En dat is met?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:27 schreef zodeju het volgende:
Slapen nu de dames Milena, Sharice en Elsa bij elkaar......had gedacht dat Milena wel in de gezellige slaapkamer zou slapen.
Ik dacht dat ze dat nu daar weg moeten?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:27 schreef zodeju het volgende:
Slapen nu de dames Milena, Sharice en Elsa bij elkaar......had gedacht dat Milena wel in de gezellige slaapkamer zou slapen.
De avonden met z'n alle is toch leuker, Ze missen zo een hoop toch....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat is met?
Zo ongezellig zijn ze niet met elkaar.
OH Dat kan ook, dacht een grote schoonmaak......onder leiding van Elsaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:32 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat nu daar weg moeten?
Nou dat dus ja. En de oven zodat ze brood kunnen (proberen te) bakken! Ik zou een moord doen zo onderhand voor een ordinaire simpele snee brood...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat gun ik die mensen de rest van de keuken. Dat gedoe met die vaat buiten slaat nergens op.
Gaan we die vandaag aan Elsa gevenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:32 schreef Ireth het volgende:
Zijn we van Jeff verlost, begint Eva te mekkeren dat ze haar kast wil
Dat doet ze al vanaf de 2e dag dat ze erin zit.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:32 schreef Ireth het volgende:
Zijn we van Jeff verlost, begint Eva te mekkeren dat ze haar kast wil
Ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
De avonden met z'n alle is toch leuker, Ze missen zo een hoop toch....
Inderdaad, ikke ikke want ik ben nieuw en heb het nog niet meegemaaktquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat doet ze al vanaf de 2e dag dat ze erin zit.
Duurt inderdaad wel erg lang! We zitten al op 1/3 van hun verblijf in het BB en dan moeten ze nog kledingkasten, keuken b, tuinstoelen, eetkamer en wie weet wel een jacuzzi vrijspelen. Op dit tempo is het niet eens vrijgespeeld, wanneer de winnaar bekend isquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:41 schreef Puzzie het volgende:
De keuken moet worden vrijgespeeld zegt Jane , en ik geef haar gelijk: dit duurt allemaal veel te lang![]()
Geef ze gewoon hun eigen kleding en geef de rest vrij.
In het begin was dat grappig maar het is nu wel leuk geweest , heel veel mensen kunnen niet bij hun speciale persoonlijke verzorgingsproductenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:44 schreef Verity het volgende:
[..]
Duurt inderdaad wel erg lang! We zitten al op 1/3 van hun verblijf in het BB en dan moeten ze nog kledingkasten, keuken b, tuinstoelen, eetkamer en wie weet wel een jacuzzi vrijspelen. Op dit tempo is het niet eens vrijgespeeld, wanneer de winnaar bekend is
ze moesten als duo stemmen, en haar duo wilde absoluut niet op jeffrey'quote:
Dan wel jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:48 schreef Verida het volgende:
[..]
ze moesten als duo stemmen, en haar duo wilde absoluut niet op jeffrey'
dan moet je wel iets anders toch?
Het was leuker geweest als ze iedere week meerdere spellen konden spelen, om een spaarzegel te krijgen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In het begin was dat grappig maar het is nu wel leuk geweest , heel veel mensen kunnen niet bij hun speciale persoonlijke verzorgingsproducten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |