quote:Op maandag 3 februari 2025 18:01 schreef Droopie het volgende:
Zeiden ze nu dat mensen wat van Keanu kunnen leren.
Dat klopt, als je volwassen bent, heb je inhammen en kam je je haar als Playmobil over je voorhoofdquote:
En strooi je de hele dag door tiktokwijshedenquote:Op maandag 3 februari 2025 18:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat klopt, als je volwassen bent, heb je inhammen en kam je je haar als Playmobil over je voorhoofd
Hij doet niet voor niks mee aan al die Reality programma’squote:Op maandag 3 februari 2025 18:06 schreef Droopie het volgende:
Matt. Je leeft vandaag wel prima op drama he.
Mediageilquote:Op maandag 3 februari 2025 18:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hij doet niet voor niks mee aan al die Reality programma’s
Ze hebben de kip gemarineerd in de ketjap, dat geeft wel een goede smaak aan het etenquote:
Jane werkt in de mediawereld, dat maakt haar nog niet meteen zelf mediageilquote:Op maandag 3 februari 2025 18:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Legt hem geen windeieren.....net zoals Jane.
Ze heeft toch aan meerdere programma's meegedaan....Net zoals ze nu in BB zit.....quote:Op maandag 3 februari 2025 18:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Jane werkt in de mediawereld, dat maakt haar nog niet meteen zelf mediageil
Hoe beslissen ze wie de kookbrigade is voor de avond , op voluntarisme 🤔quote:Op maandag 3 februari 2025 18:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben de kip gemarineerd in de ketjap, dat geeft wel een goede smaak aan het eten
afwisselend denk ikquote:Op maandag 3 februari 2025 18:25 schreef KangaP het volgende:
[..]
Hoe beslissen ze wie de kookbrigade is voor de avond , op voluntarisme 🤔
nee, het kookteam van gisteren had gevraagd of ze de hele week mochten kokenquote:Op maandag 3 februari 2025 18:25 schreef KangaP het volgende:
[..]
Deze week Elsa, Wickey en Janequote:Op maandag 3 februari 2025 18:25 schreef KangaP het volgende:
[..]
Dezelfde mensen koken hele week omdat ze het zo lekker kunnen maken.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:25 schreef KangaP het volgende:
[..]
Hoe ze het verteld, lijkt het inderdaad dat ze de realiteit even is ontvlucht. Heftig.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Mileen is blij dat ze in BB zit mag ik concluderen? Zoveel shit thuis.. pakjes sigaretten roken per dag..
Of zit ze als EmoLeen zich naar de finale te liegen de giust van de kijker trekken , zoveel ellende thuis en dan Lang Leve De Lol on BB spelen lijkt me eeen beetje raarquote:Op maandag 3 februari 2025 18:29 schreef Verity het volgende:
[..]
Hoe ze het verteld, lijkt het inderdaad dat ze de realiteit even is ontvlucht. Heftig.
Jeffrey was daar niet toch?quote:Op maandag 3 februari 2025 18:32 schreef KangaP het volgende:
Jeffrey wederom aan het fluisteren in het boudoir …’zo vermoeiend die gast .
Ik zag alleen Milena en toen een (dubbele) streamlockquote:
Ze vertelde toch ook dat ze van ex1 naar ex2 ging en weer terug en zelfs ex3....quote:Op maandag 3 februari 2025 18:26 schreef Verity het volgende:
Milena maakt iedere dag shit mee. Ze krijgt heel veel vragen van ??? ik denk haar ex, papa van haar kindjes.
Ze krijgt er zoveel stress van dat ze zelfs een pakje sigaretten weg rookte per dag.
Ja ik ook.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zag alleen Milena en toen een (dubbele) streamlock
Dat was een eerder verhaal van haar Ze heeft hem 3 keer bedrogen dus helemaal lekker zit het daar niet. Ze kwam daar zelf voor uitquote:Op maandag 3 februari 2025 18:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze vertelde toch ook dat ze van ex1 naar ex2 ging en weer terug en zelfs ex3....
Weet niet of ze het hier heeft gezegd of dat ik het gelezen heb.....
Straks na de SL zit Mattie ernaast om te troosten.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zag alleen Milena en toen een (dubbele) streamlock
Misschien heeft ze juist een stukje vrijheid terug gevonden in BB, waardoor ze nu plezier kan maken.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of zit ze als EmoLeen zich naar de finale te liegen de giust van de kijker trekken , zoveel ellende thuis en dan Lang Leve De Lol on BB spelen lijkt me eeen beetje raar
Oops zat nog wat in het verleden rond 18H sorry net voor het avondetenquote:Op maandag 3 februari 2025 18:32 schreef KangaP het volgende:
Jeffrey wederom aan het fluisteren in het boudoir …’zo vermoeiend die gast .
Of omdat de vriendin van Mattie anders doordraaitquote:Op maandag 3 februari 2025 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
Mileen toch maar met een SL in bescherming genomen vanwege loslippigheid over thuis?
Ohhjee heeft Mattie klefneigingen met Mileen?quote:Op maandag 3 februari 2025 18:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Of omdat de vriendin van Mattie anders doordraait
Nee alleen maar dat hij haar heeeeeeeel graag heeft en voor haar wil zorgenquote:Op maandag 3 februari 2025 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhjee heeft Mattie klefneigingen met Mileen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |