Keanu is een zwevende zeurkousquote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:58 schreef Paul het volgende:
Waarom willen lullie zo graag keanu weg hee
Milena zit bij iedereen in te likken, vind die fouter
Milena doet gewoon Milena. Keanu is de ergste poseur op dit moment.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:58 schreef Paul het volgende:
Waarom willen lullie zo graag keanu weg hee
Milena zit bij iedereen in te likken, vind die fouter
Camping of scouting zal wel het thema zijn ook met de buitendouchesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:00 schreef greysbones het volgende:
Ik snap die hele tent inrichting van die slaapkamer niet
Daar is een jamilla of roos helemaalquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Camping of scouting zal wel het thema zijn ook met de buitendouches
havermoutquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:12 schreef zodeju het volgende:
Goede morgen. Ik doe de streams aan en kijk in een pan met slob.
Is dit een soort rijst wat stuk gekookt is en waar smaakt het naar??
Dat zal iets Belgisch zijn vermoed ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:10 schreef basicsaint het volgende:
Dat alle bewoners denken dat je appel- of perenmoes maakt met olijfolie ipv met water zal ik ook nooit begrijpen.
Havermout, daar smaakt het ook naar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:12 schreef zodeju het volgende:
Havermout gekookt in water en ze hebben geen suiker. Alleen appel of peerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker met een beetje suiker.
het is klaargemaakt met water en ze hebben geen suikerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker met een beetje suiker.
Recept in de spoiler, het smaakt naar niksquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:12 schreef zodeju het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |