, maar ze zouden het ook eerst kunnen proberen voor ze me überhaupt bellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:04 schreef Arizona het volgende:
Altijd al geweten dat wielrennen mijn favoriete sport ooit is!
[ x ]
Gewoon, de voorste renner let niet op en neemt de verkeerde afslag en de rest rijdt er achteraan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wow.. waarom gingen ze eigenlijk de verkeerde kant op?
Waarom?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:05 schreef Arizona het volgende:
Wel jammer dat de hele uitslag geschrapt is
Doet me hieraan denkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:56 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Gewoon, de voorste renner let niet op en neemt de verkeerde afslag en de rest rijdt er achteraan.
Wat @sportfreak zegt. Maar het was ook wel onduidelijk, ze gingen gewoon de motor achterna.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wow.. waarom gingen ze eigenlijk de verkeerde kant op?
Waarom de uitslag geschrapt is of waarom ik het jammer vind?quote:
Waarom ie geschrapt is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat @:sportfreak zegt. Maar het was ook wel onduidelijk, ze gingen gewoon de motor achterna.
[..]
Waarom de uitslag geschrapt is of waarom ik het jammer vind?
Dat vind ik ergens ook wel vreemd. Je kan Ganna toch gewoon de bloemen en de gele (?) trui geven en al de rest in dezelfde tijd erachter plaatsen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom ie geschrapt is.
Ja, precies. Het is toch niet zijn fout dat de rest de verkeerde afslag neemt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat vind ik ergens ook wel vreemd. Je kan Ganna toch gewoon de bloemen en de gele (?) trui geven en al de rest in dezelfde tijd erachter plaatsen?
Probleem is volgens mij dat de rest officieel nooit over de finish is gekomen. Dus die zouden dan eigenlijk allemaal DNF zijn en morgen niet meer mogen starten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat vind ik ergens ook wel vreemd. Je kan Ganna toch gewoon de bloemen en de gele (?) trui geven en al de rest in dezelfde tijd erachter plaatsen?
Geven ze dan stukjes toekomst weg?quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:15 schreef AgnesGru het volgende:
‼ SCHAKEL MORGENOCHTEND NIET IN OP Q MUSIC‼
ik weet niet of ze het met twee hupjes redden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:34 schreef BillDauterive het volgende:
Normaal kijk ik niet naar PSV, maar vanwege de spanning doe ik dat nu maar eens wel. Hup hup!
Ik schakel sowieso nooit meer naar Mattie en Mariekequote:Op woensdag 19 februari 2025 22:15 schreef AgnesGru het volgende:
Nee, speler deed niet mee aan het spel.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, speler deed niet mee aan het spel.
Ik trek die ook heel slecht.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik schakel sowieso nooit meer naar Mattie en Marieke
Nou dan kun jij gerust morgen inschakelen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik schakel sowieso nooit meer naar Mattie en Marieke
Dan kun ook jij gerust morgen inschakelen voor een blauwe dag.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik trek die ook heel slecht.
Het verbaasd me sowieso dat er nog spelers zijn die met een schwalbe een penalty proberen te versieren terwijl er een VAR is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:10 schreef Redefine het volgende:
Gelukkig zien de scheidsrechters de fopduiken aan Italiaanse kant gister en vandaag goed.
Ja. Net zoals spelers die natrappen etc. De meeste voetballers zij dan ook vrij dom.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het verbaasd me sowieso dat er nog spelers zijn die met een schwalbe een penalty proberen te versieren terwijl er een VAR is.
Ja. Al modderen die beiden al het hele seizoen maar wat aan in de Serie A.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:40 schreef sportfreak het volgende:
In de competitie modderen PSV en Feyenoord maar wat aan de laatste weken, maar nu schakelen ze gewoon even AC Milan en Juventus uit
Ja, wtfquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:40 schreef sportfreak het volgende:
In de competitie modderen PSV en Feyenoord maar wat aan de laatste weken, maar nu schakelen ze gewoon even AC Milan en Juventus uit
De druk van een grote tegenstander.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:40 schreef sportfreak het volgende:
Susan en Freek gaan de ochtendshow doen, vier uur lang geloof ikquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geven ze dan stukjes toekomst weg?
quote:Op donderdag 20 februari 2025 05:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Susan en Freek gaan de ochtendshow doen, vier uur lang geloof ik
Jij was in Duitsland hè?quote:
Ja, die was zo opgepikt uit de 80'squote:Op donderdag 20 februari 2025 08:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij was in Duitsland hè?
Ik 1,5 week terug in Gelredome. Ik vond het ook geweldigDie nieuwe jongen was ook echt zo goed
Ja, gelukkig was ik zelf zo helder om hem op Joe te zettenquote:
WAAROM NIET?!?!?quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:15 schreef AgnesGru het volgende:
Geen idee wie het is, maar het krijgt sowieso een like van mijquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 05:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is een uitstekende reden om zo'n zender te mijdenquote:
Dat wordt nachten doorhalenquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat Sims 4 uitbreidingen gekocht op een goedkope cde keys kopen site.
Welke uitbreidingen heb je gehaald?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat Sims 4 uitbreidingen gekocht op een goedkope cde keys kopen site.
The Sims 4 - Life and Death Expansion Pack DLCquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke uitbreidingen heb je gehaald?
Ja scenarios vind ik ook altijd leukquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb scenario's ontdekt in Sims 4 en nu ben ik weer verslaafd
Hij wilde gewoon meer horen van z'n beste FOK!vrienden en meedelen in hun vrolijke enthousiasme. Want Luctor wordt blij van gelukkige mensen om zich heen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:16 schreef Meke het volgende:
[..]
https://letmegooglethat.com/?q=Sims+scenarios
Misschien is Luctor bang dat Google hem na een ander soort scenario's brengt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:16 schreef Meke het volgende:
[..]
https://letmegooglethat.com/?q=Sims+scenarios
Klinkt heel erg Sims achtigquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon meer horen van z'n beste FOK!vrienden en meedelen in hun vrolijke enthousiasme. Want Luctor wordt blij van gelukkige mensen om zich heen.
Maar dat is hem niet gegund zie ik
Dat doet Luctor alleen maar na negen uur 's avonds.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien is Luctor bang dat Google hem na een ander soort scenario's brengt.
Ja vandaar ook de stukjes toekomstquote:Op donderdag 20 februari 2025 05:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mijn sociaal wordt geel als ik omringd ben door andere mensen.quote:
Dat @Redefine de teksten van Suzan & Freek kent valt mij dan weer op.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:16 schreef BillDauterive het volgende:
Ik begreep het wel en vond het best een leuke grap. Nu je em uitlegt, valt ie me toch een beetje tegen.
We worden oud Straan.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Is zo ja. Ook een beetje de zeitgeist, denk ik. Tegenwoordig heeft men liever 40 verschillende reggaeton-liedjes in de top 40 dan dat we nog een kans zouden geven aan het hedentijdse equivalent van bijvoorbeeld een Solitudine of een Hijo de la Luna. Zonde, want daardoor missen we zoveel mooie muziek uit andere Europese landen.
Ik ga zaterdag naar Duitsland en Portugal denk ik. Ijsland geloof ik wel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:17 schreef Momo het volgende:
Even het programma voor de rest van de maand:
[success]
Zaterdag 22 februari
[F] IJsland [topic link] Finale 20:45 - 23:05
[H] Portugal [topic link] Festival da Canção 2025 - Eerste halve finale 22:00 - 01:00
[H] Zweden [topic link] Melodifestivalen heat 4 20:00-21:30
[H] Duitsland [topic link] Chefsache ESC 2025 Halve Finale 20:15 - 23:20
Dinsdag 25 februari
[H]Servië [topic link] Pesma za Evroviziju 25- Eerste halve finale 21:00 - 23:30
[F] Australie [topic link] Presentatie artiest en nummer 19:00
Donderdag 27 februari
[F] Nederland [topic link] presentatie nummer Claude
[H]Servië [topic link] Pesma za Evroviziju 25 - Tweede halve finale 21:00 - 23:30
Vrijdag 28 februari
[F]Servië [topic link] Pesma za Evroviziju 25 - Finale 21:00 - 00:30
[/success]
Matige zaterdagavond. Één kwaliteitsarme finale en wat voorrondes.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:17 schreef Momo het volgende:
Even het programma voor de rest van de maand:
[success]
Zaterdag 22 februari
[F] IJsland [topic link] Finale 20:45 - 23:05
[H] Portugal [topic link] Festival da Canção 2025 - Eerste halve finale 22:00 - 01:00
[H] Zweden [topic link] Melodifestivalen heat 4 20:00-21:30
[H] Duitsland [topic link] Chefsache ESC 2025 Halve Finale 20:15 - 23:20
Dinsdag 25 februari
[H]Servië [topic link] Pesma za Evroviziju 25- Eerste halve finale 21:00 - 23:30
[F] Australie [topic link] Presentatie artiest en nummer 19:00
Donderdag 27 februari
[F] Nederland [topic link] presentatie nummer Claude
[H]Servië [topic link] Pesma za Evroviziju 25 - Tweede halve finale 21:00 - 23:30
Vrijdag 28 februari
[F]Servië [topic link] Pesma za Evroviziju 25 - Finale 21:00 - 00:30
[/success]
Eerst stond Moldavië en San Marino ook op deze avond gepland.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Matige zaterdagavond. Één kwaliteitsarme finale en wat voorrondes.
Avond is dan ook gewoon een prima liedje. De rest daarentegen...quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat @:Redefine de teksten van Suzan & Freek kent valt mij dan weer op.
Dan moet je klagen bij degene die er niks van begreep jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:16 schreef BillDauterive het volgende:
Ik begreep het wel en vond het best een leuke grap. Nu je em uitlegt, valt ie me toch een beetje tegen.
Allebeiquote:
Heb jij de deur van je kelder weer opengelaten?quote:
Nou het laat nog maar eens zien dat ik er hele goede redenen heb om ze op te sluitenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb jij de deur van je kelder weer opengelaten?
Had je toen ook twee eigen doelpunten gemaakt?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou het laat nog maar eens zien dat ik er hele goede redenen heb om ze op te sluiten
Ik bedenk me nu dat ik tijdens m'n laatste avond uit hier lokaal irritatie/ruzie had met Noren op twee verschillende momenten.
Met hun laffe kunstgrasquote:
Dat stuk Nederland gewoon aan Duitsland verkopenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:16 schreef Strani het volgende:
En verder laat Twente zien Nederland-onwaardig te zijn. Echte Nederlandse clubs worden niet uitgeschakeld
Ik wil wel bij Duitsland gaan horen hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:16 schreef Strani het volgende:
En verder laat Twente zien Nederland-onwaardig te zijn. Echte Nederlandse clubs worden niet uitgeschakeld
Ajax doet ook z'n bestquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:16 schreef Strani het volgende:
Ik heb het nu wel specifiek over de club. We geven de regio nog een kans.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil wel bij Duitsland gaan horen hoor.![]()
Tschuss
Wie is we?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het nu wel specifiek over de club. We geven de regio nog een kans.
Arißona wordt het dus.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil wel bij Duitsland gaan horen hoor.![]()
Tschuss
Eentje was een voormalig vriendin van me die weer eens helemaal dronken was en direct voor de 'grappige belediging' ging. En de ander was een jonge tevens dronken Noorse toerist die een Britse vrouw (die hier woont) beledigde met woorden die je tegen een vrouw nooit in de mond moet nemen, laat staan een vrouw die twee keer zo oud is als jij. Die heb ik toen geconfronteerd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Had je toen ook twee eigen doelpunten gemaakt?
“Geconfronteerd” klinkt wel heel erg Tijs van den Brink.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Eentje was een voormalig vriendin van me die weer eens helemaal dronken was en direct voor de 'grappige belediging' ging. En de ander was een jonge tevens dronken Noorse toerist die een Britse vrouw (die hier woont) beledigde met woorden die je tegen een vrouw nooit in de mond moet nemen, laat staan een vrouw die twee keer zo oud is als jij. Die heb ik toen geconfronteerd.
Dus ja, kutvolk
Ja waarom niet. Dit is toch handbal?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:26 schreef egeltje1985 het volgende:
He mag je de bal niet uit het doel slaan?
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Geconfronteerd” klinkt wel heel erg Tijs van den Brink.
Gewoon erop klappen volgende keer.
Maakte ze een grap over de degradatie kansen van Valenciaquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Eentje was een voormalig vriendin van me die weer eens helemaal dronken was en direct voor de 'grappige belediging' ging. En de ander was een jonge tevens dronken Noorse toerist die een Britse vrouw (die hier woont) beledigde met woorden die je tegen een vrouw nooit in de mond moet nemen, laat staan een vrouw die twee keer zo oud is als jij. Die heb ik toen geconfronteerd.
Dus ja, kutvolk
Ik zou eerder afscheid nemen van de rest van het brandhout wat daar rondloopt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:30 schreef Koen66 het volgende:
Tijd om definitief eens van Klaassen afscheid te nemen, man man man
Dát had ik wel kunnen hebben. Ze begon over dat m'n baard niet goed geknipt was. Ik antwoordde dat ze haar snor moet afscheren. Een minuut later was ze nog steeds bezig tegen d'r vriend dat ze helemaal geen snor heeftquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maakte ze een grap over de degradatie kansen van Valencia
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dát had ik wel kunnen hebben. Ze begon over dat m'n baard niet goed geknipt was. Ik antwoordde dat ze haar snor moet afscheren. Een minuut later was ze nog steeds bezig tegen d'r vriend dat ze helemaal geen snor heeft
Puike comeback van jequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dát had ik wel kunnen hebben. Ze begon over dat m'n baard niet goed geknipt was. Ik antwoordde dat ze haar snor moet afscheren. Een minuut later was ze nog steeds bezig tegen d'r vriend dat ze helemaal geen snor heeft
Ik zou haast een nickwijziging aanvragenquote:
Ziet ze eruit als @Momo ?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb trouwens even voorzichtig bij de collega die esf fan is gepeild hoe groot fan ze is. Maar ze kijkt dus ongeveer alles en is al 6 keer geweest naar de live shows/finale/dingen.
Lijkt me doodeng, zo'n fanatieke ESF-fan in je omgevingquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb trouwens even voorzichtig bij de collega die esf fan is gepeild hoe groot fan ze is. Maar ze kijkt dus ongeveer alles en is al 6 keer geweest naar de live shows/finale/dingen.
Neu Americaquote:
Voordat je vrijwillig contact zoekt met HR moet er wel nog iets veel ergers aan de hand zijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijkt me doodeng, zo'n fanatieke ESF-fan in je omgevingHeb je contact opgenomen met HR?
Nee maar dat moet proactief door de manager worden aangepakt met direct ontslagquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voordat je vrijwillig contact zoekt met HR moet er wel nog iets veel ergers aan de hand zijn![]()
Bijvoorbeeld als een collega Suzan en Freek draait.
Dat zou alleen kunnen als die collega @Meke is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voordat je vrijwillig contact zoekt met HR moet er wel nog iets veel ergers aan de hand zijn![]()
Bijvoorbeeld als een collega Suzan en Freek draait.
En wat is haar usernaam hier?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |