Ze is gewoon niet zo aardig.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 02:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Soms grumpy van chronische slaapproblemen denk ik. Is wel wat anders imo.
Hmm daar denken we dan anders overquote:
Ik slaap ook niet veel maar dan kan je nog wel normaal doen. Daarnaast is ze selectief in haar grumpyness. En bazig alles willen bepalen dat is een karaktertrek en geen slaapgebrek.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 02:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmm daar denken we dan anders over![]()
Ik zie een lieve aardige vrouw, die heeft aangegeven erge slaapproblemen te hebben en dan leg ik daar de link met de grumpyness en kan er dan doorheen kijken.
Jordy wil gewoon een beetje lol maken. Zit nu als fan in zijn favo reality soap. Ik moet er erg om lachen. Alles wordt hier veel te serieus genomen volgens mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 02:20 schreef BB-King het volgende:
Jordy wilde de bokaal verstoppen maar de rest vond dat geen goed idee.
Ja ik ben het voor een deel met je eens idd, niet alles is daaraan te wijten denk ik. Wel best wat denk ik, maar idd niet alles. Ze kan wel wat koppig en bazig zijn soms idd, je hebt gelijk. Maar ze is ook leuk, aardig en grappig, vaak genoeg imo.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 02:22 schreef marky het volgende:
[..]
Ik slaap ook niet veel maar dan kan je nog wel normaal doen. Daarnaast is ze selectief in haar grumpyness. En bazig alles willen bepalen dat is een karaktertrek en geen slaapgebrek.
Ben het wel met je eens. Ik zie een lieve Elsa en dan kan ze over zich heen laten lopen, maar ik zie ook wat jij ziet. Valt me ook op dat ze bepaalde onverwachte dingen die gebeuren niet kan handelen, dan trekt ze zich terug (migraine) en vind de reactie op dat ze zelf tegen Jordy z’n elleboog aan liep echt heel overdreven.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 02:22 schreef marky het volgende:
[..]
Ik slaap ook niet veel maar dan kan je nog wel normaal doen. Daarnaast is ze selectief in haar grumpyness. En bazig alles willen bepalen dat is een karaktertrek en geen slaapgebrek.
Ik hen ook slaapproblemen, soms nachten geen slaap en anders 3 a 4 uur per nacht. Maar ben nog nooit crumpy daar door geweest. Wel moe hahaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Elsa heeft laatst met Sharice ook gepraat over haar heftige slaapproblemen. En zal het vast vaker hebben aangehaald. Ik snap dat je dan soms wat grumpy bent. Ik zou daar gewoon compassie en begrip voor hebben en dus wat doorheen kijken en vooral kijken naar al haar positieve kanten.
Zulke slaapproblemen beïnvloeden je leven hard, het is jammer dat mensen daar niet wat compassie voor tonen en dus daar soms even de reden in zoeken ipv gelijk weer slechte bedoelingen inbeelden. Elsa is echt een goede vrouw.
Ik heb net allemaal gemist... ze hebben ook een feestje gehad toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 06:43 schreef Koos1958 het volgende:
Vond sporten leuk om te kijken. Zo op de avond.
Neequote:Op zaterdag 8 februari 2025 06:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb net allemaal gemist... ze hebben ook een feestje gehad toch?
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 02:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jordy wil gewoon een beetje lol maken. Zit nu als fan in zijn favo reality soap. Ik moet er erg om lachen. Alles wordt hier veel te serieus genomen volgens mij.
En Elsa zorgt niet voor iedereen, maar wil iedereen controleren. Ze kan daar in huis prima gemist worden.
Bij allebei de Davids zit niet heel veel. Rechtop zitten is heel moeilijk voor ze. Die pootje is dan nog wel eerlijk tegen mensen als iets niet bevalt maar andere David D zegt het alleen tegen anderen en niet tegen persoon.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:33 schreef greysbones het volgende:
Pootje zit zowat vastgeplakt op die bank
Elsa zorgt ervoor dat het eten eerlijk verdeeld wordt, en dat de extra kruiden enzo over een aantal dagen worden verdeeld.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 02:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jordy wil gewoon een beetje lol maken. Zit nu als fan in zijn favo reality soap. Ik moet er erg om lachen. Alles wordt hier veel te serieus genomen volgens mij.
En Elsa zorgt niet voor iedereen, maar wil iedereen controleren. Ze kan daar in huis prima gemist worden.
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen, wat hebben ze nou verdiend met dat sporten
Dat moet BB nog bekend makenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen, wat hebben ze nou verdiend met dat sporten
Aha ok thnxquote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Dat wordt later vandaag bekend gemaakt!
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat moet BB nog bekend maken
De stagiair is de hele nacht bezig geweest met het berekenen
Ik zie hem wel vaker met de stofzuiger in de weer.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb David S. Nog nooit zo actief gezien
Nu pootje nogquote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb David S. Nog nooit zo actief gezien
Sharice d'r witte broek is helemaal rose gewordenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat mij betreft moet BB de regels even aanscherpen direct je bed uit als de lampen aan gaan.
Jane gaat stuk iemand heeft een rood shirt bij de witte was in gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |