111,7 km dusquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : het was echt een schijtbedrag ... het was 1117 euro
Michel was ook rechtlijnig en Elsa juist niet....ligt er net aan hoe haar pet staat. Verbaasde me op een leuke manier dan dat ze niet op Jeffey had gestemd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind haar een bazige vrouw
Michel( lang geleden) had echt die army vibe
Zie ik bij Elsa niet
ik ook en ze kijkt zwoel en heeft mooie bodyquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik moet eigenlijk wel vaak lachen om Sharice.
Denk dat er nog veel money bijkomt, je kan de winnaar toch niet met 1000 euro naar huis laten gaanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:38 schreef greysbones het volgende:
Die prijzenpot wordt dit jaar niet hoog
Waarom niet ?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk dat er nog veel money bijkomt, je kan de winnaar toch niet met 1000 euro naar huis laten gaan
Wat grappig wat jij zwoel noemt noem ik lijzig maar ze heeft een goed figuur en ze kan haar ogen wel openhouden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:36 schreef Paul het volgende:
[..]
ik ook en ze kijkt zwoel en heeft mooie body
[ afbeelding ]
Ja tochquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hah, dat zou wel grappig zijn... confetti kanon, champagne en een cheque van 1002 euro !!
Ze gaan echt niet zonder geld naar huis. Een paar maanden weg van hun dagelijkse baantje wordt echt wel gecompenseerd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk dat er nog veel money bijkomt, je kan de winnaar toch niet met 1000 euro naar huis laten gaan
Ze krijgen daggeldquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze gaan echt niet zonder geld naar huis. Een paar maanden weg van hun dagelijkse baantje wordt echt wel gecompenseerd.
Die automatiek was leuk ja.. en gelijk een reden om toch vroeg je bed uit te komen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:41 schreef zodeju het volgende:
Vond de kast waar je prive spullen kon kopen en de winkel veel leuker....
En dan per ongeluk het verkeerde koos.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die automatiek was leuk ja.. en gelijk een reden om toch vroeg je bed uit te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |