Waarschijnlijk gewoon zoals gisteravond, per koppel even een gesprekje opnemen over het gespeelde spel.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:17 schreef Poesjuh het volgende:
David e P
Wicky
DBK
Vast over dat wicky 2 chocoladerepen in één keer op heeft.
David stond lachend op
Hoef ik persoonlijk niet te horen. Buiten is leuker. Sharice neemt het voor wicky opquote:Op maandag 3 februari 2025 19:18 schreef Luna68 het volgende:
[..]
We mogen het gefluister Jeffje / Jordy niet horen en het gesprek Milena / Matti die al een uur? buiten beeld mogen kletsen of wat dan ook
Vlgs mij meer dan dat want ze hangt ineens ook niet meer om Milena heenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jolien voelt zich buitengesloten omdat .... ze graag mimimimi doet of zo.
Staat in de streamverslagenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vlgs mij meer dan dat want ze hangt ineens ook niet meer om Milena heen
Eerder vanavond andere, jolien vind ik niet perse mensen beschuldigenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:20 schreef odie22 het volgende:
sharice is het zat, kleine kinderen bla bla, nou je kan er zo vanaf zijn hoor
en ze heeft het voor Wicky opgenomen,,,,, snap er niet veel vanquote:Op maandag 3 februari 2025 19:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vlgs mij meer dan dat want ze hangt ineens ook niet meer om Milena heen
Nee jolien kan het redelijk vinden met jane en dat stoort andere blijkbaarquote:Op maandag 3 februari 2025 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jolien voelt zich buitengesloten omdat .... ze graag mimimimi doet of zo.
Papegaai sprak, de dames gingen de suite in, Jolien mag daar niet in, voelde zich buitengesloten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |