Bij allebei de Davids zit niet heel veel. Rechtop zitten is heel moeilijk voor ze. Die pootje is dan nog wel eerlijk tegen mensen als iets niet bevalt maar andere David D zegt het alleen tegen anderen en niet tegen persoon.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:33 schreef greysbones het volgende:
Pootje zit zowat vastgeplakt op die bank
Elsa zorgt ervoor dat het eten eerlijk verdeeld wordt, en dat de extra kruiden enzo over een aantal dagen worden verdeeld.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 02:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jordy wil gewoon een beetje lol maken. Zit nu als fan in zijn favo reality soap. Ik moet er erg om lachen. Alles wordt hier veel te serieus genomen volgens mij.
En Elsa zorgt niet voor iedereen, maar wil iedereen controleren. Ze kan daar in huis prima gemist worden.
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen, wat hebben ze nou verdiend met dat sporten
Dat moet BB nog bekend makenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen, wat hebben ze nou verdiend met dat sporten
Aha ok thnxquote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Dat wordt later vandaag bekend gemaakt!
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat moet BB nog bekend maken
De stagiair is de hele nacht bezig geweest met het berekenen
Ik zie hem wel vaker met de stofzuiger in de weer.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb David S. Nog nooit zo actief gezien
Nu pootje nogquote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb David S. Nog nooit zo actief gezien
Sharice d'r witte broek is helemaal rose gewordenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat mij betreft moet BB de regels even aanscherpen direct je bed uit als de lampen aan gaan.
Jane gaat stuk iemand heeft een rood shirt bij de witte was in gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |