Heb wel het gevoel dat dat soort gezeur/negatief geroddel vaak aangejengelt wordt door Keanu.quote:
In dit geval was het vooral Jordyquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heb wel het gevoel dat dat soort gezeur/negatief geroddel vaak aangejengelt wordt door Keanu.
Ja ik had ff gemist dat hij erbij zat, hoorde en zag ‘m niet in beeld toen ik dat typtequote:
Jordy loopt hier al 30 minuten over te zemelen bij Mattie en nu bij Jolien en Keanu.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heb wel het gevoel dat dat soort gezeur/negatief geroddel vaak aangejengelt wordt door Keanu.
Verslaafdequote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben vorige week om 02.30 uit bed gegaan om.te kijken.
Goede keuze van je
Ja ik zat ff fout. Ik hoorde gezeur en zag Keanu en legde de link, die kan ook zo zeuren. Even later hoorde ik Jordy en dacht ik, oh ja die kan nog harder zeuren 😅quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jordy loopt hier al 30 minuten over te zemelen bij Mattie en nu bij Jolien en Keanu.
Ik heb vooral 1 iemand horen krijsen de hele tijd tijdens het sporten 'om aandacht'/in beeld te komen.
Gelukkig is Jordy zelf altijd heel authentiek in zijn reactiesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:45 schreef Flory- het volgende:
Het is gespeeld het is een actrice zegt Jordy (over Elsa)
Dat is de mensheid ben ik bang. Internet heeft denk ik ook binnen no time een nieuwe gevonden die kapot moet 😅quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:45 schreef Krambo het volgende:
Er moet weer een nieuwe boeman/vrouw worden aangewezen blijkbaar...
Ja, bah.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:45 schreef Krambo het volgende:
Wist je dat mensen als eerste gingen roddelen toen ze konden praten. Dat was de eerste functie van taal.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:45 schreef Krambo het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:48 schreef Krambo het volgende:
Ze lullen maar ik zei het morgen wel weer
Elsa heeft laatst met Sharice ook gepraat over haar heftige slaapproblemen. En zal het vast vaker hebben aangehaald. Ik snap dat je dan soms wat grumpy bent. Ik zou daar gewoon compassie en begrip voor hebben en dus wat doorheen kijken en vooral kijken naar al haar positieve kanten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:46 schreef Flory- het volgende:
Elsa die werkelijk alles voor hun doet
Hoop dat Keanu de volgende is die eruit vliegt, wat een loser is dat ....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:50 schreef UtopiaFreak het volgende:
softe roddeltante kiki hangt nu precies hetzelfde verhaal op over Elsa als hij gister over Jordy zat te houden
Is een topvrouw, wat ze allemaal doet voor iedereen en zorgt dat iedereen evenveel krijgtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:50 schreef Droopie het volgende:
Elsa staat zeker niet onderaan mijn lijstje. Die kan mijn stem wel krijgen hoor.
Hear hearquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Elsa heeft laatst met Sharice ook gepraat over haar heftige slaapproblemen. En zal het vast vaker hebben aangehaald. Ik snap dat je dan soms wat grumpy bent. Ik zou daar gewoon compassie en begrip voor hebben en dus wat doorheen kijken en vooral kijken naar al haar positieve kanten.
Zulke slaapproblemen beïnvloeden je leven hard, het is jammer dat mensen daar niet wat compassie voor tonen en dus daar soms even de reden in zoeken ipv gelijk weer slechte bedoelingen inbeelden. Elsa is echt een goede vrouw.
Sowieso finale wat mij betreftquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:53 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hear hear![]()
Wat mij betreft mag ze ver komen.
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien is Jefke al vergeten gelukkig ....
Ze zijn allemaal hetzelfde hequote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:58 schreef Flory- het volgende:
Ach ach daar hebben we Matt weer over Sharice
Inderdaadquote:Op zaterdag 8 februari 2025 02:01 schreef Flory- het volgende:
[..]
Grmbl... kom niet aan Sharice![]()
Stelletje pubers met hun commentaat op Elsa en Sharice![]()
Dat denk ik eigenlijk wel. Als je zijn vriendengroep van thuis hoort geven die ook wel aan dat Jordy Jordy is een beetje apart.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gelukkig is Jordy zelf altijd heel authentiek in zijn reacties
Soms grumpy van chronische slaapproblemen denk ik. Is wel wat anders imo.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 02:07 schreef marky het volgende:
Elsa is ook gewoon een bazige surinaamse moeke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |