Ze zijn geen koppel meer, dus dat telt niet meer. Ze heeft het wel met 'zijn' geld gekocht.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:51 schreef mazaru het volgende:
Ik las dat Jane toch een GC heeft gekocht ondanks het verbod van die halve zool
Jordy deed het eerder in de woonkamer ook al. Jeff heeft zijn emoties niet onder controle en dat zal niet zo snel veranderen.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:50 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien en Keanu proberen Jeffrey uit te leggen hoe hij communiceert. Dat dat tegen hem werkt.
Ja super gaafquote:Op maandag 3 februari 2025 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zijn geen koppel meer, dus dat telt niet meer. Ze heeft het wel met 'zijn' geld gekocht.
En dan knalt Sharice hem er alsnog opquote:Op maandag 3 februari 2025 15:55 schreef Flow3r het volgende:
Ik geloof er ook niet meer in
Als Jeff nu op de bank komt, zal het wel gelijkspel zijn en krijgt Keanu de beslissende stem
Dat zou top zijnquote:Op maandag 3 februari 2025 15:55 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En dan knalt Sharice hem er alsnog op
Dan moet hij de keuze hebben gemaakt om die in te zetten voor de nominaties bekend zijn.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:55 schreef Flow3r het volgende:
Ik geloof er ook niet meer in
Als Jeff nu op de bank komt, zal het wel gelijkspel zijn en krijgt Keanu de beslissende stem
quote:Op maandag 3 februari 2025 15:55 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren zoals ik er nu naar kijk. jeff krijgt altijd het voordeel van BBquote:Op maandag 3 februari 2025 15:55 schreef Hznootje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2025 15:55 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat kan alleen als de nominaties bekend zijn toch ? En hij moet weten wie er genomineerd zijn en wie hij wil savenquote:Op maandag 3 februari 2025 15:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan moet hij de keuze hebben gemaakt om die in te zetten voor de nominaties bekend zijn.
Maar hij had Mattheus ook opgedragen om te zorgen dat ze geen GC zou kopenquote:Op maandag 3 februari 2025 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zijn geen koppel meer, dus dat telt niet meer. Ze heeft het wel met 'zijn' geld gekocht.
1 voor 1 kotsen ze hem uitquote:Op maandag 3 februari 2025 15:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Bij de afwas wordt de nominatie al besproken .. Axel en Pootje bedenken hoe ze Jeffrey erop kunnen krijgen.
Dat was toch al?quote:Op maandag 3 februari 2025 16:00 schreef basicsaint het volgende:
Er ontstaat een bondje tegen Jeffrey.
Ja ik denk zelfs niemand van de kant van Jolien…Die hangen de vlag uitquote:Op maandag 3 februari 2025 16:01 schreef mazaru het volgende:
Als het ze lukt om hem op de bank te krijgen dan is hij vertrokken. De enige die op hem stemmen om te blijven zullen zijn vader en zijn broers zijn
Daar heeft hij zelf voor gezorgd.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:00 schreef basicsaint het volgende:
Er ontstaat een bondje tegen Jeffrey.
Behalve zijn nieuwe mattie Jordy danquote:Op maandag 3 februari 2025 16:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja alleen wordt het steeds groter
Dat denk ik ook. Die kunnen niet wachten om haar uit de klauwen van die gozer te halen.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja ik denk zelfs niemand van de kant van Jolien…Die hangen de vlag uit
Onbegrijpelijkquote:Op maandag 3 februari 2025 16:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Behalve zijn nieuwe mattie Jordy dan
Matti en Milena zijn er ook nog...quote:Op maandag 3 februari 2025 16:00 schreef Limbus het volgende:
Tot aan Valentijnsdag zal hij waarschijnlijk niet op de bank komen, dat is wat hij gisteren suggereerde dus….
Het gore lef ookquote:Op maandag 3 februari 2025 16:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
Keanu: wat een gierige groep....
Uh wtf??
Ik sliep niet zegt hij, had alleen mijn ogen dichtquote:Op maandag 3 februari 2025 16:06 schreef Rhosyn het volgende:
Wow Het is verboden dat David S slaapt maar Milena en Matt mogen dat wel..
Wat is het toch een zeikjong.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:04 schreef Puzzie het volgende:
Te dikke plakken kaas op haar cracker volgens Jeff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |