SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo die naam heb ik al lang niet meer gehoord zeg
Is Greda ook een fan van Frans Bauer ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:57 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je Greda kwijt bent, Strani?
We are doomed.
Jaaa, Frans Bauer…. en Ed Sheeran. Geen idee waarom.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Is Greda ook een fan van Frans Bauer ?
Bruh je hebt te weinig Rizz en je bent Mid, verre van Slay.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:12 schreef Strani het volgende:
Ik kijk momenteel Kinderen voor Kinderen om te zien wat te kinderen van Nederland tegenwoordig zoal bezighoudt. Ben benieuwd.
2 Vandaag?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:11 schreef Redefine het volgende:
Ik zag net een stukje bij 2 Vandaag over die vader wiens dochter 11 jaar geleden zich aan heeft gesloten bij het Kalifaat in Syrië. Die zag voor het eerst sindsdien zijn dochter en kleinkinderen. Lijkt mij bizar en verschrikkelijk dat je eigen kind zoiets doet.
Eenvandaag dusquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
2 Vandaag?Dat is nog langer weg dan die dochter.
Zo doe ff niet zo basicquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bruh je hebt te weinig Rizz en je bent Mid, verre van Slay.
The Good Life toch wel de beste serie die ik de laatst tien? jaar gezien heb denk. En dat het einde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Jaa. Uiteindelijk vind ik het ook wel leuk hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:50 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond mensen en Mendy in het bijzonder, leuk dat je er weer benten leuk dat je carrière hebt gemaakt als kattenpersoneel
'Tof' denk ik. Verder kan ik het mij eigenlijk niet herinneren dat we toen echt hele afwijkende dingen zeiden. Al komt dat veel van die woorden inmiddels wel gebruikelijk zijn geworden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat woorden van onze generatie zijn. @:arizona weet jij dit? Xennials?
Bij ons was alles vet en wreedquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat woorden van onze generatie zijn. @:arizona weet jij dit? Xennials?
Het heeft gewoon zo moeten zijn!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Jaa. Uiteindelijk vind ik het ook wel leuk hoor.
En eerlijk is eerlijk, ze is een betere waakhond dan Benji.![]()
Hoe is het daar?
Op de Veluwe gebruiken we gewoon nog steeds "godse".quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Ik kan me ook helemaal niet herinneren dat wij woorden gebruikten die onze ouders absoluut niet zouden gebruiken verder.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Tof' denk ik. Verder kan ik het mij eigenlijk niet herinneren dat we toen echt hele afwijkende dingen zeiden. Al komt dat veel van die woorden inmiddels wel gebruikelijk zijn geworden.
Jawel, en ja wreed is wel een goede. Vet was misschien al iets ouder? Weet niet zeker.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij ons was alles vet en wreed![]()
Of bedoel je dat niet?
Oh jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op de Veluwe gebruiken we gewoon nog steeds "godse".
Ik heb inmiddels 'moet kattenliefhebber zijn' toegevoegd aan m'n datingprofielquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het heeft gewoon zo moeten zijn!
Goed hoor! Zit hier gezellig op de bank met mijn twee katten en die andere vent
Eigenlijk best raar dat de christenen zo'n woord gebruiken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoezo erg? Doe niet zo godse raar.
Niet gebruiken wel, want wat we toen we jong waren was wel te vlot om als volwassene uit te spreken. Maar denk dat het verschil vooral was dat volwassenen van toen meestal wel begrepen wat je bedoelde. En het wat minder vergezocht was. Als je ook die uitleg van 'skibidi' leest dan kan ik alleen maar denken:quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Ik kan me ook helemaal niet herinneren dat wij woorden gebruikten die onze ouders absoluut niet zouden gebruiken verder.
Cool was ook wel iets wat denk ik in de jaren negentig opkwam.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel, en ja wreed is wel een goede. Vet was misschien al iets ouder? Weet niet zeker.
Het was toen ook veel moeilijker natuurlijk om op nationaal niveau snel een woord populair te maken. Ik merkte soms wel dat m'n neefjes uit de Randstad een beetje anders praatten dan wij.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet gebruiken wel, want wat we toen we jong waren was wel te vlot om als volwassene uit te spreken. Maar denk dat het verschil vooral was dat volwassenen van toen meestal wel begrepen wat je bedoelde. En het wat minder vergezocht was. Als je ook die uitleg van 'skibidi' leest dan kan ik alleen maar denken:
Dan kom ik niet bij je wonen hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 'moet kattenliefhebber zijn' toegevoegd aan m'n datingprofielEn eigenlijk heb ik ook liever iemand die geen hond heeft. Ik ben met honden en katten opgegroeid en kan honden best even hebben, maar ik vind ze toch maar vermoeiend.
Ah ja, dat is ook wel zo. Toen was het nog wat meer regionaal.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was toen ook veel moeilijker natuurlijk om op nationaal niveau snel een woord populair te maken. Ik merkte soms wel dat m'n neefjes uit de Randstad een beetje anders praatten dan wij.
Bij ons gebruikten vooral de kinderen van ongelovige ouders dat :pquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk best raar dat de christenen zo'n woord gebruiken.
En hij maar denken dat dat DE reden is dat je niet bij hem gaat wonenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:10 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dan kom ik niet bij je wonen hoor.
Helaas. Dan blijven we maar LAT-tenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:10 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dan kom ik niet bij je wonen hoor.
Hoe hoor je dat veel? Heb je kinderen in de basisschoolleeftijd?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:10 schreef Redefine het volgende:
Al is het een deel van de woorden ook wel dat sterk overdreven wordt hoeveel jongeren het echt gebruiken. Rizz hoor en lees ik nu wel veel (al is dat eigenlijk helemaal geen nieuw woord). Mid en Slay ook nog wel. Maar of skibidi nou ook echt een woord is wat veel gebruikt wordt, valt denk ik nog wel te betwijfelen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:10 schreef Redefine het volgende:
Al is het een deel van de woorden ook wel dat sterk overdreven wordt hoeveel jongeren het echt gebruiken. Rizz hoor en lees ik nu wel veel (al is dat eigenlijk helemaal geen nieuw woord). Mid en Slay ook nog wel. Maar of skibidi nou ook echt een woord is wat veel gebruikt wordt, valt denk ik nog wel te betwijfelen.
Wij zeiden ook wel “geil” als we gaaf bedoelden. Komt uit het Duitsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was toen ook veel moeilijker natuurlijk om op nationaal niveau snel een woord populair te maken. Ik merkte soms wel dat m'n neefjes uit de Randstad een beetje anders praatten dan wij.
Oh ja. Nee wij zeiden dat alleen als we keihard seks wilden hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zeiden ook wel “geil” als we gaaf bedoelden. Komt uit het Duits
Ja, weet je wat het is. Ik heb inmiddels 'moet hondenliefhebber zijn' toegevoegd aan m'n datingprofielquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
En hij maar denken dat dat DE reden is dat je niet bij hem gaat wonen
Ik wil toch even duidelijk hebben dat Greda en ik nooit romantisch bij elkaar betrokken waren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:17 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ja, weet je wat het is. Ik heb inmiddels 'moet hondenliefhebber zijn' toegevoegd aan m'n datingprofielEn eigenlijk heb ik ook liever iemand die geen vrouw heeft (Greda is that you). Ik ben met mannen en vrouwen opgegroeid en kan mannen best even hebben, maar ik vind ze toch maar vermoeiend.
Grapje hoor, love you, Straan.
That’s not what she said.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil toch even duidelijk hebben dat Greda en ik nooit romantisch bij elkaar betrokken waren.
Ik heb wel nichtjes, waarvan de oudste net op de middelbare school zit. Maar daar hoor ik het niet van. Ik hoor en lees het vooral veel op social media, tv en online etc.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe hoor je dat veel? Heb je kinderen in de basisschoolleeftijd?
Als ik op die tweede stem, betekent het dan dat jij een ban verdient?quote:
Ik ben zowel een katten als hondenliefhebberquote:
Pics...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:21 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nu een heel zware kitten op mijn arm liggen![]()
Hij is echt zo groot, zelfs voor een Maine Coon
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:21 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nu een heel zware kitten op mijn arm liggen![]()
Hij is echt zo groot, zelfs voor een Maine Coon
Ik zal binnenkort even proberen een mooie foto te makenquote:
Ik probeer me hier wat bij voor te stellen maar het lukt nietquote:
Luctor kan gewoon om pics van de poes vragen en hij komt ermee wegquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort even proberen een mooie foto te maken
Niets mis met de Nederlandse directheidquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Luctor kan gewoon om pics van de poes vragen en hij komt ermee weg
Dat is natuurlijk ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niets mis met de Nederlandse directheid
Hij heeft nou eenmaal die rizz!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Luctor kan gewoon om pics van de poes vragen en hij komt ermee weg
Ach, je had vanavond twee poezen op schoot dus je doet vast ook íets goed!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik twijfel stiekem ook wel eens over mezelf bij hem hoor
Straks wel Spanje?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:47 schreef Arizona het volgende:
Ik had trouwens België willen kijken vanavond, maar nu kijk ik samen met NM naar Face/off![]()
Als je het hebt over een film voor Xennials
Kan het niet uitleggen, maar het is echt lekker.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik probeer me hier wat bij voor te stellen maar het lukt niet
Wij hebben hier in huis een paar andere smaken van dat merk liggen, dus ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kan het niet uitleggen, maar het is echt lekker.
https://www.jumbo.com/producten/brets-gestoofde-kip-125g-654074ZK
Vroeger waren wijs en onwijs allebei positiefquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Tof' denk ik. Verder kan ik het mij eigenlijk niet herinneren dat we toen echt hele afwijkende dingen zeiden. Al komt dat veel van die woorden inmiddels wel gebruikelijk zijn geworden.
Ik lees dat er geen klacht wordt ingediend maar wel bizarquote:Op zondag 2 februari 2025 00:26 schreef BillDauterive het volgende:
Tijdens Heerenveen - Fortuna speelde Fortuna kort met 12 man.
Wtf
Kicken is misschien wel een woordje nog van julliequote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel, en ja wreed is wel een goede. Vet was misschien al iets ouder? Weet niet zeker.
Oh ja dat is een goede! Echt kicken zegquote:Op zondag 2 februari 2025 07:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kicken is misschien wel een woordje nog van jullielichting?
Wij gebruikten eigenlijk dan weer het tegenovergestelde, chill.
Vet gaaf cool topic wordt dit. Echt gers man.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja dat is een goede! Echt kicken zeg
Heb je een samenvatting?quote:Op zondag 2 februari 2025 03:30 schreef Strani het volgende:
Geweldige speech van Trudeau zojuist. Ik raad aan om hem in z'n geheel terug te kijken.
Gast, chill.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vet gaaf cool topic wordt dit. Echt gers man.
Gers is dacht ik meer specifiek omgeving Rotterdam?quote:Op zondag 2 februari 2025 10:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vet gaaf cool topic wordt dit. Echt gers man.
Stond ook in de Sjors en Sjimmie. Nooit helemaal begrepen waar dat op sloegquote:Op zondag 2 februari 2025 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Gers is dacht ik meer specifiek omgeving Rotterdam?
Wat weet jij daar nou van, koekwaus?quote:Op zondag 2 februari 2025 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Hé ik heb 50% Rotterdams bloed hèquote:Op zondag 2 februari 2025 12:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van, koekwaus?
Nou, dan kan je je biografie mooi “Van Crooswijk naar de Costa” noemen ofzo.quote:
Gers komt uit Nijmegen hoor.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn grappen slecht waren maar voor wat je nu doet heb ik toch wel super veel respectquote:
Ha nou ja, mijn moeder is dus Rotterdamse maar had nooit echt wat met de stad en ik als gevolg ook niet. Inmiddels ken ik wel Rotterdammers die ik erg mag en kan ik de humor ook wel waarderen, maar zeker toen ik jonger was begreep ik Rotterdammers echt niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, dan kan je je biografie mooi “Van Crooswijk naar de Costa” noemen ofzo.
Ik vond de pesto mozzarella ook lekkerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wij hebben hier in huis een paar andere smaken van dat merk liggen, dus ik ben benieuwd.
Het was een beetje een teleurstellend resultaat.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jeeDat klinkt niet helemaal zoals het moet.
Ik heb Aioli gehad, die vind ik lekker, verder nog Yakitori, die heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vond de pesto mozzarella ook lekker![]()
Ben erg benieuwd naar de Gegrilde Côte de B½uf smaak, maar deze nog niet tegengekomen bij de Jumbo.
Welke heb jij nog liggen?
Worden mijn teksten uit het F1 subforum overgenomenquote:
Feyenoord heeft dus verloren.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Stemming is in huize Rotterdam weer een beetje in de mineur...
quote:Op zondag 2 februari 2025 16:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Sparta heeft gewonnen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik persoonlijk wel een beetje nadat ik die nationale finale-resultaten van gisteravond zagquote:Op zondag 2 februari 2025 18:49 schreef NailQueen het volgende:
Hebben we eindelijk een meltdown hier?
Zonde! Volgende keer beter (eventueel met een ander)quote:Op zondag 2 februari 2025 15:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het was een beetje een teleurstellend resultaat.
Dat is heel goed nieuws!quote:Op zondag 2 februari 2025 16:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Dat wordt nog een heeeel bittere pil voor ze aanstaande meiquote:Op zondag 2 februari 2025 19:33 schreef Momo het volgende:
Ik heb online beet bij een hele reeks Spanjaarden omdat ik zei dat België hoger zou eindigen dan Spanje.
Onder de schuilnaam Strani?quote:Op zondag 2 februari 2025 19:33 schreef Momo het volgende:
Ik heb online beet bij een hele reeks Spanjaarden omdat ik zei dat België hoger zou eindigen dan Spanje.
Spanje direct naar de finale, dat zijn nog eens uitsprakenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:01 schreef Momo het volgende:
@:Momo Spain song is a banger I love it and it's full in Spanish language as it should always be in the ESC, unlike Belgium who "sings" in English or I would say do much noise for what it's worth!! Belgique 1 point!! 🤣🤣🤣🤣🤣
@:Momo 😂😂😂😂😂😂 Dumb Belgian
@:Momo In your dreams
@:Momo Spain will be directly on the final, I won't be able to say the same for Belgium, but I'll do everything to prevent it from Brussels, by giving maximum votes to each country taking part in the same first semi-final with Belgium, so as to decrease the possibility for Belgium to go the final!!! Knowing also by previous statistics, that Belgium does not get votes even from its neighbours as The Netherlands!!! 🤣🤣🤣🤣🤣
En dit zijn 4 verschillende mensen
Het wiskundig inzicht van die onderste vind ik ook wel bijzonder.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Spanje direct naar de finale, dat zijn nog eens uitspraken
Juist jaquote:Op zondag 2 februari 2025 20:01 schreef Momo het volgende:
@:Momo Spain will be directly on the final, I won't be able to say the same for Belgium, but I'll do everything to prevent it from Brussels, by giving maximum votes to each country taking part in the same first semi-final with Belgium, so as to decrease the possibility for Belgium to go the final!!! Knowing also by previous statistics, that Belgium does not get votes even from its neighbours as The Netherlands!!! 🤣🤣🤣🤣🤣
Dat is 4D chess, dat begrijpen wij simpele zielen niet zouden de Trump juichlaven zeggen.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het wiskundig inzicht van die onderste vind ik ook wel bijzonder.
ZIEDEND.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:01 schreef Momo het volgende:
@:Momo Spain song is a banger I love it and it's full in Spanish language as it should always be in the ESC, unlike Belgium who "sings" in English or I would say do much noise for what it's worth!! Belgique 1 point!! 🤣🤣🤣🤣🤣
@:Momo 😂😂😂😂😂😂 Dumb Belgian
@:Momo In your dreams
Oeh NailQueen, ik ben gevleid maar het is wel wat plotseling!quote:
Nou ja. Het hoeft niet, als je niet wil.quote:
Ja dat moet van Luctor.quote:Op zondag 2 februari 2025 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Oeh NailQueen, ik ben gevleid maar het is wel wat plotseling!
Gaat nu richting Luctor toequote:
NOOIT RUST.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:38 schreef NailQueen het volgende:
Krijgen we vandaag nog (belangrijk) esf nieuws of hebben we een dagje rust?
Ik had het nog even uitgesteld.quote:Op maandag 3 februari 2025 03:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja. Het hoeft niet, als je niet wil.
Nee! Eersgisterenquote:Op maandag 3 februari 2025 09:26 schreef Yesse het volgende:
Goedemorgen! Iedereen Venus gezien gisterenavond?
quote:Op maandag 3 februari 2025 09:26 schreef Yesse het volgende:
Dat was gisteren, we hebben een enorm feest gehadquote:Op maandag 3 februari 2025 10:22 schreef NailQueen het volgende:
@:Strani gefeliciteerd met de verjaardag van Shakira!
Dus jij was bij de Grammy's?quote:Op maandag 3 februari 2025 11:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was gisteren, we hebben een enorm feest gehadWel een flinke kater nu
Ja, zeker. Voor het eerst dat ik niet in mijn eentje kijkquote:Op maandag 3 februari 2025 11:06 schreef Strani het volgende:
Nou, Superbowl-week is begonnen. Hebben we een beetje zin in zondag @:billdauterive ??
Ook zin in! Ik kijk wel alleen maar heb via Whatsapp tegelijkertijd contact met een paar mensen die ook kijken dus ook weer niet helemáál alleen. Ik haal snacks in huis en ik neem de volgende dag vrij.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zeker. Voor het eerst dat ik niet in mijn eentje kijkJij?
Zaterdagavond al gezien.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:26 schreef Yesse het volgende:
Amerikaanse snacks? Donuts enzo?quote:Op maandag 3 februari 2025 11:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook zin in! Ik kijk wel alleen maar heb via Whatsapp tegelijkertijd contact met een paar mensen die ook kijken dus ook weer niet helemáál alleen. Ik haal snacks in huis en ik neem de volgende dag vrij.
Haha dat is ook leukquote:Op maandag 3 februari 2025 11:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Amerikaanse snacks? Donuts enzo?Ik kijk met een vriend van me en een vriend van hem, die uit de VS komt. Misschien neem ik wel iets typisch Nederlands mee, zo heb ik nog wel kruidnootjes liggen die toch op moeten.
Tuurlijk, elk jaar!quote:Op maandag 3 februari 2025 11:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Was jij degene die meegenomen werd door de security?
Ja, de Eagles. net als jij, toch?quote:Op maandag 3 februari 2025 11:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha dat is ook leukIk weet nog niet wat voor snacks, misschien juist wel Spaanse of Nederlandse
En heb je al iets van een voorkeur voor welke ploeg moet winnen?
Ja de Eagles, hoewel eigenlijk bijna niemand echt sympathie voor ze heeft (op hun eigen fans na). Maar mensen willen gewoon niet drie keer op een rij de Chiefsquote:Op maandag 3 februari 2025 11:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, de Eagles. net als jij, toch?
Ik kijk in Utrecht en wil wakker blijven tot de eerste trein (5.50). Hopelijk lukt dat, dat is fijner dan dat ik daar ga slapen.
We gaan het zien! Ik ben laatst geintroduceerd in de wereld van scorigami en nu wil ik dat ook wel een keer meemakenquote:Op maandag 3 februari 2025 11:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja de Eagles, hoewel eigenlijk bijna niemand echt sympathie voor ze heeft (op hun eigen fans na). Maar mensen willen gewoon niet drie keer op een rij de Chiefs
Oh wat grappigquote:Op maandag 3 februari 2025 11:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We gaan het zien! Ik ben laatst geintroduceerd in de wereld van scorigami en nu wil ik dat ook wel een keer meemakenal is die kans klein.
Oh dank je wel, had inderdaad niet door wie of wat het is.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Blijkbaar zien sommige de hint niet.
Dankjewelquote:Op maandag 3 februari 2025 11:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dank je wel, had inderdaad niet door wie of wat het is.
Maar dussss gefeliciteerd @:Luctor.et.Emergo !!!!![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 3 februari 2025 11:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wat grappigDat kende ik ook niet. Ik heb wel een zelfgemaakt voorspellingspel gedaan met twee anderen, voor de hele play-offs. Ik ging goed maar verloor uiteindelijk alsnog omdat de Bills net niet van de Chiefs wonnen
De Zeeuwse bolussen waren ook al geen hintquote:Op maandag 3 februari 2025 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Blijkbaar zien sommige de hint niet.
Cliff Richard is wel een hint.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Zeeuwse bolussen waren ook al geen hint
Mannen begrijpen hints sowieso nooit dus wij hebben een excuus, maar de vrouwen hier die het niet meteen doorhadden, schandaligquote:Op maandag 3 februari 2025 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Zeeuwse bolussen waren ook al geen hint
Eens ik heb hints ook nooit door.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Mannen begrijpen hints sowieso nooit dus wij hebben een excuus, maar de vrouwen hier die het niet meteen doorhadden, schandalig
Daaromquote:Op maandag 3 februari 2025 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens ik heb hints ook nooit door.
Ja, dat was zonde. Al had ik het de Lions gegund dat ze dit jaar eindelijk eens voor de SB zouden strijden. Ach ja...quote:Op maandag 3 februari 2025 11:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wat grappigDat kende ik ook niet. Ik heb wel een zelfgemaakt voorspellingspel gedaan met twee anderen, voor de hele play-offs. Ik ging goed maar verloor uiteindelijk alsnog omdat de Bills net niet van de Chiefs wonnen
Ik ga zo ook even outfitjes kijken!quote:Op maandag 3 februari 2025 11:03 schreef NailQueen het volgende:
De grammy's zijn vannacht uitgereikt. Ik vind het altijd leuk om fashion op de rode loper te zien. Ook dit jaar zat er weer iets euh.. bijzonders tussen
[ afbeelding ]
Ja de Lions had ik het ook wel gegund hoewel dat 'divisional rivals' zijn van mijn team dus onze fanbase kan er stiekem ook wel weer om lachen dat de Lions zo'n goed seizoen hadden en dan met de play-offs in de eerste wedstrijd eruit vliegen.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat was zonde. Al had ik het de Lions gegund dat ze dit jaar eindelijk eens voor de SB zouden strijden. Ach ja...
En mijn favoriete teams (Seahawks en Patriots) haalden de PO's niet eens
Voor de 12e keer ben ik 29 jaar geworden vandaag.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom
En wil je delen hoe oud je vandaag bent geworden?
Zet bij Kanye West even je safe-search aanquote:Op maandag 3 februari 2025 11:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even outfitjes kijken!
Jij bent van de Packers?quote:Op maandag 3 februari 2025 11:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja de Lions had ik het ook wel gegund hoewel dat 'divisional rivals' zijn van mijn team dus onze fanbase kan er stiekem ook wel weer om lachen dat de Lions zo'n goed seizoen hadden en dan met de play-offs in de eerste wedstrijd eruit vliegen.
Ja Patriots zijn sowieso niks meer sinds Brady daar weg is. Seahawks een beetje middenmoot, halen het soms wel en soms niet.
Van harte gefeliciteerd, déze hint snap ik eindelijk!quote:Op maandag 3 februari 2025 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor de 12e keer ben ik 29 jaar geworden vandaag.
Mooie leeftijd!quote:Op maandag 3 februari 2025 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Redefine is enorm vrijgevig! Ik heb gisterenavond ook met vrienden op zijn kosten kunnen drinkenquote:Op maandag 3 februari 2025 13:04 schreef Fred_B het volgende:
Gefeliciteerd Luctor !!![]()
Neem er één op kosten van @:redefine , daar doen we helemaal niet moeilijk over
Sympathiek hoorquote:Op maandag 3 februari 2025 13:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Redefine is enorm vrijgevend! Ik heb gisterenavond ook met vrienden op zijn kosten kunnen drinken
Dankjewelquote:Op maandag 3 februari 2025 13:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd, déze hint snap ik eindelijk!
![]()
Dankjewelquote:Op maandag 3 februari 2025 13:04 schreef Fred_B het volgende:
HOERAquote:Op maandag 3 februari 2025 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
HOERA
Bekijk deze YouTube-video
PARTY LIKE ITS YO BIRTHDAY
Heuj gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 februari 2025 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankjewelquote:Op maandag 3 februari 2025 13:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heuj gefeliciteerd!
(ik dacht dat je veel jonger was)
Dankjewelquote:Op maandag 3 februari 2025 13:40 schreef Momo het volgende:
Gefeliciteerd Luctor met je 29ste verjaardag!
En dan te bedenken dat we beiden in StageSC zatenquote:
Ja, dat is zeker lang geleden.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat we beiden in StageSC zatenDat is pas lang geleden.
Verkapte-we-zijn-oud-post
Dankjewelquote:Op maandag 3 februari 2025 14:00 schreef BillDauterive het volgende:
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Luctor!
Op deze manier gaat het wel hard inderdaad.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je bent wel bezig met top poster worden hier deze maand zo
Ik dacht 36 of zo.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heuj gefeliciteerd!
(ik dacht dat je veel jonger was)
Cee ook weer eens in de SCquote:
Ja ik dacht, het is maandag, de zon schijnt, sirenes zijn weer afgegaan, bijna lente, het mag wel weer eens.quote:
Welkom weer.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik dacht, het is maandag, de zon schijnt, sirenes zijn weer afgegaan, bijna lente, het mag wel weer eens.
Ik jou en Madonna ook niet. Dus…quote:Op maandag 3 februari 2025 16:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb Luctor en Elmo nog nooit alletwee in dezelfde ruimte gezien. Dus...
Bizarquote:Op maandag 3 februari 2025 11:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zet bij Kanye West even je safe-search aan
Er gaan nu ook geruchten dat ze door de security zijn weggestuurd omdat ze helemaal niet uitgenodigd warenquote:
Owja, absurd. En koud.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zet bij Kanye West even je safe-search aan
Heb je mij überhaupt al eens gezien.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb Luctor en Elmo nog nooit alletwee in dezelfde ruimte gezien. Dus...
Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 februari 2025 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat mag. Maar alleen omdat die nog geen dertig is.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:04 schreef Fred_B het volgende:
Dat mag jij altijd beste Straan.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Redefine is enorm vrijgevig! Ik heb gisterenavond ook met vrienden op zijn kosten kunnen drinken
Luister je nog naar liedjes van Marco?quote:Op maandag 3 februari 2025 21:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb het volgende concert alweer gepland. Nu iets Nederlandstalig uit Belgie, Pommelien Thijs. Die vind ik wel leuke muziek hebben. Ik heb de smaak te pakken na MetejoorGelukkig komt zij iets dichter bij huis namelijk gewoon in Grunn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op maandag 3 februari 2025 21:35 schreef Meke het volgende:
Ik werd vandaag gebeld, en wat er toen gebeurde zal je verbazen!!Aah nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik werd vandaag gebeld, en wat er toen gebeurde zal je verbazen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ligt er aan welke Marcoquote:Op maandag 3 februari 2025 21:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Luister je nog naar liedjes van Marco?
Edit: ah, het is blijkbaar de vraag 'Zing je nog steeds mee met liedjes van Marco?'![]()
Ik werd vandaag gebeld, en wat er toen gebeurde zal je verbazen!!GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi nieuws
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik werd vandaag gebeld, en wat er toen gebeurde zal je verbazen!!OMEGOT ECHT NAJSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd alvast
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 februari 2025 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was gezellig, maar ik ga nu naar bed. jullie mogen nog doorgaan als jullie dat willen.
Ik werd vandaag gebeld, en wat er toen gebeurde zal je verbazen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Het lijkt me héél sterk dat ie niet op zijn minst in een cameo voorbij komtquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:02 schreef NailQueen het volgende:
Nog 1 week te gaan voor Sanremo bitchess
[ afbeelding ]
(Deze man is er helaas niet bij)
Nou mijn klacht over pakketjesposts heeft niet gewerktquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn klacht over de bezorger heeft niet gewerkt.
Ik kan straks weer het pakket ophalen bij een postnl punt
Stomquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn klacht over de bezorger heeft niet gewerkt.
Ik kan straks weer het pakket ophalen bij een postnl punt
Nee, die is ook al niet aangekomenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou mijn klacht over pakketjesposts heeft niet gewerkt
Ik heb achter besproken en we doen er niks meequote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent heul geen mod hierquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb achter besproken en we doen er niks mee
Botox vergoeding vragen bij je werkquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:23 schreef Arizona het volgende:
Ik ben moe mensen!
Ik moet harder werken dan goed voor me is. Straks krijg ik nog rimpels
Ik heb botox in mijn buik zitten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Botox vergoeding vragen bij je werk![]()
(en dan voor iets anders uitgeven want rimpels zijn priiiiiiiima)
Ja dag, als jij oud wordt dan betekent dat dat onze hele generatie oud wordtquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:23 schreef Arizona het volgende:
Ik ben moe mensen!
Ik moet harder werken dan goed voor me is. Straks krijg ik nog rimpels
En dat is nog wel de belangrijkste klachtquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar het was dus wel een Ed Sheeran vrije droom?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik droomde dat ik vannacht een Grammy had gewonnen. Ik won van Beyonce, Sabrina Carpenter en Taylor Swift. Helaas was Ed Sheeran niet genomineerd. Dat was helemaal fantastisch geweest.
En, hoe ging je speech?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik droomde dat ik vannacht een Grammy had gewonnen. Ik won van Beyonce, Sabrina Carpenter en Taylor Swift. Helaas was Ed Sheeran niet genomineerd. Dat was helemaal fantastisch geweest.
Ik heb zojuist een oogmasker tegen “puffy eyes” opgehad en ik ga met een Gua Sha steen in de weer! Alles voor de eeuwige jeugd!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dag, als jij oud wordt dan betekent dat dat onze hele generatie oud wordtDus je regelt maar iets om dat te voorkomen!
En wat had je aan? Hopelijk meer dan de vrouw van Kanye?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:05 schreef NailQueen het volgende:
Heel goed. Ik doe zelf mijn deel door voldoende te slapen. De fijnste en makkelijkste manier om jong te blijven.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een oogmasker tegen “puffy eyes” opgehad en ik ga met een Gua Sha steen in de weer! Alles voor de eeuwige jeugd!
Ik geloof dat ik in mijn pyjama stondquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
En wat had je aan? Hopelijk meer dan de vrouw van Kanye?
Nou ja ik heb je album eens beluisterd en ik snap dat je het niet had verwacht.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had het niet verwacht dus ik had een complete blackout. Gelukkig ging toen de wekker!
12 odes aan Ed Sheeran vind ik ook wel wat teveel van het goede.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik heb je album eens beluisterd en ik snap dat je het niet had verwacht.
Inderdaad. Na zes of zeven nummers vond ik het best stalkerig overkomenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
12 odes aan Ed Sheeran vind ik ook wel wat teveel van het goede.
Ja die eerste 'I want to hear him everyday' ging nog wel. Maar met nummer zeven 'I can't live without a without thinking about him' begon het wel zorgelijk te worden ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad. Na zes of zeven nummers vond ik het best stalkerig overkomen
Ja en ook de rode pruik met een hart en een mes op de cover vond ik best heftig.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die eerste 'I want to hear him everyday' ging nog wel. Maar met nummer zeven 'I can't live without a without thinking about him' begon het wel zorgelijk te worden ja.
En dan die Ed Sheeran tattoo, dan ben je wel heel erg fan hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en ook de rode pruik met een hart en een mes op de cover vond ik best heftig.
Een kleine tattoo snap ik nog maar de héle rug en een groot deel van de zijkanten voor de vleugels van 'Engel Ed'...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan die Ed Sheeran tattoo, dan ben je wel heel erg fan hoor.
Zelfs Joe Goldberg zou niet zo ver gaan voor zijn nieuwste obsessie.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Een kleine tattoo snap ik nog maar de héle rug en een groot deel van de zijkanten voor de vleugels van 'Engel Ed'...
Ik hoor jou niet zo heel vaak wat over Gerard zeggen, dus dan ben je wel veiligquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:18 schreef Strani het volgende:
Oh man als men dit soort dingen zou zeggen over mij en Gerard Joling zou ik het hele datacentrum van FOK! opblazen.
Nee precies, alleen werk ik hem af en toe subtiel (terug) in de OP.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoor jou niet zo heel vaak wat over Gerard zeggen, dus dan ben je wel veilig
Hij had Bolussenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:26 schreef BillDauterive het volgende:
@:Luctor.et.emergo . Had je ook nog ergens taart? Je bent jarig geweest, maar ik zag nergens taart.
Daar ga ik niet akkoord mee.
Had je hem eindelijk kunnen ontmoetenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:05 schreef NailQueen het volgende:
Hij had ons gisteren een Ed Sheeran vrije dag gegeven. Dat is pas een mooie traktatie!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:26 schreef BillDauterive het volgende:
@:Luctor.et.emergo . Had je ook nog ergens taart? Je bent jarig geweest, maar ik zag nergens taart.
Daar ga ik niet akkoord mee.
Wat is er beter dan dat.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij had ons gisteren een Ed Sheeran vrije dag gegeven. Dat is pas een mooie traktatie!
Ja jij bent natuurlijk de echte Queenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:05 schreef NailQueen het volgende:
Hij mist telkens net op belangrijke momenten de punten. Nu ook weer twee DF in een game.quote:
Ja en je ziet dit vaker: eerste set nipt, dan winst en dan zakken ze opeens weg in die laatste set helaasquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij mist telkens net op belangrijke momenten de punten. Nu ook weer twee DF in een game.
Zo jammer want hij speelt (op dat belangrijke onderdeel na) verder een heel goede wedstrijd.
Jup. De echte toppers hebben de langste adem.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja en je ziet dit vaker: eerste set nipt, dan winst en dan zakken ze opeens weg in die laatste set helaas
Ik gebruik mn pinpas amper meer eigenlijk, altijd mn telefoon.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Ik wilde weer baantjes gaan zwemmen. Kom ik op de parkeerplaats achter dat ik mijn pinpas ben vergeten![]()
Ik heb nog geen abonnement dus ging ik maar weer naar huis. Morgen maar weer proberen
Ja dat zie ik steeds vaker maar die app heb ik nietquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik gebruik mn pinpas amper meer eigenlijk, altijd mn telefoon.
Ik wen het mezelf steeds meer aan om niet mijn pinpas te pakken. Die dingen slijten veel te hard bij gebruikquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dit. Wat dus ook een gevaar is, want mijn pincode heb ik dus ook nooit meer nodig.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Welke bank heb je? Want vaak is het niet eens een app, maar kun je het via NFC instellenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dat zie ik steeds vaker maar die app heb ik niet
Ik denk niet dat je mij daar ooit gaat zien.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:56 schreef Strani het volgende:
Ik kijk weer naar First Dates maar volgens mij is de laatste date van @:cyan9 weer niet langs gekomen
ING heeft het overgezet naar Google. Geen idee waarom. Niet dat ik het veel gebruikte, maar ik vond het wel handig om als backup te hebbenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Welke bank heb je? Want vaak is het niet eens een app, maar kun je het via NFC instellen![]()
(Maar het kan niet met alles, ik heb Triodos en die bieden het nog niet aan. En ING heeft het weer uitgezet![]()
)
Ja alleen kreeg ik dat niet werkendquote:Op woensdag 5 februari 2025 00:20 schreef H_T het volgende:
[..]
ING heeft het overgezet naar Google. Geen idee waarom. Niet dat ik het veel gebruikte, maar ik vond het wel handig om als backup te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |