Ja hij laat zich gebruiken terwijl als hij voor die andere groep zou kiezen veel sterker zou staan.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat komt omdat Jordy laten we eerlijk zijn ook best wel een stumpert is.
Eigenlijk van Jordyquote:Op maandag 3 februari 2025 15:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Is het ook niet, is de keuze van BB om hun geld gezamelijk te maken en bij scheiding te splitsen.
Inderdaad.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja hij laat zich gebruiken terwijl als hij voor die andere groep zou kiezen veel sterker zou staan.
ik gok er toch op dat Jordy beseft, na vertrek Niels, dat hij niet zo sterk meer staat in de groep.. nu met het “bondje” jeffrey/matthy heeft hij misschien weer wat ‘zekerheid’ door een sterke speler aan zijn zijdequote:Op maandag 3 februari 2025 15:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat komt omdat Jordy laten we eerlijk zijn ook best wel een stumpert is.
Er is lekker bijna niks meer te koopquote:Op maandag 3 februari 2025 15:39 schreef Lillfex het volgende:
Jeffrey wil nu als eerste gaan omdat hij weet dat hij slecht staat in de buitenwereld en wil gewoon alles kopen Ga nu niet hypocriet doen
Let op Jordy zegt nu niets hij laat die gasten blazen. Hij luisterd.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:31 schreef Puzzie het volgende:
Jordy zit echt diep in de kont van jeff
De volgende keer bedoel ik he Hij is niet domquote:Op maandag 3 februari 2025 15:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Er is lekker bijna niks meer te koop
En dat zal Jeffrey ook nooit gaan doen, die heeft schijt aan Jordy en gebruikt ‘m wanneer het hem uitkomtquote:Op maandag 3 februari 2025 15:40 schreef marky het volgende:
[..]
Let op Jordy zegt nu niets hij laat die gasten blazen. Hij luisterd.
Hij heeft gezegd dat Eva gelijk had over wat er gezegd was. Daarna probeerd hij Jeff duidelijk te maken zijn mond te houden maar dat doet Jeff niet.
Ik zou het dan wel mooi vinden als ze speciaal voor hem stukken fruit in plaats van gamechangers in die kluis hangenquote:Op maandag 3 februari 2025 15:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Er is lekker bijna niks meer te koop
Jawel, zolang ze niks inzetten, is er vrijwel niets te koopquote:Op maandag 3 februari 2025 15:41 schreef Lillfex het volgende:
[..]
De volgende keer bedoel ik he Hij is niet dom
klopt maar Jeffrey staat momenteel wel slechter in de groep dan Jordy en heeft jordy nú waarschijnlijk harder nodig dan andersom hahaquote:Op maandag 3 februari 2025 15:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En dat zal Jeffrey ook nooit gaan doen, die heeft schijt aan Jordy en gebruikt ‘m wanneer het hem uitkomt
Niemand heeft hem nu op de korrel. Jane is goed met hem en meer aan die kant. Aan de andere kant durven ze nu niet. Jordy heeft op een wat nettere manier de rol van Jolien 2023.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:39 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik gok er toch op dat Jordy beseft, na vertrek Niels, dat hij niet zo sterk meer staat in de groep.. nu met het “bondje” jeffrey/matthy heeft hij misschien weer wat ‘zekerheid’ door een sterke speler aan zijn zijde
maar dan ga ik er wel van uit dat hij het spel op een net wat intelligentere manier vooruitdenkt xD
Dat geeft niet, meer beelden voor in de afleveringen voor de stemmers thuis om te kijken.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu probeert ook Jeff te kalmeren, en Jeff blijft maar mensen beschuldigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |