En morgen waarschijnlijk weer.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:21 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En dan eet jeff er al 4 a 5 vandaag?!
Dank je, ben al aan het terugzoeken, tijdstip zou helpen ....quote:Op maandag 3 februari 2025 19:19 schreef Droopie het volgende:
@:dgk_tegengas
De papegaai heeft gesproken
ik vroeg me al af wie het wasquote:Op maandag 3 februari 2025 19:25 schreef ledn81 het volgende:
David S en Sharice afwas/mopperstreams incoming![]()
terwijl Jane weer klaar komt op de achtergrond
16.30 denk ik of net iets ervoorquote:Op maandag 3 februari 2025 19:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, ben al aan het terugzoeken, tijdstip zou helpen ....
papegaai rond 16:30quote:Op maandag 3 februari 2025 19:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Effe w8, 16.27quote:Op maandag 3 februari 2025 19:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jeffrey, Mattheusquote:Op maandag 3 februari 2025 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
DavidS : Ik vind het spijtig van Jane en Elsa, maar ik zou toch graag zien dat er nog iemand van hun opstaat.
Sharice : Niemand van hun gaat verliezen in het spel.
Eva : Komt goed.
Ik weet niet wie die hun is waar David het over heeft.
Jeff & coquote:Op maandag 3 februari 2025 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
DavidS : Ik vind het spijtig van Jane en Elsa, maar ik zou toch graag zien dat er nog iemand van hun opstaat.
Sharice : Niemand van hun gaat verliezen in het spel.
Eva : Komt goed.
Ik weet niet wie die hun is waar David het over heeft.
klopt was ook eerder idd.. 15 tot 30 min eerder denk.quote:
Ja Slob met Choco pasta.. Dat is voor de ochtend. En ze hebben net een bord pasta op. Sharice gaat zeer binnenkort ontploffenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:30 schreef Flory- het volgende:
Jolien en co zijn alweer eten aannhet maken, de afwassers mopperen flink.
tussen 16 en 16.30quote:Op maandag 3 februari 2025 19:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, aan het uploaden, iets de moeite waard om terug te zoeken ?
quote:Op maandag 3 februari 2025 16:28 schreef mazaru het volgende:
De jongens hebben een akkoord gegeven aan elkaar zegt hij
[ afbeelding ]
Van mij mag zequote:Op maandag 3 februari 2025 19:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja Slob met Choco pasta.. Dat is voor de ochtend. En ze hebben net een bord pasta op. Sharice gaat zeer binnenkort ontploffen
Die lui hebben net een bord pasta achterover geslagen.. Nu is er voor morgenochtend nog maar 2 blik slob voor iedereenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:32 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice zo kletsen over jolien over blok slob pakken. Mens ga erheen en zeg er iets van
Top, en toen Jane de GR uitkwam en Jeff zei, ik heb geen zin om weer de persoon te zijn om het aan te kaarten.. toen begon wachtlijst gatequote:Op maandag 3 februari 2025 19:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gevonden, ga het nu monteren, een minuutje of zeven ... thanks
Ze moet het tegen hun zeggen niet tegen anderenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja Slob met Choco pasta.. Dat is voor de ochtend. En ze hebben net een bord pasta op. Sharice gaat zeer binnenkort ontploffen
Kan je bezig blijven. Luisteren doen ze toch nietquote:Op maandag 3 februari 2025 19:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze moet het tegen hun zeggen niet tegen anderen
Nu 3x geprobeerd om bij 3 febr in de streamverslagen te komen en krijg 3x een foutmelding. Buiten dat lees ik hier heel vaak vragen over wat er is gebeurd en dan wordt er gewoon antwoord gegeven en nu krijg ik ‘lees de streamverslagen’, beetje flauwquote:
Klopt sharice heeft ook gelijk, maar confronteer de mensen er direct mee ipv achter hun rug om.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die lui hebben net een bord pasta achterover geslagen.. Nu is er voor morgenochtend nog maar 2 blik slob voor iedereen
Tis wat het is, er is veel gebeurd vandaag..Wat wil je dan een heel verslag?quote:Op maandag 3 februari 2025 19:34 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nu 3x geprobeerd om bij 3 febr in de streamverslagen te komen en krijg 3x een foutmelding. Buiten dat lees ik hier heel vaak vragen over wat er is gebeurd en dan wordt er gewoon antwoord gegeven en nu krijg ik ‘lees de streamverslagen’, beetje flauw
Denk niet dat dat helpt Koosquote:Op maandag 3 februari 2025 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt sharice heeft ook gelijk, maar confronteer de mensen er direct mee ipv achter hun rug om.
Ik hoef geen verslag, heb teruggelezen wat ik altijd doe, vroeg mij alleen af welk drama ervoor gezorgd heeft dat Sharice en Milena ineens niet meer kleffen.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Tis wat het is, er is veel gebeurd vandaag..Wat wil je dan een heel verslag?
Milena zit al lang met Matt in de boudoir, mogen we niet zien.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:39 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik hoef geen verslag, heb teruggelezen wat ik altijd doe, vroeg mij alleen af welk drama ervoor gezorgd heeft dat Sharice en Milena ineens niet meer kleffen
Die 2 wel. Het is uit tussen deze twee en Jolien.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:39 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik hoef geen verslag, heb teruggelezen wat ik altijd doe, vroeg mij alleen af welk drama ervoor gezorgd heeft dat Sharice en Milena ineens niet meer kleffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En tadaaa er zijn weer twee streams, its a miraclequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |