Heb wel het gevoel dat dat soort gezeur/negatief geroddel vaak aangejengelt wordt door Keanu.quote:
In dit geval was het vooral Jordyquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heb wel het gevoel dat dat soort gezeur/negatief geroddel vaak aangejengelt wordt door Keanu.
Ja ik had ff gemist dat hij erbij zat, hoorde en zag ‘m niet in beeld toen ik dat typtequote:
Jordy loopt hier al 30 minuten over te zemelen bij Mattie en nu bij Jolien en Keanu.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heb wel het gevoel dat dat soort gezeur/negatief geroddel vaak aangejengelt wordt door Keanu.
Verslaafdequote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben vorige week om 02.30 uit bed gegaan om.te kijken.
Goede keuze van je
Ja ik zat ff fout. Ik hoorde gezeur en zag Keanu en legde de link, die kan ook zo zeuren. Even later hoorde ik Jordy en dacht ik, oh ja die kan nog harder zeuren 😅quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jordy loopt hier al 30 minuten over te zemelen bij Mattie en nu bij Jolien en Keanu.
Ik heb vooral 1 iemand horen krijsen de hele tijd tijdens het sporten 'om aandacht'/in beeld te komen.
Gelukkig is Jordy zelf altijd heel authentiek in zijn reactiesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:45 schreef Flory- het volgende:
Het is gespeeld het is een actrice zegt Jordy (over Elsa)
Dat is de mensheid ben ik bang. Internet heeft denk ik ook binnen no time een nieuwe gevonden die kapot moet 😅quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:45 schreef Krambo het volgende:
Er moet weer een nieuwe boeman/vrouw worden aangewezen blijkbaar...
Ja, bah.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:45 schreef Krambo het volgende:
Wist je dat mensen als eerste gingen roddelen toen ze konden praten. Dat was de eerste functie van taal.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:45 schreef Krambo het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:48 schreef Krambo het volgende:
Ze lullen maar ik zei het morgen wel weer
Elsa heeft laatst met Sharice ook gepraat over haar heftige slaapproblemen. En zal het vast vaker hebben aangehaald. Ik snap dat je dan soms wat grumpy bent. Ik zou daar gewoon compassie en begrip voor hebben en dus wat doorheen kijken en vooral kijken naar al haar positieve kanten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:46 schreef Flory- het volgende:
Elsa die werkelijk alles voor hun doet
Hoop dat Keanu de volgende is die eruit vliegt, wat een loser is dat ....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:50 schreef UtopiaFreak het volgende:
softe roddeltante kiki hangt nu precies hetzelfde verhaal op over Elsa als hij gister over Jordy zat te houden
Is een topvrouw, wat ze allemaal doet voor iedereen en zorgt dat iedereen evenveel krijgtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:50 schreef Droopie het volgende:
Elsa staat zeker niet onderaan mijn lijstje. Die kan mijn stem wel krijgen hoor.
Hear hearquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Elsa heeft laatst met Sharice ook gepraat over haar heftige slaapproblemen. En zal het vast vaker hebben aangehaald. Ik snap dat je dan soms wat grumpy bent. Ik zou daar gewoon compassie en begrip voor hebben en dus wat doorheen kijken en vooral kijken naar al haar positieve kanten.
Zulke slaapproblemen beïnvloeden je leven hard, het is jammer dat mensen daar niet wat compassie voor tonen en dus daar soms even de reden in zoeken ipv gelijk weer slechte bedoelingen inbeelden. Elsa is echt een goede vrouw.
Sowieso finale wat mij betreftquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:53 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hear hear![]()
Wat mij betreft mag ze ver komen.
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien is Jefke al vergeten gelukkig ....
Ze zijn allemaal hetzelfde hequote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:58 schreef Flory- het volgende:
Ach ach daar hebben we Matt weer over Sharice
Grmbl... kom niet aan Sharicequote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 8 februari 2025 02:01 schreef Flory- het volgende:
[..]
Grmbl... kom niet aan Sharice![]()
Stelletje pubers met hun commentaat op Elsa en Sharice![]()
Dat denk ik eigenlijk wel. Als je zijn vriendengroep van thuis hoort geven die ook wel aan dat Jordy Jordy is een beetje apart.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gelukkig is Jordy zelf altijd heel authentiek in zijn reacties
Soms grumpy van chronische slaapproblemen denk ik. Is wel wat anders imo.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 02:07 schreef marky het volgende:
Elsa is ook gewoon een bazige surinaamse moeke.
Ze is gewoon niet zo aardig.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 02:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Soms grumpy van chronische slaapproblemen denk ik. Is wel wat anders imo.
Hmm daar denken we dan anders overquote:
Ik slaap ook niet veel maar dan kan je nog wel normaal doen. Daarnaast is ze selectief in haar grumpyness. En bazig alles willen bepalen dat is een karaktertrek en geen slaapgebrek.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 02:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmm daar denken we dan anders over![]()
Ik zie een lieve aardige vrouw, die heeft aangegeven erge slaapproblemen te hebben en dan leg ik daar de link met de grumpyness en kan er dan doorheen kijken.
Jordy wil gewoon een beetje lol maken. Zit nu als fan in zijn favo reality soap. Ik moet er erg om lachen. Alles wordt hier veel te serieus genomen volgens mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 02:20 schreef BB-King het volgende:
Jordy wilde de bokaal verstoppen maar de rest vond dat geen goed idee.
Ja ik ben het voor een deel met je eens idd, niet alles is daaraan te wijten denk ik. Wel best wat denk ik, maar idd niet alles. Ze kan wel wat koppig en bazig zijn soms idd, je hebt gelijk. Maar ze is ook leuk, aardig en grappig, vaak genoeg imo.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 02:22 schreef marky het volgende:
[..]
Ik slaap ook niet veel maar dan kan je nog wel normaal doen. Daarnaast is ze selectief in haar grumpyness. En bazig alles willen bepalen dat is een karaktertrek en geen slaapgebrek.
Ben het wel met je eens. Ik zie een lieve Elsa en dan kan ze over zich heen laten lopen, maar ik zie ook wat jij ziet. Valt me ook op dat ze bepaalde onverwachte dingen die gebeuren niet kan handelen, dan trekt ze zich terug (migraine) en vind de reactie op dat ze zelf tegen Jordy z’n elleboog aan liep echt heel overdreven.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 02:22 schreef marky het volgende:
[..]
Ik slaap ook niet veel maar dan kan je nog wel normaal doen. Daarnaast is ze selectief in haar grumpyness. En bazig alles willen bepalen dat is een karaktertrek en geen slaapgebrek.
Ik hen ook slaapproblemen, soms nachten geen slaap en anders 3 a 4 uur per nacht. Maar ben nog nooit crumpy daar door geweest. Wel moe hahaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Elsa heeft laatst met Sharice ook gepraat over haar heftige slaapproblemen. En zal het vast vaker hebben aangehaald. Ik snap dat je dan soms wat grumpy bent. Ik zou daar gewoon compassie en begrip voor hebben en dus wat doorheen kijken en vooral kijken naar al haar positieve kanten.
Zulke slaapproblemen beïnvloeden je leven hard, het is jammer dat mensen daar niet wat compassie voor tonen en dus daar soms even de reden in zoeken ipv gelijk weer slechte bedoelingen inbeelden. Elsa is echt een goede vrouw.
Ik heb net allemaal gemist... ze hebben ook een feestje gehad toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 06:43 schreef Koos1958 het volgende:
Vond sporten leuk om te kijken. Zo op de avond.
Neequote:Op zaterdag 8 februari 2025 06:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb net allemaal gemist... ze hebben ook een feestje gehad toch?
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 02:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jordy wil gewoon een beetje lol maken. Zit nu als fan in zijn favo reality soap. Ik moet er erg om lachen. Alles wordt hier veel te serieus genomen volgens mij.
En Elsa zorgt niet voor iedereen, maar wil iedereen controleren. Ze kan daar in huis prima gemist worden.
Bij allebei de Davids zit niet heel veel. Rechtop zitten is heel moeilijk voor ze. Die pootje is dan nog wel eerlijk tegen mensen als iets niet bevalt maar andere David D zegt het alleen tegen anderen en niet tegen persoon.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:33 schreef greysbones het volgende:
Pootje zit zowat vastgeplakt op die bank
Elsa zorgt ervoor dat het eten eerlijk verdeeld wordt, en dat de extra kruiden enzo over een aantal dagen worden verdeeld.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 02:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jordy wil gewoon een beetje lol maken. Zit nu als fan in zijn favo reality soap. Ik moet er erg om lachen. Alles wordt hier veel te serieus genomen volgens mij.
En Elsa zorgt niet voor iedereen, maar wil iedereen controleren. Ze kan daar in huis prima gemist worden.
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen, wat hebben ze nou verdiend met dat sporten
Dat moet BB nog bekend makenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen, wat hebben ze nou verdiend met dat sporten
Aha ok thnxquote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Dat wordt later vandaag bekend gemaakt!
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat moet BB nog bekend maken
De stagiair is de hele nacht bezig geweest met het berekenen
Ik zie hem wel vaker met de stofzuiger in de weer.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb David S. Nog nooit zo actief gezien
Nu pootje nogquote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb David S. Nog nooit zo actief gezien
Sharice d'r witte broek is helemaal rose gewordenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat mij betreft moet BB de regels even aanscherpen direct je bed uit als de lampen aan gaan.
Jane gaat stuk iemand heeft een rood shirt bij de witte was in gedaan
Keanu is een zwevende zeurkousquote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:58 schreef Paul het volgende:
Waarom willen lullie zo graag keanu weg hee
Milena zit bij iedereen in te likken, vind die fouter
Milena doet gewoon Milena. Keanu is de ergste poseur op dit moment.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:58 schreef Paul het volgende:
Camping of scouting zal wel het thema zijn ook met de buitendouchesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:00 schreef greysbones het volgende:
Ik snap die hele tent inrichting van die slaapkamer niet
Daar is een jamilla of roos helemaalquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Camping of scouting zal wel het thema zijn ook met de buitendouches
havermoutquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:12 schreef zodeju het volgende:
Goede morgen. Ik doe de streams aan en kijk in een pan met slob.
Is dit een soort rijst wat stuk gekookt is en waar smaakt het naar??
Dat zal iets Belgisch zijn vermoed ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:10 schreef basicsaint het volgende:
Dat alle bewoners denken dat je appel- of perenmoes maakt met olijfolie ipv met water zal ik ook nooit begrijpen.
Havermout, daar smaakt het ook naar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:12 schreef zodeju het volgende:
Havermout gekookt in water en ze hebben geen suiker. Alleen appel of peerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker met een beetje suiker.
het is klaargemaakt met water en ze hebben geen suikerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker met een beetje suiker.
Recept in de spoiler, het smaakt naar niksquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:12 schreef zodeju het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat elke avond koken heeft ze min of meer afgedwongen. Ze heeft ook weken niet gekookt. Het ging niet over het verdelen van de kruiden maar over het verdelen van de pasta waar de groep wilde dat een hele pot gebruikt werd maar zij beslist dat het niet gebeurd. Als je tegen iemand aanloopt dan kan je toch je excuses aanbieden en als je een kutopmerking maakt moet je ervoor staan en niet steeds roepen dat het een grapje is. Daarnaast was ze erg overdreven samen met Sharice bij het sporten en op een paar mensen na vragen hoe het sporten gaat en andere negeren is raar zeker omdat als er traantjes vloeien ze altijd zo nodig erbij wil zijn. Als ze met Keanu moet nomineren dat voor beide vervelend is laat ze het aan Keanu over om te zeggen gaat dan heel verdrietig doen. Dan vragen ze zich af of dat echt is. Hoe ze gisteravond over haar spraken was niet eens slecht gewoon een constatering van haar gedrag.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Elsa zorgt ervoor dat het eten eerlijk verdeeld wordt, en dat de extra kruiden enzo over een aantal dagen worden verdeeld.
En verder heeft ze gewoon een leuk groepje waar ze mee optrekt, de afgelopen week elke avond (met toestemming van de andere bewoners ) mee heeft gekookt, en lekker gekookt. Verder ijsjes gemaakt met de siroop![]()
Ze doet de was, roept af en toe dat er handen moeten worden gewassen en verder zie ik niet zoveel wat ze zou willen controleren
En ik denk dat vooral Wicky haar heel erg zou missen .
kan ze lekker lang boos blijvenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Was nog even aan het terugluisteren.
Tijdens het slobkoken vertelt Sharice dat ze slecht geslapen heeft.
Elsa : Door het piekeren?
Sharice schudt nee : Milena deed megaraar gisteravond.
Elsa : Oh, doordat ze zo snel ging slapen?
Sharice : Ja
Elsa : Misschien was ze gewoon moe? ... Je hebt ook andere dingen gezien?
Sharice : Alsof ze een beetje kwaad is omdat ie vertrokken is.
De afgelopen week hebben ze met de extra's gekookt als team, Elsa, Jane, Wicky en nog eentje geloof ik. De eerste keer dat ze eten hadden klaargemaakt was zo ontzettend lekker dat ze overlegd hebben om deze week elke avond met dit team te koken. Dit werd door iedereen met enthousiasme ontvangen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:19 schreef marky het volgende:
[..]
Dat elke avond koken heeft ze min of meer afgedwongen. Ze heeft ook weken niet gekookt. Het ging niet over het verdelen van de kruiden maar over het verdelen van de pasta waar de groep wilde dat een hele pot gebruikt werd maar zij beslist dat het niet gebeurd. Als je tegen iemand aanloopt dan kan je toch je excuses aanbieden en als je een kutopmerking maakt moet je ervoor staan en niet steeds roepen dat het een grapje is. Daarnaast was ze erg overdreven samen met Sharice bij het sporten en op een paar mensen na vragen hoe het sporten gaat en andere negeren is een raar zeker omdat als er traantjes vloeien ze altijd zo nodig erbij wil zijn. Aks ze met Keanu moet nomineren dat voor beide vervelend is laat ze het aan Keanu over om te zeggen gaat heel verdrietig doen. Dan vragen ze zich af of dat echt is. Hoe ze gisteravond over haar spraken was niet eens slecht gewoon een constatering van haar gedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Sharice een zwaan kleef aan....en heb eerder het idee dat Milena het opvalt dat ze niet alleen Shar moet delen met Elsa maar nu ook met Vera. Of dat zit alleen in Shar haar hoofd.quote:
Vera of Eva?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind Sharice een zwaan kleef aan....en heb eerder het idee dat Milena het opvalt dat ze niet alleen Shar moet delen met Elsa maar nu ook met Vera. Of dat zit alleen in Shar haar hoofd.
Gewoon over die schutting heen kieperenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:28 schreef Ireth het volgende:
Kan iemand Elsa ff een mep geven?
"Inutsakgeset!!!"
Alles om wrijving te veroorzakenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:27 schreef greysbones het volgende:
Nou lekker weer
Sommigen waren erg fanatiek
Anderen totaal niet
En dan moet je verdelen
Nou ze hadden met elkaar overlegd om het voor te stellen. Makkelijke maaltijd om niet te verpesten zou ik ook altijd aanbieden om te koken kijk is hoe goed we zijn. Als er boerenkool en aardappeks is blijft ze het liefst heel ver bij de keuken weg.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:22 schreef Verida het volgende:
[..]
De afgelopen week hebben ze met de extra's gekookt als team, Elsa, Jane, Wicky en nog eentje geloof ik. De eerste keer dat ze eten hadden klaargemaakt was zo ontzettend lekker dat ze overlegd hebben om deze week elke avond met dit team te koken. Dit werd door iedereen met enthousiasme ontvangen.
En verder is Elsa gewoon Elsa, op haar manier betrokken bij een aantal bewoners en op haar manier enthousiast over dingen.
Als er 1 weggaatquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:29 schreef Ireth het volgende:
"Ga jij eerst, dan ga ik na jou??"
Jeffrey zit in Elsa???
Ja en elke keer kiest ze een target uit om opmerkingen tegen te makenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:23 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Elsa ook 10 x niks
Bazig
Dwingend
Creepy met wicky
Ja zeker hup Elsa.quote:
Vind haar een bazige vrouwquote:
Niks mis met Elsa. Als je naar de polls van gisteravond kijkt heeft ze ook een solide fanbase. Die gaat voorlopig nergens heen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:29 schreef marky het volgende:
[..]
Nou ze hadden met elkaar overlegd om het voor te stellen. Makkelijke maaltijd om niet te verpesten zou ik ook altijd aanbieden om te koken kijk is hoe goed we zijn. Als er boerenkool en aardappeks is blijft ze het liefst heel ver bij de keuken weg.
Elsa is Elsa ja maar dat maakt haar nog geen fijn persoon.
Keanu is draining maar Milena mag ook weg. Maar ook Sharice en Eva en David sr en Wicky en Elsa. Dan denk ik dat het nog wel een leuk seizoen kan worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:58 schreef Paul het volgende:
Milena is een manipulerende zeurkousquote:
Eva heeft vaak ook scherpe komische opmerkingen, alleen die snerpende stemquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik moet eigenlijk wel vaak lachen om Sharice.
Michelquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind haar een bazige vrouw
Michel( lang geleden) had echt die army vibe
Zie ik bij Elsa niet
Keanu creëert zijn eigen negativiteitquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Milena is een manipulerende zeurkous![]()
Maar merk met Keanu dat hij wel wil maar zichzelf laat meesleuren in de negativiteit.
Anyway, er zijn er zoveel die wel naar huis mogen, dat het moeilijk kiezen is. Die David S mag ook wieberen. Tijd dat er eens een nieuwkomer gaat.
Er is genoeg mis met Elsa en op haar 53e had ze dat best ook in kunnen zien dat er nog leermomenten zijn..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:32 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Niks mis met Elsa. Als je naar de polls van gisteravond kijkt heeft ze ook een solide fanbase. Die gaat voorlopig nergens heen.
Als die allemaal weg zijn zitten we al bijna in de finale.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:32 schreef marky het volgende:
[..]
Keanu is draining maar Milena mag ook weg. Maar ook Sharice en Eva en David sr en Wicky en Elsa. Dan denk ik dat het nog wel een leuk seizoen kan worden.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:32 schreef marky het volgende:
[..]
Keanu is draining maar Milena mag ook weg. Maar ook Sharice en Eva en David sr en Wicky en Elsa. Dan denk ik dat het nog wel een leuk seizoen kan worden.
111,7 km dusquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : het was echt een schijtbedrag ... het was 1117 euro
Michel was ook rechtlijnig en Elsa juist niet....ligt er net aan hoe haar pet staat. Verbaasde me op een leuke manier dan dat ze niet op Jeffey had gestemd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind haar een bazige vrouw
Michel( lang geleden) had echt die army vibe
Zie ik bij Elsa niet
ik ook en ze kijkt zwoel en heeft mooie bodyquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik moet eigenlijk wel vaak lachen om Sharice.
Denk dat er nog veel money bijkomt, je kan de winnaar toch niet met 1000 euro naar huis laten gaanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:38 schreef greysbones het volgende:
Die prijzenpot wordt dit jaar niet hoog
Waarom niet ?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk dat er nog veel money bijkomt, je kan de winnaar toch niet met 1000 euro naar huis laten gaan
Wat grappig wat jij zwoel noemt noem ik lijzig maar ze heeft een goed figuur en ze kan haar ogen wel openhouden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:36 schreef Paul het volgende:
[..]
ik ook en ze kijkt zwoel en heeft mooie body
[ afbeelding ]
Ja tochquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hah, dat zou wel grappig zijn... confetti kanon, champagne en een cheque van 1002 euro !!
Ze gaan echt niet zonder geld naar huis. Een paar maanden weg van hun dagelijkse baantje wordt echt wel gecompenseerd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk dat er nog veel money bijkomt, je kan de winnaar toch niet met 1000 euro naar huis laten gaan
Ze krijgen daggeldquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze gaan echt niet zonder geld naar huis. Een paar maanden weg van hun dagelijkse baantje wordt echt wel gecompenseerd.
Die automatiek was leuk ja.. en gelijk een reden om toch vroeg je bed uit te komen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:41 schreef zodeju het volgende:
Vond de kast waar je prive spullen kon kopen en de winkel veel leuker....
En dan per ongeluk het verkeerde koos.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die automatiek was leuk ja.. en gelijk een reden om toch vroeg je bed uit te komen.
Blijkbaar ligt het oude pad er nog onder ?quote:
Ik begreep het niet, dus ik geloof jequote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar ligt het oude pad er nog onder ?
Als ik het goed heb begrepen
Jammer dat er geen stairs stondenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben het eens met Jolien dat de crossfit verschrikkelijk is
Dat hele euro gedoe tussen hen beiden is ook raaarquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, als je zeker op bank wilt zitten volgende week, moet je nu meer dan 86 euro pakken (of 87 voor Wicky).
Snap ik ook nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hele euro gedoe tussen hen beiden is ook raaar
Praliné misschien welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo kennen de nederlanders daar het woord praline niet?
Hij schakelde overquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoor Jordy deo spuiten. Dat doet ie altijd in het boudoir, dus volgens mij lukt het de febo weer niet helemaal om de microfoons op tijd dicht te zetten.
Gelukkig minder smakken hier.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Klef en bef waren er niks bij
Ik hoorde een kusjequote:
Nou als ik met zo iemand zou samen wonen zou ik ook depressief worden, wat een feestnummer is dat zegquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
Sharice
Omdat gij de hele tijd ambetant doet en mij negeert
Is dat wat Keanu heeft besmettelijk ofzo ?
Ze hebben vannacht twee uur gesport en zijn nu om de beurt de verdiende euro's aan het verdelen in de DR.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:02 schreef Dotteke het volgende:
Het is deze twee of een SL Meer keus is er niet. O ja uitzetten
Dit geloof je toch niet. Had wel iets meer actie verwacht zo in het begin van een nieuwe week
Ja ik heb het gelezen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ze hebben vannacht twee uur gesport en zijn nu om de beurt de verdiende euro's aan het verdelen in de DR.
Gister kwam er de hele dag veel geluid uit de Game Room, dus ik verwacht dat daar wel het een en ander klaar staat voor vandaag.
Uhhmmm, je doet nu zelf precies hetzelfde?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:08 schreef riri het volgende:
Wat een vreselijke persoon die Sharice, ze is de reden dat je niet eens die streams wil kijken.
En maar oordelen over anderen en vals roddelen, zulke types maken dit soort programma's kapot
Toch weer die gene die eruit moest......ik denk dat ze even wachten. Zou dat wel lekker vinden een dag geen ......meerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Dubbele SL.. met oude podcast ...de nieuwe staat al op spotify .. waarom niet in de SL.
Ik ookquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben het erover dat ze al 2 dagen aan het bouwen zijn in de Gameroom.. ze verwachten een heel heftig spel daar.
Alles is heftig voor die lui.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben het erover dat ze al 2 dagen aan het bouwen zijn in de Gameroom.. ze verwachten een heel heftig spel daar.
Nogal wiedes, zij zitten in dit programma, wij niet, dan kun je dus net zo goed dus dit forum sluiten als er geen meningen mogen gegeven worden over de spelers in dit programma.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:11 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Uhhmmm, je doet nu zelf precies hetzelfde?
Dat had je al gezegdquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:22 schreef riri het volgende:
[..]
Nogal wiedes, zij zitten in dit programma, wij niet, dan kun je dus net zo goed dus dit forum sluiten als er geen meningen mogen gegeven worden over de spelers in dit programma.
Ik vind Sharice een bewoonster waar ik niets mee te maken zou willen hebben als ik daar zat, punt!
En dat is met?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:27 schreef zodeju het volgende:
Slapen nu de dames Milena, Sharice en Elsa bij elkaar......had gedacht dat Milena wel in de gezellige slaapkamer zou slapen.
Ik dacht dat ze dat nu daar weg moeten?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:27 schreef zodeju het volgende:
Slapen nu de dames Milena, Sharice en Elsa bij elkaar......had gedacht dat Milena wel in de gezellige slaapkamer zou slapen.
De avonden met z'n alle is toch leuker, Ze missen zo een hoop toch....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat is met?
Zo ongezellig zijn ze niet met elkaar.
OH Dat kan ook, dacht een grote schoonmaak......onder leiding van Elsaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:32 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat nu daar weg moeten?
Nou dat dus ja. En de oven zodat ze brood kunnen (proberen te) bakken! Ik zou een moord doen zo onderhand voor een ordinaire simpele snee brood...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat gun ik die mensen de rest van de keuken. Dat gedoe met die vaat buiten slaat nergens op.
Gaan we die vandaag aan Elsa gevenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:32 schreef Ireth het volgende:
Zijn we van Jeff verlost, begint Eva te mekkeren dat ze haar kast wil
Dat doet ze al vanaf de 2e dag dat ze erin zit.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:32 schreef Ireth het volgende:
Zijn we van Jeff verlost, begint Eva te mekkeren dat ze haar kast wil
Ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
De avonden met z'n alle is toch leuker, Ze missen zo een hoop toch....
Inderdaad, ikke ikke want ik ben nieuw en heb het nog niet meegemaaktquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat doet ze al vanaf de 2e dag dat ze erin zit.
Duurt inderdaad wel erg lang! We zitten al op 1/3 van hun verblijf in het BB en dan moeten ze nog kledingkasten, keuken b, tuinstoelen, eetkamer en wie weet wel een jacuzzi vrijspelen. Op dit tempo is het niet eens vrijgespeeld, wanneer de winnaar bekend isquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:41 schreef Puzzie het volgende:
De keuken moet worden vrijgespeeld zegt Jane , en ik geef haar gelijk: dit duurt allemaal veel te lang![]()
Geef ze gewoon hun eigen kleding en geef de rest vrij.
In het begin was dat grappig maar het is nu wel leuk geweest , heel veel mensen kunnen niet bij hun speciale persoonlijke verzorgingsproductenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:44 schreef Verity het volgende:
[..]
Duurt inderdaad wel erg lang! We zitten al op 1/3 van hun verblijf in het BB en dan moeten ze nog kledingkasten, keuken b, tuinstoelen, eetkamer en wie weet wel een jacuzzi vrijspelen. Op dit tempo is het niet eens vrijgespeeld, wanneer de winnaar bekend is
ze moesten als duo stemmen, en haar duo wilde absoluut niet op jeffrey'quote:
Dan wel jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:48 schreef Verida het volgende:
[..]
ze moesten als duo stemmen, en haar duo wilde absoluut niet op jeffrey'
dan moet je wel iets anders toch?
Het was leuker geweest als ze iedere week meerdere spellen konden spelen, om een spaarzegel te krijgen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In het begin was dat grappig maar het is nu wel leuk geweest , heel veel mensen kunnen niet bij hun speciale persoonlijke verzorgingsproducten
Die heb ik niet eens gezienquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:52 schreef Verity het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als ze iedere week meerdere spellen konden spelen, om een spaarzegel te krijgen.
De spaarzegelkaart hangt daar ook voor niks
Ik vind het nog steeds geweldig, deze Big Brother Back to Basicquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In het begin was dat grappig maar het is nu wel leuk geweest , heel veel mensen kunnen niet bij hun speciale persoonlijke verzorgingsproducten
Elsa heeft speciale haarproducten bij zich waar ze niet bij kan, het gaat mij in dit geval niet om oud/jongquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:54 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds geweldig, deze Big Brother Back to Basic![]()
Goed voor deze jongelui om zich even te ontdoen van alle opsmuck en alle gemakken in het leven en te leren echt met elkaarcte
Elsa heeft zelf aangegeven dat ze niet persé haar kast hoeft. En ze heeft anderen hun kast gegund ipv zichzelf. Elsa toont daarmee karakter, daar kunnen een aantal anderen een voorbeeld aan nemen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Elsa heeft speciale haarproducten bij zich waar ze niet bij kan, het gaat mij in dit geval niet om oud/jong
@Ireth heeft vast al die tijd bitterballen in dr oren gehadquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat doet ze al vanaf de 2e dag dat ze erin zit.
Qua kleding mag het slot wat mij betreft nog wel ff blijven hangen, maar ze hadden wel gewoon hun eigen verzorgingsspullen moeten hebben vind ik. Met op 1 je eigen tandenborstel en tandpasta.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Elsa heeft speciale haarproducten bij zich waar ze niet bij kan, het gaat mij in dit geval niet om oud/jong
en de willekeur waarmee de kasten worden uitgedeeld vind ik ook leukquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:54 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds geweldig, deze Big Brother Back to Basic![]()
Goed voor deze jongelui om zich even te ontdoen van alle opsmuck en alle gemakken in het leven en te leren echt met elkaar te communiceren.
Ik ben blij dat ik niet meedoe![]()
Geef Elsa desnoods vanaf week 2 alleen haar haarproducten, toch ook prima.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eindelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:04 schreef Kodiak100 het volgende:
BB er staat al enige tijd een beker in mijn huis, wie durft er mee naar de DBK te komen
Wat een ander vindt moet hij wetenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Qua kleding mag het slot wat mij betreft nog wel ff blijven hangen, maar ze hadden wel gewoon hun eigen verzorgingsspullen moeten hebben vind ik. Met op 1 je eigen tandenborstel en tandpasta.
Ze vertrouwen hem niet daar maar hij heeft op spelvlak of met verdeling van geld nog nooit het vertrouwen geschonden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:47 schreef greysbones het volgende:
Jordy
De een heeft een kwartier dit gedaan
De ander dat
Fietsen maak je meer kilometers maar de inspanning is hetzelfde
Netjes van hem
Eehhmm.. dat jij het hebt over hoe JIJ er in staat heb ik wel door. Heb jij ook door dat IK het heb over hoe IK er in sta???quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een ander vindt moet hij weten
Ik heb het over hoe ik er in sta en ik vind het wel mooi geweest met dat kledinggebrek en hun persoonlijk verzorging en uniseks pakjes..
Gister zij peter wie verdient de macht dus ik denk dat de winnaar bij het sporten dm gaat worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:07 schreef ledn81 het volgende:
Net gebabbeld over DM schap in de poppenhoek door Elsa, Jane en Eva.
Elsa gaat dan voor KiKi en Jane waarschijnlijk (mocht ze nu die keuze krijgen)
O niet gehoordquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:07 schreef ledn81 het volgende:
Net gebabbeld over DM schap in de poppenhoek door Elsa, Jane en Eva.
Elsa gaat dan voor KiKi en Jane waarschijnlijk (mocht ze nu die keuze krijgen)
Leuheukkkkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |