Deze mogen datquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja cute maar het zijn ook een soort terroristen.
Zonder katten zou de vogelgriep dus al overgesprongen zijn op mensen en vervolgens van mens op mens.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:59 schreef Karzai het volgende:
Huiskatten staan erom bekend dat ze behoorlijk efficiënte jagers zijn, ook al krijgen ze meestal voldoende te eten. Geschat wordt dat huiskatten jaarlijks wereldwijd miljarden vogels doden. In Nederland alleen al, doden huiskatten naar schatting tientallen miljoenen vogels per jaar.
Het aantal kan variëren afhankelijk van de omgeving, het gedrag van de kat en andere factoren. Hoewel dit indrukwekkend is, is het ook zorgwekkend vanwege de impact die het kan hebben op lokale vogelpopulaties en biodiversiteit.
Katten zijn wel handig tegen ongedierte in huis. Nou ja de meest katten maar deze gaat er zeker wel achteraan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:59 schreef Karzai het volgende:
Huiskatten staan erom bekend dat ze behoorlijk efficiënte jagers zijn, ook al krijgen ze meestal voldoende te eten. Geschat wordt dat huiskatten jaarlijks wereldwijd miljarden vogels doden. In Nederland alleen al, doden huiskatten naar schatting tientallen miljoenen vogels per jaar.
Het aantal kan variëren afhankelijk van de omgeving, het gedrag van de kat en andere factoren. Hoewel dit indrukwekkend is, is het ook zorgwekkend vanwege de impact die het kan hebben op lokale vogelpopulaties en biodiversiteit.
Met katten is de kans groter dat het overspringt op katten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zonder katten zou de vogelgriep dus al overgesprongen zijn op mensen en vervolgens van mens op mens.
Huiskatten hebben net zoveel met de natuur van doen als een plastic lepeltje.quote:
Snitches get stitchesquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:01 schreef UitStraling het volgende:
Vroeger hielden we klikspanen na het standje van de lerares gewoon 10 minuutjes onder water in een vieze sloot.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:26 schreef Nizno het volgende:
ik ga zo maar eens even krokket flamberen en tussen twee boterhammen leggen
Hebben ze in ieder geval iets bereikt deze regeerperiode.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:28 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Prioriteiten hoor![]()
It’s so over
De wereld redden moet stapje voor stapje.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:28 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Prioriteiten hoor![]()
It’s so over
Ook nog eens op Europees niveau.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:28 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Prioriteiten hoor![]()
It’s so over
zou je denken?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar nog steeds geen crisis uitgeroepen, dus misschien is die er helemaal niet
Nee, want daarna moet Wilders iets anders gaan verzinnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of Faber wil het eigenlijk helemaal niet oplossen.
wait wut heeft Minister Faber een partner??quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alle leden van PVV hebben ook een buitenlandse partner. Dus ze zijn allemaal voor buitenlandse inmenging.
de PVV heeft maar 1 lid.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
wait wut heeft Minister Faber een partner??
Ik zit bij die fragmenten op Instagram al steeds te brullen. Trek het heel slechtquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:25 schreef Ama het volgende:
Ik wil die Over Mijn lijk Special kijken over Eva maar ik heb geen zin om de hele tijd te zitten huilen dus doe ik later wel even denk ik. Kon het al niet droog houden bij het voorstukje.
Hoezo? Je weet toch het einde al.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit bij die fragmenten op Instagram al steeds te brullen. Trek het heel slechtdurf haar boek ook niet te lezen.
gewoon lekker door janken. lucht opquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit bij die fragmenten op Instagram al steeds te brullen. Trek het heel slechtdurf haar boek ook niet te lezen.
Ik ben bijna klaar met de aflevering ik heb zeker 25 minuten wel zitten huilen van de 35 tot nu toe. Haar boek ben ik ook nog wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Een meisje van 26 wat een dag voor haar dood een interview heeft met Tim aan haar strefbed en de dingen die ze zegt zijn behoorlijk pittig emotioneel, vooral als je zelf ook nog eens jong bent.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo? Je weet toch het einde al.
Even de maandelijkse toelage aan tranen in een dag eruit jagen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon lekker door janken. lucht op
believe me, daar zit geen bovengrens aanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even de maandelijkse toelage aan tranen in een dag eruit jagen.
Efficiënt.
je bent het ook niet verplicht. Of je wel of niet kijkt is ook eigen keuze.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:23 schreef TaMieke het volgende:
Ik ga niet janken om iemand die ik niet ken.
Wat valt er te janken?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:23 schreef TaMieke het volgende:
Ik ga niet janken om iemand die ik niet ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |