klopt wel inderdaad maar alsnog blijft de gehele groep hem als “sterke” speler zien met een groot hart voor dit programma.. in die geest zullen ze hem er natuurlijk altijd uitspelen wanneer die kans er isquote:Op maandag 3 februari 2025 15:43 schreef marky het volgende:
[..]
Niemand heeft hem nu op de korrel. Jane is goed met hem en meer aan die kant. Aan de andere kant durven ze nu niet. Jordy heeft op een wat nettere manier de rol van Jolien 2023.
Jeff heeft nogal veel steun van BB , dus ik geloof het niet echt meerquote:Op maandag 3 februari 2025 15:45 schreef Hznootje het volgende:
Ik zit er klaar voor vanavond, dit gaat Jeffrey never nooit winnen. David & David zijn er ook nog
Hij heeft Jordy nu harder nodig dan Jordy hem. Jordy zijn positie in de groep is steviger na het vertrek van Niels. Alleen als hij met Jane en Axel erop komt heeft hij pech denk dat hij verder wel hebben kan.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En dat zal Jeffrey ook nooit gaan doen, die heeft schijt aan Jordy en gebruikt ‘m wanneer het hem uitkomt
En wat staat Jeffrey al een half uur te doen?quote:Op maandag 3 februari 2025 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Want Eva is nu heel de tijd aan het bleiten en zagen in de suite
Jolien : Wie zegt dat?
Jeff : Ik ben net naar het toilet gegaan, en heb dat gehoord.
Tuurlijk maar dat zit in de aard van het programma.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:45 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
klopt wel inderdaad maar alsnog blijft de gehele groep hem als “sterke” speler zien met een groot hart voor dit programma.. in die geest zullen ze hem er natuurlijk altijd uitspelen wanneer die kans er is
Ik denk het niet meer, BB is niet gek (hoop ik).quote:Op maandag 3 februari 2025 15:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jeff heeft nogal veel steun van BB , dus ik geloof het niet echt meer
Moet ze weer haar bed verschonen.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:48 schreef mazaru het volgende:
Oh hoor Jolien eens. Ze krijgt ballen. Die gaat op haar kloten krijgen straks
Ik denk dat je gelijk hebt, maar ook dat Jeffrey dat niet begrijpt.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:47 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft Jordy nu harder nodig dan Jordy hem. Jordy zijn positie in de groep is steviger na het vertrek van Niels. Alleen als hij met Jane en Axel erop komt heeft hij pech denk dat hij verder wel hebben kan.
Dat zal wel niet aan komen bij hemquote:Op maandag 3 februari 2025 15:50 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien en Keanu proberen Jeffrey uit te leggen hoe hij communiceert. Dat dat tegen hem werkt.
De rol van Jordy is ook wel dubieusquote:Op maandag 3 februari 2025 15:50 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien en Keanu proberen Jeffrey uit te leggen hoe hij communiceert. Dat dat tegen hem werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |