Ze gaat haren uittrekken heeft ze beloofd!!!!quote:Op maandag 3 februari 2025 19:54 schreef Verity het volgende:
Er is niet veel meer nodig, voordat Sharice op oorlogspad gaat.
Zegt sharice dit over jolienquote:Op maandag 3 februari 2025 19:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Wicky heeft de naam van Sharice horen vallen in de keuken, bij Keanu of Jolien, tegen Milena.
Sharice : Wat nu weer?
Wicky : Ze hadden de indruk dat je een beetje gepikeerd was.. dat ving ik zo'n beetje op.
Sharice : Ja, duh
Wicky : Maar dat ze het niet snapten.
Sharice : Maar weet je wat het probleem is? Elke keer opnieuw als iemand te weinig aandacht krijgt, begint iemand te janken. Maar bemoei me dan niet, laat me gewoon met rust.
Gaat haar hele leven slachtoffer zijn, kansloos.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:55 schreef Puzzie het volgende:
Jolien moet een keer ophouden met zielig doen
Dat is waar ook! Dat heeft ze inderdaad gezegd.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze gaat haren uittrekken heeft ze beloofd!!!!
Ja precies , heel ongezond ,of zeg maar toxic.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gaat haar hele leven slachtoffer zijn, kansloos.
Toen plakte sharice aan milenaquote:Op maandag 3 februari 2025 19:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Remember the afterparty van vrijdag.
Droopie remembers
Een muilpeer ja!quote:Op maandag 3 februari 2025 19:59 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff zegt vandaag mogen we 5 peren.
Hij wordt gecorrigeerd 2
En morgen ook 2
Oh ik heb er dan nog maar 1 zegt jeff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |