Nou ze hadden met elkaar overlegd om het voor te stellen. Makkelijke maaltijd om niet te verpesten zou ik ook altijd aanbieden om te koken kijk is hoe goed we zijn. Als er boerenkool en aardappeks is blijft ze het liefst heel ver bij de keuken weg.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:22 schreef Verida het volgende:
[..]
De afgelopen week hebben ze met de extra's gekookt als team, Elsa, Jane, Wicky en nog eentje geloof ik. De eerste keer dat ze eten hadden klaargemaakt was zo ontzettend lekker dat ze overlegd hebben om deze week elke avond met dit team te koken. Dit werd door iedereen met enthousiasme ontvangen.
En verder is Elsa gewoon Elsa, op haar manier betrokken bij een aantal bewoners en op haar manier enthousiast over dingen.
Als er 1 weggaatquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:29 schreef Ireth het volgende:
"Ga jij eerst, dan ga ik na jou??"
Jeffrey zit in Elsa???
Ja en elke keer kiest ze een target uit om opmerkingen tegen te makenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:23 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Elsa ook 10 x niks
Bazig
Dwingend
Creepy met wicky
Ja zeker hup Elsa.quote:
Vind haar een bazige vrouwquote:
Niks mis met Elsa. Als je naar de polls van gisteravond kijkt heeft ze ook een solide fanbase. Die gaat voorlopig nergens heen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:29 schreef marky het volgende:
[..]
Nou ze hadden met elkaar overlegd om het voor te stellen. Makkelijke maaltijd om niet te verpesten zou ik ook altijd aanbieden om te koken kijk is hoe goed we zijn. Als er boerenkool en aardappeks is blijft ze het liefst heel ver bij de keuken weg.
Elsa is Elsa ja maar dat maakt haar nog geen fijn persoon.
Keanu is draining maar Milena mag ook weg. Maar ook Sharice en Eva en David sr en Wicky en Elsa. Dan denk ik dat het nog wel een leuk seizoen kan worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:58 schreef Paul het volgende:
Waarom willen lullie zo graag keanu weg hee
Milena zit bij iedereen in te likken, vind die fouter
Milena is een manipulerende zeurkousquote:
Eva heeft vaak ook scherpe komische opmerkingen, alleen die snerpende stemquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik moet eigenlijk wel vaak lachen om Sharice.
Michelquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind haar een bazige vrouw
Michel( lang geleden) had echt die army vibe
Zie ik bij Elsa niet
Keanu creëert zijn eigen negativiteitquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Milena is een manipulerende zeurkous![]()
Maar merk met Keanu dat hij wel wil maar zichzelf laat meesleuren in de negativiteit.
Anyway, er zijn er zoveel die wel naar huis mogen, dat het moeilijk kiezen is. Die David S mag ook wieberen. Tijd dat er eens een nieuwkomer gaat.
Er is genoeg mis met Elsa en op haar 53e had ze dat best ook in kunnen zien dat er nog leermomenten zijn..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:32 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Niks mis met Elsa. Als je naar de polls van gisteravond kijkt heeft ze ook een solide fanbase. Die gaat voorlopig nergens heen.
Als die allemaal weg zijn zitten we al bijna in de finale.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:32 schreef marky het volgende:
[..]
Keanu is draining maar Milena mag ook weg. Maar ook Sharice en Eva en David sr en Wicky en Elsa. Dan denk ik dat het nog wel een leuk seizoen kan worden.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:32 schreef marky het volgende:
[..]
Keanu is draining maar Milena mag ook weg. Maar ook Sharice en Eva en David sr en Wicky en Elsa. Dan denk ik dat het nog wel een leuk seizoen kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |