Die heb ik niet eens gezienquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:52 schreef Verity het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als ze iedere week meerdere spellen konden spelen, om een spaarzegel te krijgen.
De spaarzegelkaart hangt daar ook voor niks
Ik vind het nog steeds geweldig, deze Big Brother Back to Basicquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In het begin was dat grappig maar het is nu wel leuk geweest , heel veel mensen kunnen niet bij hun speciale persoonlijke verzorgingsproducten
Elsa heeft speciale haarproducten bij zich waar ze niet bij kan, het gaat mij in dit geval niet om oud/jongquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:54 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds geweldig, deze Big Brother Back to Basic![]()
Goed voor deze jongelui om zich even te ontdoen van alle opsmuck en alle gemakken in het leven en te leren echt met elkaarcte
Elsa heeft zelf aangegeven dat ze niet persé haar kast hoeft. En ze heeft anderen hun kast gegund ipv zichzelf. Elsa toont daarmee karakter, daar kunnen een aantal anderen een voorbeeld aan nemen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Elsa heeft speciale haarproducten bij zich waar ze niet bij kan, het gaat mij in dit geval niet om oud/jong
@Ireth heeft vast al die tijd bitterballen in dr oren gehadquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat doet ze al vanaf de 2e dag dat ze erin zit.
Qua kleding mag het slot wat mij betreft nog wel ff blijven hangen, maar ze hadden wel gewoon hun eigen verzorgingsspullen moeten hebben vind ik. Met op 1 je eigen tandenborstel en tandpasta.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Elsa heeft speciale haarproducten bij zich waar ze niet bij kan, het gaat mij in dit geval niet om oud/jong
en de willekeur waarmee de kasten worden uitgedeeld vind ik ook leukquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:54 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds geweldig, deze Big Brother Back to Basic![]()
Goed voor deze jongelui om zich even te ontdoen van alle opsmuck en alle gemakken in het leven en te leren echt met elkaar te communiceren.
Ik ben blij dat ik niet meedoe![]()
Geef Elsa desnoods vanaf week 2 alleen haar haarproducten, toch ook prima.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eindelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:04 schreef Kodiak100 het volgende:
BB er staat al enige tijd een beker in mijn huis, wie durft er mee naar de DBK te komen
Wat een ander vindt moet hij wetenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Qua kleding mag het slot wat mij betreft nog wel ff blijven hangen, maar ze hadden wel gewoon hun eigen verzorgingsspullen moeten hebben vind ik. Met op 1 je eigen tandenborstel en tandpasta.
Ze vertrouwen hem niet daar maar hij heeft op spelvlak of met verdeling van geld nog nooit het vertrouwen geschonden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:47 schreef greysbones het volgende:
Jordy
De een heeft een kwartier dit gedaan
De ander dat
Fietsen maak je meer kilometers maar de inspanning is hetzelfde
Netjes van hem
Eehhmm.. dat jij het hebt over hoe JIJ er in staat heb ik wel door. Heb jij ook door dat IK het heb over hoe IK er in sta???quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een ander vindt moet hij weten
Ik heb het over hoe ik er in sta en ik vind het wel mooi geweest met dat kledinggebrek en hun persoonlijk verzorging en uniseks pakjes..
Gister zij peter wie verdient de macht dus ik denk dat de winnaar bij het sporten dm gaat worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:07 schreef ledn81 het volgende:
Net gebabbeld over DM schap in de poppenhoek door Elsa, Jane en Eva.
Elsa gaat dan voor KiKi en Jane waarschijnlijk (mocht ze nu die keuze krijgen)
O niet gehoordquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:07 schreef ledn81 het volgende:
Net gebabbeld over DM schap in de poppenhoek door Elsa, Jane en Eva.
Elsa gaat dan voor KiKi en Jane waarschijnlijk (mocht ze nu die keuze krijgen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |