Febo schrok denk ik toen Jolien zich af vroeg of er nog een batterijwissel kwam.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Daar is ie de late night batterijwissel
Even nomineren lijkt mij wel wat ....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:20 schreef Krambo het volgende:
Batterijwissel, zou er nog wat komen?
zal wel niet maar je weet nooit he
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:20 schreef Krambo het volgende:
Batterijwissel, zou er nog wat komen?
zal wel niet maar je weet nooit he
Volgens mij hebben ze voor de live nieuwe batterijen gehad. Dus nu moet je nog een keer anders redden ze het niet tot dat ze worden gewekt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Om 0120 uur nog een batterij wissel, that's a first .....
Slaap welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:25 schreef Schakeltopia het volgende:
ik geloof het ook allemaal wel weer vandaag. fantastische avond, bedankt allemaal. genoten met grote G.
[ afbeelding ]
Daar liggen wij nie wakker vanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:23 schreef ledn81 het volgende:
Het boeit Jordy geen moer als mensen op hem willen stemmen.
tot hij weer genomineerd is en weer op bed ligt![]()
Stel ik mag ooit op de verjaardag van Sharice komen. Dan versta je toch heel de avond niets wat die lui bespreken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:27 schreef Flory- het volgende:
Sharice: Mijn mama peist dak nooit meer een vent ga vindn
Ik ga wel mee danquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Stel ik mag ooit op de verjaardag van Sharice komen. Dan versta je toch heel de avond niets wat die lui bespreken.
Vriendinquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:27 schreef Flory- het volgende:
Sharice: Mijn mama peist dak nooit meer een vent ga vindn
En terechtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien slaapt zo te zien in haar eigen bed
Ik vind het eigenlijk wel meevallen, versta het meeste wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Stel ik mag ooit op de verjaardag van Sharice komen. Dan versta je toch heel de avond niets wat die lui bespreken.
Een blik van het huis.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus hoopt op een fatsoenlijk ontbijt
Ow, kwamen ze daar vannacht voor.quote:
Hij was toch vandaag kapot?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij draaide gisterenavond al weer
Ik dacht gisteren (donderdag)quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hij was toch vandaag kapot?
En dan bedoel ik vrijdag
Ok dat kan ook welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tnx, wou al gaan slapenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien met de mooi boys op stream 2 ....
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:39 schreef Kodiak100 het volgende:
In de woonkamer gaat het over Elsa die overdreven doet bij het sportenGeen zin meer in, lekker slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |