WTF hij heeft er al minimaal 5 of 6 opquote:Op maandag 3 februari 2025 19:59 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff zegt vandaag mogen we 5 peren.
Hij wordt gecorrigeerd 2
En morgen ook 2
Oh ik heb er dan nog maar 1 zegt jeff
quote:Op maandag 3 februari 2025 19:59 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff zegt vandaag mogen we 5 peren.
Hij wordt gecorrigeerd 2
En morgen ook 2
Oh ik heb er dan nog maar 1 zegt jeff
Idd!!!quote:Op maandag 3 februari 2025 20:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
WTF hij heeft er al minimaal 5 of 6 op
Ik elke SL: YESSS!quote:Op maandag 3 februari 2025 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze gaat haren uittrekken heeft ze beloofd!!!!
Niet gemaaktquote:Op maandag 3 februari 2025 20:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja hij heeft bijna niks gegeten van de slob
Ook maar vlug naar huis....dit was niet waarvoor je kwam.....quote:Op maandag 3 februari 2025 19:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Er is geen 1 dag hier dat ik kan opstaan zonder drama.
Is ook zinloos. Jeff ontkent alles, ligt nooit aan hem, altijd aan anderen.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:05 schreef Ireth het volgende:
Ik snap niet dat er niet iemand eens zijn muil open trekt en jeff publiekelijk ter verantwoording roept voor zijn gedrag?
Iedereen heeft het over Jeff maar niemand heeft het tégen Jeff!
Ik snap die anderen ook niet. Je weet dat die gozer jat als de raven. Ik had mijn 5 peren gepakt en in mijn kast gelegd.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
WTF hij heeft er al minimaal 5 of 6 op
Dit zijn Matt zijn mensen he.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is ook zinloos. Jeff ontkent alles, ligt nooit aan hem, altijd aan anderen.
Jordy heeft vandaag wel tegen hem dingen gezegd van reageer wat anders enzo. Jolien zei ook dingen. Jordy probeert de sfeer wat beter te houden denk ik omdat ze samen moeten werkenquote:Op maandag 3 februari 2025 20:05 schreef Ireth het volgende:
Ik snap niet dat er niet iemand eens zijn muil open trekt en jeff publiekelijk ter verantwoording roept voor zijn gedrag?
Iedereen heeft het over Jeff maar niemand heeft het tégen Jeff!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |