SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 11-02-2025 17:10:26 ]-XOXO-
Die gitaar heeft niet eens snaren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn topic, mijn OP![]()
[ afbeelding ]
Er zit een capo op dus dat zal wel nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gitaar heeft niet eens snaren.
Als Taylor dat kan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gitaar heeft niet eens snaren.
Post anders je kad nog even 38.000 keer.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:38 schreef Ama het volgende:
Oke tijd om weer even wat anders te doen.
Ja dan wint ze je cadeautjequote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Post anders je kad nog even 38.000 keer.
Waarom post jij eigenlijk nooit recente foto's?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Post anders je kad nog even 38.000 keer.
Vroeger toen ze klein was toen was ik nog stapelverliefd op mijn poesje.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom post jij eigenlijk nooit recente foto's?
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger toen ze klein was toen was ik nog stapelverliefd op mijn poesje.
Kan ook wel wat minder, een plaatje is genoegquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn topic, mijn OP![]()
[ afbeelding ]
1 gifje van Taylor kan wel onder de cavia. Doen we hier wel vaker (niet zo zeer dat wij Taylor dan plaatsen haha).quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook wel wat minder, een plaatje is genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |