Ahh, maar Mileen heeft geen zin om Mannetje NrZoveel af te vinken?quote:Op maandag 3 februari 2025 18:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee alleen maar dat hij haar heeeeeeeel graag heeft en voor haar wil zorgen
Ze was vandaag ook wel klaar met dat geclaim en bezorgdheid van Sharice en Jolien, de ironie.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:36 schreef Lillfex het volgende:
Ik denk dat Milena ook gewoon zat is van het gekonkel
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen, maar ze deed er zelf aan mee dus vraag me af hoe erg ze het vondquote:Op maandag 3 februari 2025 18:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze was vandaag ook wel klaar met dat geclaim en bezorgdheid van Sharice en Jolien, de ironie.
Ze zijn leuk samen, zonder dat ze ooit de indruk geven dat het meer dan puur vriendschappelijk is.quote:
Sabeau heeft dat vorige BB uitgevonden! Top dat ze dat hier nu ook eindelijk gaan maken.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:51 schreef Verity het volgende:
Ze gaan eindelijk kaarten maken van wc rollen. Dat heeft echt lang geduurd
Ze moeten toch eerst genoeg wcrollen opsparen?quote:Op maandag 3 februari 2025 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh ze hebben al speelkaarten getekend op kartonnetjes . duurde dat bij alle vorige BB's bijna net zo lang of zijn ze met alles zo slow?
Nah zeg.. ze schijten al ruim 5 wekenquote:Op maandag 3 februari 2025 18:54 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze moeten toch eerst genoeg wcrollen opsparen?
Sommige niet hoorquote:Op maandag 3 februari 2025 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah zeg.. ze schijten al ruim 5 weken
quote:Op maandag 3 februari 2025 18:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Of omdat de vriendin van Mattie anders doordraait
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt wel mee hoor, de media maakt dat ervan wat Jane daar naar binnen bracht en niet zijzelf....
Zit hier ook op het kringspiergesprek te wachten 😇quote:Op maandag 3 februari 2025 18:56 schreef Hznootje het volgende:
Geen groepsgesprek na het eten? Zit er helemaal klaar voor…
quote:Op maandag 3 februari 2025 19:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik denk ik ga Axel buiten opzoeken... Twee streams op Wicky
Ik snap het ook niet, er is genoeg te beleven…maar ze zoeken steeds de meest saaie momentenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
De lamlendigheid straalt er weer lekker van af.. maar dat is inmiddels wel voorspelbaar geworden.. Zaterdag t/m Donderdag zijn de de gedoodverfde "DooieDagen" tot de next Exit geworden.. maar het valt nu wel erg op dat de streams helemaal niets extra meer krijgen behalve 10x per dag een herhaling van de laatste Exits en Podcasts
Axel is buiten wandelen. Zie ik nog liever in stilte dan wicky in stilte op de bank liggendquote:Op maandag 3 februari 2025 19:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik denk ik ga Axel buiten opzoeken... Twee streams op Wicky
Lijkt mij toch echt gezeur. Streams waren dit weekend en vorig weekend helemaal top wat mij betreft.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
De lamlendigheid straalt er weer lekker van af.. maar dat is inmiddels wel voorspelbaar geworden.. Zaterdag t/m Donderdag zijn de de gedoodverfde "DooieDagen" tot de next Exit geworden.. maar het valt nu wel erg op dat de streams helemaal niets extra meer krijgen behalve 10x per dag een herhaling van de laatste Exits en Podcasts
Ik vind dat er dit jaar net veel gebeurt in het weekend. Maar voor de rest is het vrij saai jaquote:Op maandag 3 februari 2025 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
ik kan gelukkig weer iets lezen tussen mijn tranen doorquote:
U bent snel tevreden..quote:Op maandag 3 februari 2025 19:09 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Lijkt mij toch echt gezeur. Streams waren dit weekend en vorig weekend helemaal top wat mij betreft.
Sinds vrijdagavond na de live ben ik prima vermaakt met deze bende van ellende.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |