en van zichzelf en zijn vriendjes ookquote:Op maandag 3 februari 2025 16:14 schreef Puzzie het volgende:
Kenau heeft een heel verkeerd beeld van BB
Dat Jennifer Lopez geeft aan dat ie haar mooi vindtquote:Op maandag 3 februari 2025 16:14 schreef Harry het volgende:
Keanu over Jane: Er zullen ongeveer 100 mensen op haar stemmen. Ze denkt dat ze Jennifer Lopez is. Volgens mij gaat Jane naar huis.
Dat was hetzelfde toen als met de meidenkamer, Matt lag er lang in en BB zei niets, Eva (dacht ik) wilde even in de spiegel kijken en het was meteen raak.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:06 schreef Rhosyn het volgende:
Wow Het is verboden dat David S slaapt maar Milena en Matt mogen dat wel..
Hij speelt het goed nu. Het is wel een dun lijntje waar hij nu over loopt.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:06 schreef Puzzie het volgende:
Jordy is nu dus ingeburgerd bij de Belgen , en daar heeft hij ook vast belang bij
Heel dun en bij komt het over als kontenkruiperijquote:Op maandag 3 februari 2025 16:20 schreef marky het volgende:
[..]
Hij speelt het goed nu. Het is wel een dun lijntje waar hij nu over loopt.
Nee hij kiest voor zichzelf. Hij maakt ze niets wijzer.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:16 schreef Droopie het volgende:
Maar oke, Jordy heeft dus gekozen voor de Cool kids?
T zat er al aan te komen, maar ongelofelijk. Want een mol is die niet, een slechte vriend wel.
Dat zeker hopelijk denkt de FEBO er ook zo overquote:Op maandag 3 februari 2025 16:04 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Matti en Milena zijn er ook nog...
Ook veel leuker om naar te kijken.
Ja kans is groot dat ze die er op willen zetten omdat ze denken dat Axel wint van Jane. Maar ik denk dat er nog een duo op komt..Dus dan Jolien ook maarquote:
Onzin ze kruipen in zijn kont.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel dun en bij komt het over als kontenkruiperij
Ik vind Elsa een leuke vrouw, maar ik heb geen probleem om haar erop te zetten als Jane en Axel erop staan.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja kans is groot dat ze die er op willen zetten omdat ze denken dat Axel wint van Jane. Maar ik denk dat er nog een duo op komt..Dus dan Jolien ook maar
Volgens mij is hij gewoon weer helemaal omgeslagen en adoreert hij Jeffrey weerquote:Op maandag 3 februari 2025 16:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel dun en bij komt het over als kontenkruiperij
Jane blijft sowieso, Axel ook en ik hoop dat er nog een ander bijkomt waar we op kunnen stemmenquote:Op maandag 3 februari 2025 16:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja kans is groot dat ze die er op willen zetten omdat ze denken dat Axel wint van Jane. Maar ik denk dat er nog een duo op komt..Dus dan Jolien ook maar
Dat idee heb ik ook Hij luistert en neemt alles in zich op een mee en praat met veel groepen hequote:Op maandag 3 februari 2025 16:21 schreef marky het volgende:
[..]
Nee hij kiest voor zichzelf. Hij maakt ze niets wijzer.
Kontenkruiper dusquote:Op maandag 3 februari 2025 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon weer helemaal omgeslagen en adoreert hij Jeffrey weer
Jeff gisteren tegen Jordy: "ik roddel niet"quote:Op maandag 3 februari 2025 16:21 schreef mazaru het volgende:
Keanu memememememe iek ben zo eerlijk... iek gun het iedereen.... iek ben zo betrouwbaar...iekiekiekiekiek
de volgers van Jane daar kan niemand aan tippen, Elsa gaat naar huisquote:
Dat dacht ik ook maar ik weet het niet. Jordy praat nu met veel groepen en neemt mee wat hij hoort maar we zullen het zien.quote:
Maar liegen kan hij als de bestequote:Op maandag 3 februari 2025 16:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jeff gisteren tegen Jordy: "ik roddel niet"
Er is maar 1 leidende poll.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
de volgers van Jane daar kan niemand aan tippen, Elsa gaat naar huis
Jane karto
tiktok 181.8K volgers
youtube • 3,19K abonnees
Facebook 7,6 d. volgers •
Instagram 29,3K volgers
Hij had het er met Niels nog over dat hij meer het grijs op moest zoeken en hij doet dat nu op alle mogelijke manieren.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:22 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook Hij luistert en neemt alles in zich op een mee en praat met veel groepen he
Dit is een leuke ontwikkelingquote:Op maandag 3 februari 2025 16:28 schreef mazaru het volgende:
De jongens hebben een akkoord gegeven aan elkaar zegt hij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |