Ahh, maar Mileen heeft geen zin om Mannetje NrZoveel af te vinken?quote:Op maandag 3 februari 2025 18:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee alleen maar dat hij haar heeeeeeeel graag heeft en voor haar wil zorgen
Ze was vandaag ook wel klaar met dat geclaim en bezorgdheid van Sharice en Jolien, de ironie.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:36 schreef Lillfex het volgende:
Ik denk dat Milena ook gewoon zat is van het gekonkel
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen, maar ze deed er zelf aan mee dus vraag me af hoe erg ze het vondquote:Op maandag 3 februari 2025 18:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze was vandaag ook wel klaar met dat geclaim en bezorgdheid van Sharice en Jolien, de ironie.
Ze zijn leuk samen, zonder dat ze ooit de indruk geven dat het meer dan puur vriendschappelijk is.quote:
Sabeau heeft dat vorige BB uitgevonden! Top dat ze dat hier nu ook eindelijk gaan maken.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:51 schreef Verity het volgende:
Ze gaan eindelijk kaarten maken van wc rollen. Dat heeft echt lang geduurd
Ze moeten toch eerst genoeg wcrollen opsparen?quote:Op maandag 3 februari 2025 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh ze hebben al speelkaarten getekend op kartonnetjes . duurde dat bij alle vorige BB's bijna net zo lang of zijn ze met alles zo slow?
Nah zeg.. ze schijten al ruim 5 wekenquote:Op maandag 3 februari 2025 18:54 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze moeten toch eerst genoeg wcrollen opsparen?
Sommige niet hoorquote:Op maandag 3 februari 2025 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah zeg.. ze schijten al ruim 5 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |