quote:Op maandag 3 februari 2025 18:01 schreef Droopie het volgende:
Zeiden ze nu dat mensen wat van Keanu kunnen leren.
Dat klopt, als je volwassen bent, heb je inhammen en kam je je haar als Playmobil over je voorhoofdquote:
En strooi je de hele dag door tiktokwijshedenquote:Op maandag 3 februari 2025 18:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat klopt, als je volwassen bent, heb je inhammen en kam je je haar als Playmobil over je voorhoofd
Hij doet niet voor niks mee aan al die Reality programma’squote:Op maandag 3 februari 2025 18:06 schreef Droopie het volgende:
Matt. Je leeft vandaag wel prima op drama he.
Mediageilquote:Op maandag 3 februari 2025 18:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hij doet niet voor niks mee aan al die Reality programma’s
Ze hebben de kip gemarineerd in de ketjap, dat geeft wel een goede smaak aan het etenquote:
Jane werkt in de mediawereld, dat maakt haar nog niet meteen zelf mediageilquote:Op maandag 3 februari 2025 18:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Legt hem geen windeieren.....net zoals Jane.
Ze heeft toch aan meerdere programma's meegedaan....Net zoals ze nu in BB zit.....quote:Op maandag 3 februari 2025 18:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Jane werkt in de mediawereld, dat maakt haar nog niet meteen zelf mediageil
Hoe beslissen ze wie de kookbrigade is voor de avond , op voluntarisme 🤔quote:Op maandag 3 februari 2025 18:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben de kip gemarineerd in de ketjap, dat geeft wel een goede smaak aan het eten
afwisselend denk ikquote:Op maandag 3 februari 2025 18:25 schreef KangaP het volgende:
[..]
Hoe beslissen ze wie de kookbrigade is voor de avond , op voluntarisme 🤔
nee, het kookteam van gisteren had gevraagd of ze de hele week mochten kokenquote:Op maandag 3 februari 2025 18:25 schreef KangaP het volgende:
[..]
Deze week Elsa, Wickey en Janequote:Op maandag 3 februari 2025 18:25 schreef KangaP het volgende:
[..]
Dezelfde mensen koken hele week omdat ze het zo lekker kunnen maken.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:25 schreef KangaP het volgende:
[..]
Hoe ze het verteld, lijkt het inderdaad dat ze de realiteit even is ontvlucht. Heftig.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Mileen is blij dat ze in BB zit mag ik concluderen? Zoveel shit thuis.. pakjes sigaretten roken per dag..
Of zit ze als EmoLeen zich naar de finale te liegen de giust van de kijker trekken , zoveel ellende thuis en dan Lang Leve De Lol on BB spelen lijkt me eeen beetje raarquote:Op maandag 3 februari 2025 18:29 schreef Verity het volgende:
[..]
Hoe ze het verteld, lijkt het inderdaad dat ze de realiteit even is ontvlucht. Heftig.
Jeffrey was daar niet toch?quote:Op maandag 3 februari 2025 18:32 schreef KangaP het volgende:
Jeffrey wederom aan het fluisteren in het boudoir …’zo vermoeiend die gast .
Ik zag alleen Milena en toen een (dubbele) streamlockquote:
Ze vertelde toch ook dat ze van ex1 naar ex2 ging en weer terug en zelfs ex3....quote:Op maandag 3 februari 2025 18:26 schreef Verity het volgende:
Milena maakt iedere dag shit mee. Ze krijgt heel veel vragen van ??? ik denk haar ex, papa van haar kindjes.
Ze krijgt er zoveel stress van dat ze zelfs een pakje sigaretten weg rookte per dag.
Ja ik ook.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zag alleen Milena en toen een (dubbele) streamlock
Dat was een eerder verhaal van haar Ze heeft hem 3 keer bedrogen dus helemaal lekker zit het daar niet. Ze kwam daar zelf voor uitquote:Op maandag 3 februari 2025 18:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze vertelde toch ook dat ze van ex1 naar ex2 ging en weer terug en zelfs ex3....
Weet niet of ze het hier heeft gezegd of dat ik het gelezen heb.....
Straks na de SL zit Mattie ernaast om te troosten.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zag alleen Milena en toen een (dubbele) streamlock
Misschien heeft ze juist een stukje vrijheid terug gevonden in BB, waardoor ze nu plezier kan maken.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of zit ze als EmoLeen zich naar de finale te liegen de giust van de kijker trekken , zoveel ellende thuis en dan Lang Leve De Lol on BB spelen lijkt me eeen beetje raar
Oops zat nog wat in het verleden rond 18H sorry net voor het avondetenquote:Op maandag 3 februari 2025 18:32 schreef KangaP het volgende:
Jeffrey wederom aan het fluisteren in het boudoir …’zo vermoeiend die gast .
Of omdat de vriendin van Mattie anders doordraaitquote:Op maandag 3 februari 2025 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
Mileen toch maar met een SL in bescherming genomen vanwege loslippigheid over thuis?
Ohhjee heeft Mattie klefneigingen met Mileen?quote:Op maandag 3 februari 2025 18:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Of omdat de vriendin van Mattie anders doordraait
Nee alleen maar dat hij haar heeeeeeeel graag heeft en voor haar wil zorgenquote:Op maandag 3 februari 2025 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhjee heeft Mattie klefneigingen met Mileen?
Ahh, maar Mileen heeft geen zin om Mannetje NrZoveel af te vinken?quote:Op maandag 3 februari 2025 18:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee alleen maar dat hij haar heeeeeeeel graag heeft en voor haar wil zorgen
Ze was vandaag ook wel klaar met dat geclaim en bezorgdheid van Sharice en Jolien, de ironie.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:36 schreef Lillfex het volgende:
Ik denk dat Milena ook gewoon zat is van het gekonkel
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen, maar ze deed er zelf aan mee dus vraag me af hoe erg ze het vondquote:Op maandag 3 februari 2025 18:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze was vandaag ook wel klaar met dat geclaim en bezorgdheid van Sharice en Jolien, de ironie.
Ze zijn leuk samen, zonder dat ze ooit de indruk geven dat het meer dan puur vriendschappelijk is.quote:
Sabeau heeft dat vorige BB uitgevonden! Top dat ze dat hier nu ook eindelijk gaan maken.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:51 schreef Verity het volgende:
Ze gaan eindelijk kaarten maken van wc rollen. Dat heeft echt lang geduurd
Ze moeten toch eerst genoeg wcrollen opsparen?quote:Op maandag 3 februari 2025 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh ze hebben al speelkaarten getekend op kartonnetjes . duurde dat bij alle vorige BB's bijna net zo lang of zijn ze met alles zo slow?
Nah zeg.. ze schijten al ruim 5 wekenquote:Op maandag 3 februari 2025 18:54 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze moeten toch eerst genoeg wcrollen opsparen?
Sommige niet hoorquote:Op maandag 3 februari 2025 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah zeg.. ze schijten al ruim 5 weken
quote:Op maandag 3 februari 2025 18:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Of omdat de vriendin van Mattie anders doordraait
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt wel mee hoor, de media maakt dat ervan wat Jane daar naar binnen bracht en niet zijzelf....
Zit hier ook op het kringspiergesprek te wachten 😇quote:Op maandag 3 februari 2025 18:56 schreef Hznootje het volgende:
Geen groepsgesprek na het eten? Zit er helemaal klaar voor…
quote:Op maandag 3 februari 2025 19:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik denk ik ga Axel buiten opzoeken... Twee streams op Wicky
Ik snap het ook niet, er is genoeg te beleven…maar ze zoeken steeds de meest saaie momentenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
De lamlendigheid straalt er weer lekker van af.. maar dat is inmiddels wel voorspelbaar geworden.. Zaterdag t/m Donderdag zijn de de gedoodverfde "DooieDagen" tot de next Exit geworden.. maar het valt nu wel erg op dat de streams helemaal niets extra meer krijgen behalve 10x per dag een herhaling van de laatste Exits en Podcasts
Axel is buiten wandelen. Zie ik nog liever in stilte dan wicky in stilte op de bank liggendquote:Op maandag 3 februari 2025 19:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik denk ik ga Axel buiten opzoeken... Twee streams op Wicky
Lijkt mij toch echt gezeur. Streams waren dit weekend en vorig weekend helemaal top wat mij betreft.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
De lamlendigheid straalt er weer lekker van af.. maar dat is inmiddels wel voorspelbaar geworden.. Zaterdag t/m Donderdag zijn de de gedoodverfde "DooieDagen" tot de next Exit geworden.. maar het valt nu wel erg op dat de streams helemaal niets extra meer krijgen behalve 10x per dag een herhaling van de laatste Exits en Podcasts
Ik vind dat er dit jaar net veel gebeurt in het weekend. Maar voor de rest is het vrij saai jaquote:Op maandag 3 februari 2025 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
ik kan gelukkig weer iets lezen tussen mijn tranen doorquote:
U bent snel tevreden..quote:Op maandag 3 februari 2025 19:09 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Lijkt mij toch echt gezeur. Streams waren dit weekend en vorig weekend helemaal top wat mij betreft.
Sinds vrijdagavond na de live ben ik prima vermaakt met deze bende van ellende.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
Valt me op hoe openlijk de bewoners dit jaar zelf ook over verveling praten. 1 spel per dag is nog steeds saai voor sommigen, zeker als je een gezin hebt thuisquote:Op maandag 3 februari 2025 19:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik vind dat er dit jaar net veel gebeurt in het weekend. Maar voor de rest is het vrij saai ja
Hij heeft zijn comingout hier gehad? Zou ie dat bedoelen?quote:Op maandag 3 februari 2025 19:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu vindt het lastig dat zijn ouders op deze manier horen dat er ... gebeurd is ?
Vanochtend 2quote:Op maandag 3 februari 2025 19:10 schreef Luna68 het volgende:
En Jeffje heeft weer een peer te pakken
En morgen heeft hij er geen actieve herinnering meer aanquote:Op maandag 3 februari 2025 19:12 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Vanochtend 2
Rond 12uur nog een
Rest heb ik niet gekeken
En nu dan al sowieso nr 4 of meer
Mee eens, ik ben de jankverhalen( x10) van Mileen en de Lapdansjes/kussiekussie van Klef&Bef wel zat na weken..quote:Op maandag 3 februari 2025 19:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Sinds vrijdagavond na de live ben ik prima vermaakt met deze bende van ellende.
Maar er zouden idd wel wat meer activiteiten, games en thema's gedaan kunnen worden.
Iedereen mocht er 5, Jeffje heeft er dus al minimaal 5 opquote:Op maandag 3 februari 2025 19:12 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Vanochtend 2
Rond 12uur nog een
Rest heb ik niet gekeken
En nu dan al sowieso nr 4 of meer
nummer 5 geloof ikquote:Op maandag 3 februari 2025 19:10 schreef Luna68 het volgende:
En Jeffje heeft weer een peer te pakken
Ik las dat sharice jeff tegengas gaf??quote:Op maandag 3 februari 2025 19:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, aan het uploaden, iets de moeite waard om terug te zoeken ?
quote:Op maandag 3 februari 2025 19:14 schreef ledn81 het volgende:
Keanu heeft zijn coming out voor 80% verwerkt.
Heb ik eigenlijk nooit bij stil gestaan hoeveel % ik dat verwerkt heb
5 peren per dag?quote:Op maandag 3 februari 2025 19:13 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Iedereen mocht er 5, Jeffje heeft er dus al minimaal 5 op
We mogen het gefluister Jeffje / Jordy niet horen en het gesprek Milena / Matti die al een uur? buiten beeld mogen kletsen of wat dan ookquote:
Waarschijnlijk gewoon zoals gisteravond, per koppel even een gesprekje opnemen over het gespeelde spel.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:17 schreef Poesjuh het volgende:
David e P
Wicky
DBK
Vast over dat wicky 2 chocoladerepen in één keer op heeft.
David stond lachend op
Hoef ik persoonlijk niet te horen. Buiten is leuker. Sharice neemt het voor wicky opquote:Op maandag 3 februari 2025 19:18 schreef Luna68 het volgende:
[..]
We mogen het gefluister Jeffje / Jordy niet horen en het gesprek Milena / Matti die al een uur? buiten beeld mogen kletsen of wat dan ook
Vlgs mij meer dan dat want ze hangt ineens ook niet meer om Milena heenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jolien voelt zich buitengesloten omdat .... ze graag mimimimi doet of zo.
Staat in de streamverslagenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vlgs mij meer dan dat want ze hangt ineens ook niet meer om Milena heen
Eerder vanavond andere, jolien vind ik niet perse mensen beschuldigenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:20 schreef odie22 het volgende:
sharice is het zat, kleine kinderen bla bla, nou je kan er zo vanaf zijn hoor
en ze heeft het voor Wicky opgenomen,,,,, snap er niet veel vanquote:Op maandag 3 februari 2025 19:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vlgs mij meer dan dat want ze hangt ineens ook niet meer om Milena heen
Nee jolien kan het redelijk vinden met jane en dat stoort andere blijkbaarquote:Op maandag 3 februari 2025 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jolien voelt zich buitengesloten omdat .... ze graag mimimimi doet of zo.
Papegaai sprak, de dames gingen de suite in, Jolien mag daar niet in, voelde zich buitengesloten.quote:
En morgen waarschijnlijk weer.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:21 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En dan eet jeff er al 4 a 5 vandaag?!
Dank je, ben al aan het terugzoeken, tijdstip zou helpen ....quote:Op maandag 3 februari 2025 19:19 schreef Droopie het volgende:
@:dgk_tegengas
De papegaai heeft gesproken
ik vroeg me al af wie het wasquote:Op maandag 3 februari 2025 19:25 schreef ledn81 het volgende:
David S en Sharice afwas/mopperstreams incoming![]()
terwijl Jane weer klaar komt op de achtergrond
16.30 denk ik of net iets ervoorquote:Op maandag 3 februari 2025 19:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, ben al aan het terugzoeken, tijdstip zou helpen ....
papegaai rond 16:30quote:Op maandag 3 februari 2025 19:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Effe w8, 16.27quote:Op maandag 3 februari 2025 19:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jeffrey, Mattheusquote:Op maandag 3 februari 2025 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
DavidS : Ik vind het spijtig van Jane en Elsa, maar ik zou toch graag zien dat er nog iemand van hun opstaat.
Sharice : Niemand van hun gaat verliezen in het spel.
Eva : Komt goed.
Ik weet niet wie die hun is waar David het over heeft.
Jeff & coquote:Op maandag 3 februari 2025 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
DavidS : Ik vind het spijtig van Jane en Elsa, maar ik zou toch graag zien dat er nog iemand van hun opstaat.
Sharice : Niemand van hun gaat verliezen in het spel.
Eva : Komt goed.
Ik weet niet wie die hun is waar David het over heeft.
klopt was ook eerder idd.. 15 tot 30 min eerder denk.quote:
Ja Slob met Choco pasta.. Dat is voor de ochtend. En ze hebben net een bord pasta op. Sharice gaat zeer binnenkort ontploffenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:30 schreef Flory- het volgende:
Jolien en co zijn alweer eten aannhet maken, de afwassers mopperen flink.
tussen 16 en 16.30quote:Op maandag 3 februari 2025 19:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, aan het uploaden, iets de moeite waard om terug te zoeken ?
quote:Op maandag 3 februari 2025 16:28 schreef mazaru het volgende:
De jongens hebben een akkoord gegeven aan elkaar zegt hij
[ afbeelding ]
Van mij mag zequote:Op maandag 3 februari 2025 19:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja Slob met Choco pasta.. Dat is voor de ochtend. En ze hebben net een bord pasta op. Sharice gaat zeer binnenkort ontploffen
Die lui hebben net een bord pasta achterover geslagen.. Nu is er voor morgenochtend nog maar 2 blik slob voor iedereenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:32 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice zo kletsen over jolien over blok slob pakken. Mens ga erheen en zeg er iets van
Top, en toen Jane de GR uitkwam en Jeff zei, ik heb geen zin om weer de persoon te zijn om het aan te kaarten.. toen begon wachtlijst gatequote:Op maandag 3 februari 2025 19:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gevonden, ga het nu monteren, een minuutje of zeven ... thanks
Ze moet het tegen hun zeggen niet tegen anderenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja Slob met Choco pasta.. Dat is voor de ochtend. En ze hebben net een bord pasta op. Sharice gaat zeer binnenkort ontploffen
Kan je bezig blijven. Luisteren doen ze toch nietquote:Op maandag 3 februari 2025 19:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze moet het tegen hun zeggen niet tegen anderen
Nu 3x geprobeerd om bij 3 febr in de streamverslagen te komen en krijg 3x een foutmelding. Buiten dat lees ik hier heel vaak vragen over wat er is gebeurd en dan wordt er gewoon antwoord gegeven en nu krijg ik ‘lees de streamverslagen’, beetje flauwquote:
Klopt sharice heeft ook gelijk, maar confronteer de mensen er direct mee ipv achter hun rug om.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die lui hebben net een bord pasta achterover geslagen.. Nu is er voor morgenochtend nog maar 2 blik slob voor iedereen
Tis wat het is, er is veel gebeurd vandaag..Wat wil je dan een heel verslag?quote:Op maandag 3 februari 2025 19:34 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nu 3x geprobeerd om bij 3 febr in de streamverslagen te komen en krijg 3x een foutmelding. Buiten dat lees ik hier heel vaak vragen over wat er is gebeurd en dan wordt er gewoon antwoord gegeven en nu krijg ik ‘lees de streamverslagen’, beetje flauw
Denk niet dat dat helpt Koosquote:Op maandag 3 februari 2025 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt sharice heeft ook gelijk, maar confronteer de mensen er direct mee ipv achter hun rug om.
Ik hoef geen verslag, heb teruggelezen wat ik altijd doe, vroeg mij alleen af welk drama ervoor gezorgd heeft dat Sharice en Milena ineens niet meer kleffen.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Tis wat het is, er is veel gebeurd vandaag..Wat wil je dan een heel verslag?
Milena zit al lang met Matt in de boudoir, mogen we niet zien.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:39 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik hoef geen verslag, heb teruggelezen wat ik altijd doe, vroeg mij alleen af welk drama ervoor gezorgd heeft dat Sharice en Milena ineens niet meer kleffen
Die 2 wel. Het is uit tussen deze twee en Jolien.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:39 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik hoef geen verslag, heb teruggelezen wat ik altijd doe, vroeg mij alleen af welk drama ervoor gezorgd heeft dat Sharice en Milena ineens niet meer kleffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En tadaaa er zijn weer twee streams, its a miraclequote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gevonden, Petertje trekt zijn snavel open .....![]()
Die kut papegaai - 03 februari 2025.Het uur daarna is Jolien drama, met heel veel mimimimi van Jolien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Milena heeft zichzelf zowat hele middag in de suite verstoptquote:Op maandag 3 februari 2025 19:39 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Zoals met allesquote:Op maandag 3 februari 2025 19:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat we nog heel lang kunnen zitten wachten
Ik ga het dit jaar weer niet doen.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Tering je kan weer post sturen voor Valentijnsdag
Mooi he ... die hebben gewoon zitten chillen in de suite, en hebben geen idee van al het gehuil van Jolien.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mooi he ... die hebben gewoon zitten chillen in de suite, en hebben geen idee van al het gehuil van Jolien.
quote:Op maandag 3 februari 2025 19:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gaat niet meer komen, zijn ze al vergeten
Een uur, al sinds 1645 uurquote:Op maandag 3 februari 2025 19:45 schreef Poesjuh het volgende:
Pootje buiten zegt: jeff en mattie hebben al een uur een tactical meeting ergens in het huis, al n uur zegtie
Hebben ze nu appelthee??quote:Op maandag 3 februari 2025 19:48 schreef Poesjuh het volgende:
Milena buiten met grote kop thee
Mattheus en elsa batterijwissel
Of naar Jolien met alle hoofdletters in geheim tekst.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie stuurt de rebus voor Valentijn dat Jordy eigenlijk Judas heet?
Die mag @odie22 doen.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of naar Jolien met alle hoofdletters in geheim tekst.
Ren weg bij jeff.
Is als rebus goed te doen.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of naar Jolien met alle hoofdletters in geheim tekst.
Ren weg bij jeff.
Jolienquote:Op maandag 3 februari 2025 19:53 schreef Puzzie het volgende:
Te weinig aandacht dan begint ie te janken
Ze gaat haren uittrekken heeft ze beloofd!!!!quote:Op maandag 3 februari 2025 19:54 schreef Verity het volgende:
Er is niet veel meer nodig, voordat Sharice op oorlogspad gaat.
Zegt sharice dit over jolienquote:Op maandag 3 februari 2025 19:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Wicky heeft de naam van Sharice horen vallen in de keuken, bij Keanu of Jolien, tegen Milena.
Sharice : Wat nu weer?
Wicky : Ze hadden de indruk dat je een beetje gepikeerd was.. dat ving ik zo'n beetje op.
Sharice : Ja, duh
Wicky : Maar dat ze het niet snapten.
Sharice : Maar weet je wat het probleem is? Elke keer opnieuw als iemand te weinig aandacht krijgt, begint iemand te janken. Maar bemoei me dan niet, laat me gewoon met rust.
Gaat haar hele leven slachtoffer zijn, kansloos.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:55 schreef Puzzie het volgende:
Jolien moet een keer ophouden met zielig doen
Dat is waar ook! Dat heeft ze inderdaad gezegd.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze gaat haren uittrekken heeft ze beloofd!!!!
Ja precies , heel ongezond ,of zeg maar toxic.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gaat haar hele leven slachtoffer zijn, kansloos.
Toen plakte sharice aan milenaquote:Op maandag 3 februari 2025 19:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Remember the afterparty van vrijdag.
Droopie remembers
Een muilpeer ja!quote:Op maandag 3 februari 2025 19:59 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff zegt vandaag mogen we 5 peren.
Hij wordt gecorrigeerd 2
En morgen ook 2
Oh ik heb er dan nog maar 1 zegt jeff
WTF hij heeft er al minimaal 5 of 6 opquote:Op maandag 3 februari 2025 19:59 schreef Poesjuh het volgende:
Hij wordt gecorrigeerd 2
En morgen ook 2
quote:Op maandag 3 februari 2025 19:59 schreef Poesjuh het volgende:
Hij wordt gecorrigeerd 2
En morgen ook 2
Idd!!!quote:Op maandag 3 februari 2025 20:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
WTF hij heeft er al minimaal 5 of 6 op
Ik elke SL: YESSS!quote:Op maandag 3 februari 2025 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze gaat haren uittrekken heeft ze beloofd!!!!
Niet gemaaktquote:Op maandag 3 februari 2025 20:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja hij heeft bijna niks gegeten van de slob
Ook maar vlug naar huis....dit was niet waarvoor je kwam.....quote:Op maandag 3 februari 2025 19:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Er is geen 1 dag hier dat ik kan opstaan zonder drama.
Is ook zinloos. Jeff ontkent alles, ligt nooit aan hem, altijd aan anderen.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:05 schreef Ireth het volgende:
Ik snap niet dat er niet iemand eens zijn muil open trekt en jeff publiekelijk ter verantwoording roept voor zijn gedrag?
Iedereen heeft het over Jeff maar niemand heeft het tégen Jeff!
Ik snap die anderen ook niet. Je weet dat die gozer jat als de raven. Ik had mijn 5 peren gepakt en in mijn kast gelegd.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
WTF hij heeft er al minimaal 5 of 6 op
Dit zijn Matt zijn mensen he.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is ook zinloos. Jeff ontkent alles, ligt nooit aan hem, altijd aan anderen.
Jordy heeft vandaag wel tegen hem dingen gezegd van reageer wat anders enzo. Jolien zei ook dingen. Jordy probeert de sfeer wat beter te houden denk ik omdat ze samen moeten werkenquote:Op maandag 3 februari 2025 20:05 schreef Ireth het volgende:
Ik snap niet dat er niet iemand eens zijn muil open trekt en jeff publiekelijk ter verantwoording roept voor zijn gedrag?
Iedereen heeft het over Jeff maar niemand heeft het tégen Jeff!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |