SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 11-02-2025 17:10:26 ]-XOXO-
Die gitaar heeft niet eens snaren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn topic, mijn OP![]()
[ afbeelding ]
Er zit een capo op dus dat zal wel nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gitaar heeft niet eens snaren.
Als Taylor dat kan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gitaar heeft niet eens snaren.
Post anders je kad nog even 38.000 keer.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:38 schreef Ama het volgende:
Oke tijd om weer even wat anders te doen.
Ja dan wint ze je cadeautjequote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Post anders je kad nog even 38.000 keer.
Waarom post jij eigenlijk nooit recente foto's?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Post anders je kad nog even 38.000 keer.
Vroeger toen ze klein was toen was ik nog stapelverliefd op mijn poesje.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom post jij eigenlijk nooit recente foto's?
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger toen ze klein was toen was ik nog stapelverliefd op mijn poesje.
Kan ook wel wat minder, een plaatje is genoegquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn topic, mijn OP![]()
[ afbeelding ]
1 gifje van Taylor kan wel onder de cavia. Doen we hier wel vaker (niet zo zeer dat wij Taylor dan plaatsen haha).quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook wel wat minder, een plaatje is genoeg
Ja dat zeg ik één plaatje is genoeg ik heb de rest onder een spoiler gezetquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
1 gifje van Taylor kan wel onder de cavia. Doen we hier wel vaker (niet zo zeer dat wij Taylor dan plaatsen haha).
Ziet er lekker uitquote:
Doe niet zo kinderachtig johquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook wel wat minder, een plaatje is genoeg
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg steeds meer een hekel aan die Taylor Swift
Waarom heb je dan geen lekkere gehaald?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Smerige hoestsiroop is smerig
hatsjoe
Deze was het minst duur...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom heb je dan geen lekkere gehaald?
Geldt trouwens ook voor de treurstruiken die TR’s zetten omdat ze een bepaalde popster niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig joh
Tering SC?quote:
Thanksquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik één plaatje is genoeg ik heb de rest onder een spoiler gezet
Misschien ligt het niet zo zeer aan de artiest maar de hoeveelheid.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geldt trouwens ook voor de treurstruiken die TR’s zetten omdat ze een bepaalde popster niet leuk vinden.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Citytrip Kopenhagen afgelast. DAN NIET.
Troostbiljetje shoppen nu
Mimimimiquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien ligt het niet zo zeer aan de artiest maar de hoeveelheid.
Volgens mij zet ik het de laatste dagen gewoon netjes in een spoiler.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerstvolgende kattenplaatje een TR plaatsen, gelijk afleren zulks Duits dwepgedrag.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerstvolgende kattenplaatje een TR plaatsen, gelijk afleren zulks Duits dwepgedrag.
Deze mogen datquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja cute maar het zijn ook een soort terroristen.
Zonder katten zou de vogelgriep dus al overgesprongen zijn op mensen en vervolgens van mens op mens.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:59 schreef Karzai het volgende:
Huiskatten staan erom bekend dat ze behoorlijk efficiënte jagers zijn, ook al krijgen ze meestal voldoende te eten. Geschat wordt dat huiskatten jaarlijks wereldwijd miljarden vogels doden. In Nederland alleen al, doden huiskatten naar schatting tientallen miljoenen vogels per jaar.
Het aantal kan variëren afhankelijk van de omgeving, het gedrag van de kat en andere factoren. Hoewel dit indrukwekkend is, is het ook zorgwekkend vanwege de impact die het kan hebben op lokale vogelpopulaties en biodiversiteit.
Katten zijn wel handig tegen ongedierte in huis. Nou ja de meest katten maar deze gaat er zeker wel achteraan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:59 schreef Karzai het volgende:
Huiskatten staan erom bekend dat ze behoorlijk efficiënte jagers zijn, ook al krijgen ze meestal voldoende te eten. Geschat wordt dat huiskatten jaarlijks wereldwijd miljarden vogels doden. In Nederland alleen al, doden huiskatten naar schatting tientallen miljoenen vogels per jaar.
Het aantal kan variëren afhankelijk van de omgeving, het gedrag van de kat en andere factoren. Hoewel dit indrukwekkend is, is het ook zorgwekkend vanwege de impact die het kan hebben op lokale vogelpopulaties en biodiversiteit.
Met katten is de kans groter dat het overspringt op katten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zonder katten zou de vogelgriep dus al overgesprongen zijn op mensen en vervolgens van mens op mens.
Huiskatten hebben net zoveel met de natuur van doen als een plastic lepeltje.quote:
Snitches get stitchesquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:01 schreef UitStraling het volgende:
Vroeger hielden we klikspanen na het standje van de lerares gewoon 10 minuutjes onder water in een vieze sloot.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:26 schreef Nizno het volgende:
ik ga zo maar eens even krokket flamberen en tussen twee boterhammen leggen
Hebben ze in ieder geval iets bereikt deze regeerperiode.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:28 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Prioriteiten hoor![]()
It’s so over
De wereld redden moet stapje voor stapje.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:28 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Prioriteiten hoor![]()
It’s so over
Ook nog eens op Europees niveau.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:28 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Prioriteiten hoor![]()
It’s so over
zou je denken?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar nog steeds geen crisis uitgeroepen, dus misschien is die er helemaal niet
Nee, want daarna moet Wilders iets anders gaan verzinnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of Faber wil het eigenlijk helemaal niet oplossen.
wait wut heeft Minister Faber een partner??quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alle leden van PVV hebben ook een buitenlandse partner. Dus ze zijn allemaal voor buitenlandse inmenging.
de PVV heeft maar 1 lid.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
wait wut heeft Minister Faber een partner??
Ik zit bij die fragmenten op Instagram al steeds te brullen. Trek het heel slechtquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:25 schreef Ama het volgende:
Ik wil die Over Mijn lijk Special kijken over Eva maar ik heb geen zin om de hele tijd te zitten huilen dus doe ik later wel even denk ik. Kon het al niet droog houden bij het voorstukje.
Hoezo? Je weet toch het einde al.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit bij die fragmenten op Instagram al steeds te brullen. Trek het heel slechtdurf haar boek ook niet te lezen.
gewoon lekker door janken. lucht opquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit bij die fragmenten op Instagram al steeds te brullen. Trek het heel slechtdurf haar boek ook niet te lezen.
Ik ben bijna klaar met de aflevering ik heb zeker 25 minuten wel zitten huilen van de 35 tot nu toe. Haar boek ben ik ook nog wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Een meisje van 26 wat een dag voor haar dood een interview heeft met Tim aan haar strefbed en de dingen die ze zegt zijn behoorlijk pittig emotioneel, vooral als je zelf ook nog eens jong bent.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo? Je weet toch het einde al.
Even de maandelijkse toelage aan tranen in een dag eruit jagen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon lekker door janken. lucht op
believe me, daar zit geen bovengrens aanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even de maandelijkse toelage aan tranen in een dag eruit jagen.
Efficiënt.
It's the one and only isaxquote:
je bent het ook niet verplicht. Of je wel of niet kijkt is ook eigen keuze.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:23 schreef TaMieke het volgende:
Ik ga niet janken om iemand die ik niet ken.
Wat valt er te janken?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:23 schreef TaMieke het volgende:
Ik ga niet janken om iemand die ik niet ken.
das lekker rustig.quote:
Ron Brandsteder?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen idee. Iemand is dood. Gifjes in de OP. Zeg het maar.
Poah, een isax kussenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:27 schreef isax het volgende:
[..]
Isax verveeld zich en is omgetoverd tot kussen voor de komende tijd.
dankzij die man heb ik al sinds gisteren tussen de middag dat liedje van de honeymoonquizz in mn kopquote:
Heerlijk, hoef ik ook lekker geen mening meer te hebben over al die meuk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
das lekker rustig.
Ik heb wel een TV.. en een IPTV ali illegalietje
wat ik alsnog bijna niet kijk trouwens.
Ik keek een special van Over Mijn Lijk over Eva die 2 maanden geleden is overleden.quote:
jeetje, ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
dankzij die man heb ik al sinds gisteren tussen de middag dat liedje van de honeymoonquizz in mn kop
Dat was die waardoor Dermot Kennedy in de top2000 stond toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik keek een special van Over Mijn Lijk over Eva die 2 maanden geleden is overleden.
Even klikken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, ik moet er niet aan denken
[..]
Dat was die waardoor Dermot Kennedy in de top2000 stond toch?
Jazeker. Moest ik ook een traantje laten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, ik moet er niet aan denken
[..]
Dat was die waardoor Dermot Kennedy in de top2000 stond toch?
ik kwam deze ook tegen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even klikken.
Bekijk deze YouTube-video
R.I.P. Amaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Is ze een varken? Of een koe of een kip.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
Ik heb even een garnalenkroketje in de oven gepleurd.
je bent zelf een garnaal.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
Ik heb even een garnalenkroketje in de oven gepleurd.
lekkerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:50 schreef mschol het volgende:
[..]
zeg, ettoKroketto.. ga zelfs eens afbakken
Weet je al wat je gaat nemen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Halve liter lichter. Zo tijd om aan te vullen bij de McDonalds
Uhm volgens mij wel ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je dat weleens. Dat iemand denkt dat je hem aardig vindt terwijl dat helemaal niet zo is?
Dat heeft US bij iedereen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je dat weleens. Dat iemand denkt dat je hem aardig vindt terwijl dat helemaal niet zo is?
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heeft US bij iedereen.
Oefjesquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heeft US bij iedereen.
Ik kom er aan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:23 schreef Crack_ het volgende:
Wil degene die alle energie heeft meegenomen deze weer terugbrengen? Thaaanks
Ik was het nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:23 schreef Crack_ het volgende:
Wil degene die alle energie heeft meegenomen deze weer terugbrengen? Thaaanks
hoi Bed,quote:
Hoi Nizno,quote:
No you are not.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoi Nizno,
Ik ben Stig.
Ik was het echt niet, heus nietquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
No you are not.
Je bent zn Nederlandse neef
Je zou maar in de kinderopvang werken of als ouder ergens op pad zijn. Lekkkerrrrrr….quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:38 schreef UitStraling het volgende:
"Kritiek op vochtige doekjes-verbod zwelt aan, jonge ouders verbolgen om absurd plan van PVV-staatssecretaris Jansen"
Toch maar weer ouderwets een natte vinger gebruiken om de babypindakaas uit de naad te krijgen.
Zal jou eensquote:
Dit lijkt me sowieso misschien wel het allergrootste kutberoep dat er is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je zou maar in de kinderopvang werken of als ouder ergens op pad zijn. Lekkkerrrrrr….
Niet gynaecoloog?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me sowieso misschien wel het allergrootste kutberoep dat er is.
Oh nee die is op.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met energie?
[..]
Je zegt het wel heel verdacht
Als je niet zo goed met kinderen bent moet je er ook niet aan beginnen. Verder ligt het helemaal aan hoe wat waar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me sowieso misschien wel het allergrootste kutberoep dat er is.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh nee die is op.
Had het nodig om les te geven.
Eerste 2 lessen vandaag.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Was het vandaag weer eerste les of eerder al gelukt?
Ik heb altijd Detoldoekjes bij mequote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je zou maar in de kinderopvang werken of als ouder ergens op pad zijn. Lekkkerrrrrr….
Die joezi wist alles.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
7 jaar geleden had ie ook al een vooruitziende blik![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste 2 lessen vandaag.
Was halverwege erg moe. Maar kindjes waren lief.
Hutsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
No you are not.
Je bent zn Nederlandse neef
Dettoldoekjes is vast ook nein!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb altijd Detoldoekjes bij me![]()
Maak zo vaak mijn handen of dingen schoon
En zo'n kledingroller. Wat sleep jij in godsnaam allemaal wel niet mee op een dag. Want dit is niet het enige.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb altijd Detoldoekjes bij me![]()
Maak zo vaak mijn handen of dingen schoon
Mocht zelf kiezen hoeveel en welke klassen. Om op te bouwen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
En twee lessen klinkt niet zo veel
Hoe ziet jou werkweek er gemiddeld uit? Hoeveel lessen en hoevaak geef je dezelfde les per jaar?
Damnquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mocht zelf kiezen hoeveel en welke klassen. Om op te bouwen.
Euhm, ik geef normaal een les of 15 in de week. Dit jaar allemaal verschillende klassen en vakken, dus 1 per jaar.
Maar heb ook weleens gehad dat ik 6 parallelklassen had.
3 weekendtassen vol denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
[..]
En zo'n kledingroller. Wat sleep jij in godsnaam allemaal wel niet mee op een dag. Want dit is niet het enige.
commerciele prutquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:15 schreef Ama het volgende:
Oh toevallig vrijdag is het ook Valentijnsdag.
is anders wel de verjaardag van de liefde van mn levenquote:
gewoon iets kopen dat niet valentijn gerelateerd isquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is anders wel de verjaardag van de liefde van mn leven
wat eigenlijk helemaal niet zo fijn is, alles is duur
hondenbrokkenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon iets kopen dat niet valentijn gerelateerd is
Of kopen wanneer het niet zo duur isquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon iets kopen dat niet valentijn gerelateerd is
vallen honden niet inmiddels ook al onder dingen waar je van kan houden en iets *moet* geven op valentijnsdag?quote:
Geen idee, ik ervaar dat niet zo. Vind jij dat je iets moet omdat het valentijnsdag isquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
vallen honden niet inmiddels ook al onder dingen waar je van kan houden en iets *moet* geven op valentijnsdag?
en dit jaar?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
Mijn jeugdliefde was jarig op Valentijnsdag maar toen was het nog niet de dag van de liefde maar de dag van de verborgen heimelijke liefde, dat was een stukje leuker nog, wat minder zoetjes en braafjes allemaal.
Ken jij leuke mensen?quote:
met Hall0n er op??quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:28 schreef isax het volgende:
Ik heb een ballon gekregen voor Valentijn.
ik totaal niet, kan me aan me reet roesten..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik ervaar dat niet zo. Vind jij dat je iets moet omdat het valentijnsdag is
Zolang iemand vindt dat iets moet, moet het helemaal nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik totaal niet, kan me aan me reet roesten..
de commercie vindt dat je dat moet
Ja, te snel. Het lukt allemaal niet dit jaar met het combineren van alle taken. Moet anders volgend jaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
DamnGaat de tijd wel onwijs snel denk ik?
Mijn vriend was bijna dood dus ik vind het prima.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Te vroeeeg!!1111!!!!!!!!!!!!11!11!!
Kan ik me ook voorstellen. Is daar ruimte voor?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, te snel. Het lukt allemaal niet dit jaar met het combineren van alle taken. Moet anders volgend jaar.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:35 schreef isax het volgende:
[..]
Mijn vriend was bijna dood dus ik vind het prima.
Mensen zijn engquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, best wel een hoop, jij niet dan?
Niet allemaal naar mij rennenquote:
Schrik!quote:
quote:
Vast wel. Ik heb eind vorig jaar aangegeven dat ik mijn twijfels had, en die zijn uitgekomen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan ik me ook voorstellen. Is daar ruimte voor?
[..]ja nee logisch
Ja, maarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
maar:
[..]
, dan rent automatisch iedereen naar je?
quote:
*Verstopt zich onder dekentjesquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
RUn to essnhills run for your life
Detoldoekjes, kledingroller, water, basic make-up, borstel, agenda, journal, pennen, powerbank, sleutels, medicatiepouch(met scheermesje, nagelvijl en tandenborstel), airpods, spf50 spray, labello, parfummini, sporttape, schaartje, een unclockable, , zonnebril in de zomer, haarclip en elastieken, soms een boek, vast nog wat andere troepjes.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
[..]
En zo'n kledingroller. Wat sleep jij in godsnaam allemaal wel niet mee op een dag. Want dit is niet het enige.
The phaaaaantom of the opera is theeeerequote:
Die heet Erik net als ikquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
The phaaaaantom of the opera is theeeere
Oh ja, goed dat je het zegt. Ik moet nog niks regelen voor dan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:15 schreef Ama het volgende:
Oh toevallig vrijdag is het ook Valentijnsdag.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die heet Erik net als ik![]()
Hollyfuckquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Detoldoekjes, kledingroller, water, basic make-up, borstel, agenda, journal, pennen, powerbank, sleutels, medicatiepouch(met scheermesje, nagelvijl en tandenborstel), airpods, spf50 spray, labello, parfummini, sporttape, schaartje, een unclockable, , zonnebril in de zomer, haarclip en elastieken, soms een boek, vast nog wat andere troepjes.
Even naar buiten is voor jou een complete expeditie naar het onbekende of watquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Detoldoekjes, kledingroller, water, basic make-up, borstel, agenda, journal, pennen, powerbank, sleutels, medicatiepouch(met scheermesje, nagelvijl en tandenborstel), airpods, spf50 spray, labello, parfummini, sporttape, schaartje, een unclockable, , zonnebril in de zomer, haarclip en elastieken, soms een boek, vast nog wat andere troepjes.
Nee. ik heb wel een lelijk gezicht...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb jij ook een half masker en leef je in de krochten van een theater?
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:34 schreef mschol het volgende:
en wie is die spamhoer die hier al 3 topics bevuild? @:TS
quote:
Nee thuis heb ik toch alles alquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. ik heb wel een lelijk gezicht...
Dan kan je de helft van die spullen wel thuis laten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nee thuis heb ik toch alles al![]()
Stel nou dat je ineens een meeting of een lunch hebt
Dan heb je je boek en scheermes nodig?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Je bent zelf een bquote:
Nee anders had ik ze niet bij me natuurlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan kan je de helft van die spullen wel thuis laten.
dan ga je zoals je je 's ochtends hebt voorbereid op de dag, elke andere oplossing is extreem ijdeltuit gedragquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
In het zeldzame geval dat je dan opeens alles nodig hebt heb je te toch ook gewoon een telefoon en pinpasquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Heel normaal.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is jouw tas zo groot dat er meerdere items in verdwalen?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heel normaal.
In mijn handtas zit over het algemeen standaard; portemonnee, mobiel, airpods, op maat gemaakte oordoppen (sinds laatste spontane iets te harde feestje maar standaard in de tas gemikt), lippenbalsem, handcrème, lippenstift, compactspiegel, strip paracetamol, paar rennies, paar pleisters, hooikoortspillen, verdwaald inlegkruisje en verdwaalde tampons, paar verdwaalde euro’s, nagelknipper en nagelvijl, invisibobbels, elastiekje en borstel.
Blijkbaar. 9 van de 10 keer prop ik er ook nog een zonnebril in.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is jouw tas zo groot dat er meerdere items in verdwalen?
Nee ik heb een pouch met daarin, paracetamol, ibu, oxa, domperidon, diarreeremmers, tafegyl, 6 andere medicijnen die ik voorgeschreven krijg, stripje daglenzen, twee tampons, condoom, dermablade, wegwerptandenborstel en een nagelvijl. Dan heb ik altijd alle essentials bij me, als ik een keer niet thuis slaap.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan heb je je boek en scheermes nodig?
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heel normaal.
In mijn handtas zit over het algemeen standaard; portemonnee, mobiel, airpods, op maat gemaakte oordoppen (sinds laatste spontane iets te harde feestje maar standaard in de tas gemikt), lippenbalsem, handcrème, lippenstift, compactspiegel, strip paracetamol, paar rennies, paar pleisters, hooikoortspillen, verdwaald inlegkruisje en verdwaalde tampons, paar verdwaalde euro’s, nagelknipper en nagelvijl, invisibobbels, elastiekje en borstel.
Ik gebruik alles wat ik net opnoemde letterlijk elke week.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het zeldzame geval dat je dan opeens alles nodig hebt heb je te toch ook gewoon een telefoon en pinpas
"Dimmyyyyy??!!!!!! ik heb hoofdpijn, heb je een paracetamol?"quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook al zo vaak dingen uit lopen delen aan mensen die iets niet bij zich hadden
Je slaapt elke week onverwachts niet thuis?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik gebruik alles wat ik net opnoemde letterlijk elke week.
elke week een anderquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je slaapt elke week onverwachts niet thuis?
Vandaar dat condoomquote:
Neeeeheeeeee. Maar je moet toch soms je haar borstelen, make up bijwerken, zonnebrand bijwerken, telefoon laden, slokje water drinken, etc.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je slaapt elke week onverwachts niet thuis?
1) handenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neeeeheeeeee. Maar je moet toch soms je haar borstelen, make up bijwerken, zonnebrand bijwerken, telefoon laden, slokje water drinken, etc.
dit, al zou ik handschoenen niet echt vergeten...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind het al heel wat als ik er nu op koude dagen aan denk handschoenen in mijn jaszak te steken
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
1) handen
2) nee
3) nee
4) koop een goeie telefoon
5) koop gewoon wat onderweg als je zo extreem dorstig bent
Vertel maar niet aan Taylorquote:
Met wie?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga even een beschuit eten. En misschien niet één, maar misschien wel meerdere!
Met Taylor!quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:27 schreef datismijnmening het volgende:
BALLIES?!! Ben je al wakker?
kan je toch iemand voor inhurenquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Scripties schrijven zichzelf niet helaas
quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je toch iemand voor inhuren
wat is dat?quote:Op woensdag 12 februari 2025 02:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben straight edge geworden
Straightedge is a lifestyle some people follow, in which they abstain from drink, drugs (including alcohol) and casual sex.quote:Op woensdag 12 februari 2025 02:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is dat?
Dimmie waarom kan je niet gewoon normale woorden gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |