quote:Op maandag 3 februari 2025 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gevonden, Petertje trekt zijn snavel open .....![]()
Die kut papegaai - 03 februari 2025.Het uur daarna is Jolien drama, met heel veel mimimimi van Jolien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Milena heeft zichzelf zowat hele middag in de suite verstoptquote:Op maandag 3 februari 2025 19:39 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik hoef geen verslag, heb teruggelezen wat ik altijd doe, vroeg mij alleen af welk drama ervoor gezorgd heeft dat Sharice en Milena ineens niet meer kleffen
Zoals met allesquote:Op maandag 3 februari 2025 19:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat we nog heel lang kunnen zitten wachten
Ik ga het dit jaar weer niet doen.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Tering je kan weer post sturen voor Valentijnsdag
Mooi he ... die hebben gewoon zitten chillen in de suite, en hebben geen idee van al het gehuil van Jolien.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mooi he ... die hebben gewoon zitten chillen in de suite, en hebben geen idee van al het gehuil van Jolien.
quote:Op maandag 3 februari 2025 19:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gaat niet meer komen, zijn ze al vergeten
Een uur, al sinds 1645 uurquote:Op maandag 3 februari 2025 19:45 schreef Poesjuh het volgende:
Pootje buiten zegt: jeff en mattie hebben al een uur een tactical meeting ergens in het huis, al n uur zegtie
Hebben ze nu appelthee??quote:Op maandag 3 februari 2025 19:48 schreef Poesjuh het volgende:
Milena buiten met grote kop thee
Mattheus en elsa batterijwissel
Of naar Jolien met alle hoofdletters in geheim tekst.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie stuurt de rebus voor Valentijn dat Jordy eigenlijk Judas heet?
Die mag @odie22 doen.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of naar Jolien met alle hoofdletters in geheim tekst.
Ren weg bij jeff.
Is als rebus goed te doen.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of naar Jolien met alle hoofdletters in geheim tekst.
Ren weg bij jeff.
Jolienquote:Op maandag 3 februari 2025 19:53 schreef Puzzie het volgende:
Te weinig aandacht dan begint ie te janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |