das lekker rustig.quote:
Ron Brandsteder?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen idee. Iemand is dood. Gifjes in de OP. Zeg het maar.
Poah, een isax kussenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:27 schreef isax het volgende:
[..]
Isax verveeld zich en is omgetoverd tot kussen voor de komende tijd.
dankzij die man heb ik al sinds gisteren tussen de middag dat liedje van de honeymoonquizz in mn kopquote:
Heerlijk, hoef ik ook lekker geen mening meer te hebben over al die meuk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
das lekker rustig.
Ik heb wel een TV.. en een IPTV ali illegalietje
wat ik alsnog bijna niet kijk trouwens.
Ik keek een special van Over Mijn Lijk over Eva die 2 maanden geleden is overleden.quote:
jeetje, ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
dankzij die man heb ik al sinds gisteren tussen de middag dat liedje van de honeymoonquizz in mn kop
Dat was die waardoor Dermot Kennedy in de top2000 stond toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik keek een special van Over Mijn Lijk over Eva die 2 maanden geleden is overleden.
Even klikken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, ik moet er niet aan denken
[..]
Dat was die waardoor Dermot Kennedy in de top2000 stond toch?
Jazeker. Moest ik ook een traantje laten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, ik moet er niet aan denken
[..]
Dat was die waardoor Dermot Kennedy in de top2000 stond toch?
ik kwam deze ook tegen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even klikken.
Bekijk deze YouTube-video
R.I.P. Amaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Is ze een varken? Of een koe of een kip.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
Ik heb even een garnalenkroketje in de oven gepleurd.
je bent zelf een garnaal.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
Ik heb even een garnalenkroketje in de oven gepleurd.
lekkerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:50 schreef mschol het volgende:
[..]
zeg, ettoKroketto.. ga zelfs eens afbakken
Weet je al wat je gaat nemen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Halve liter lichter. Zo tijd om aan te vullen bij de McDonalds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |