Ik begreep het niet, dus ik geloof jequote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar ligt het oude pad er nog onder ?
Als ik het goed heb begrepen
Jammer dat er geen stairs stondenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben het eens met Jolien dat de crossfit verschrikkelijk is
Dat hele euro gedoe tussen hen beiden is ook raaarquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, als je zeker op bank wilt zitten volgende week, moet je nu meer dan 86 euro pakken (of 87 voor Wicky).
Snap ik ook nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hele euro gedoe tussen hen beiden is ook raaar
Praliné misschien welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo kennen de nederlanders daar het woord praline niet?
Hij schakelde overquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoor Jordy deo spuiten. Dat doet ie altijd in het boudoir, dus volgens mij lukt het de febo weer niet helemaal om de microfoons op tijd dicht te zetten.
Gelukkig minder smakken hier.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Klef en bef waren er niks bij
Ik hoorde een kusjequote:
Nou als ik met zo iemand zou samen wonen zou ik ook depressief worden, wat een feestnummer is dat zegquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
Sharice
Omdat gij de hele tijd ambetant doet en mij negeert
Is dat wat Keanu heeft besmettelijk ofzo ?
Ze hebben vannacht twee uur gesport en zijn nu om de beurt de verdiende euro's aan het verdelen in de DR.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:02 schreef Dotteke het volgende:
Het is deze twee of een SL Meer keus is er niet. O ja uitzetten
Dit geloof je toch niet. Had wel iets meer actie verwacht zo in het begin van een nieuwe week
Ja ik heb het gelezen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ze hebben vannacht twee uur gesport en zijn nu om de beurt de verdiende euro's aan het verdelen in de DR.
Gister kwam er de hele dag veel geluid uit de Game Room, dus ik verwacht dat daar wel het een en ander klaar staat voor vandaag.
Uhhmmm, je doet nu zelf precies hetzelfde?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:08 schreef riri het volgende:
Wat een vreselijke persoon die Sharice, ze is de reden dat je niet eens die streams wil kijken.
En maar oordelen over anderen en vals roddelen, zulke types maken dit soort programma's kapot
Toch weer die gene die eruit moest......ik denk dat ze even wachten. Zou dat wel lekker vinden een dag geen ......meerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Dubbele SL.. met oude podcast ...de nieuwe staat al op spotify .. waarom niet in de SL.
Ik ookquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben het erover dat ze al 2 dagen aan het bouwen zijn in de Gameroom.. ze verwachten een heel heftig spel daar.
Alles is heftig voor die lui.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben het erover dat ze al 2 dagen aan het bouwen zijn in de Gameroom.. ze verwachten een heel heftig spel daar.
Nogal wiedes, zij zitten in dit programma, wij niet, dan kun je dus net zo goed dus dit forum sluiten als er geen meningen mogen gegeven worden over de spelers in dit programma.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:11 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Uhhmmm, je doet nu zelf precies hetzelfde?
Dat had je al gezegdquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:22 schreef riri het volgende:
[..]
Nogal wiedes, zij zitten in dit programma, wij niet, dan kun je dus net zo goed dus dit forum sluiten als er geen meningen mogen gegeven worden over de spelers in dit programma.
Ik vind Sharice een bewoonster waar ik niets mee te maken zou willen hebben als ik daar zat, punt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |