Ja en ik heb 2 minuten gewacht?? Anders laat je hem maar door @Dotteke wijzigen hoor als je wat anders wilt...quote:
Denk ook dat dat mee speelt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:13 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat het ook door het gedrag van Jeff is
het is ook maar een mensquote:
misschien is het net zoiets als 1 been buiten bed hahahahquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:12 schreef Ireth het volgende:
Ik heb net een keanuutje gedaan. 1 arm uit mijn mouw.. Zit voor geen meter
ik had het al weggehaaldquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja en ik heb 2 minuten gewacht?? Anders laat je hem maar door @:Dotteke wijzigen hoor als je wat anders wilt...
Keanu ziet ze vliegenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:14 schreef kater1 het volgende:
Keanu gelooft er heilig in dat BB wel met de hand over het hart strijkt
uitstkende oplossingquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Slob in de GR eten nog beter terwijl de rest zijn diner eet
Precies ze heeft me nogal niet een week gehad met die slangen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:14 schreef Verida het volgende:
[..]
het is ook maar een mens
even lekker uithuilen, steun krijgen van mensen die haar wel leuk vinden en dan weer verder.
nee zo erg zit ik er niet aan hoor hahaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ben wel serieus hoor, stuur @:Dotteke maar bericht als je een andere titel wil
oh lekker aziatische keukenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:16 schreef Cupfighter het volgende:
Speciaal voor vanavond heb ik sushi besteld
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:16 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Precies ze heeft me nogal niet een week gehad met die slangen.
Jeffje is nu wel lief voor haar moet ik eerlijk toegeven
Ik denk dat alles er nu uitkomt. En dan zit ze ook nog eens met dat irritante ventje opgescheept.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:14 schreef Verida het volgende:
[..]
het is ook maar een mens
even lekker uithuilen, steun krijgen van mensen die haar wel leuk vinden en dan weer verder.
dat is dan wel weer liefquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:19 schreef odie22 het volgende:
ik ben echt oke hoor , ik jank altijd om niks
Zich even positief neer zetten ik wantrouw alles wat hij zegt en doetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:18 schreef Flow3r het volgende:
Jeff wel lief nou
"je bent niet alleen, we gaan er een gezellige avond van maken met een 3 gangen menu "
Denk ook dat hij donders goed weet waar het mis is gegaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zich even positief neer zetten ik wantrouw alles wat hij zegt en doet
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:20 schreef kater1 het volgende:
Keanu voor de tigste keer dat hij denkt dat ze wel mee mogen eten
als ik terugkon in de tijd alleen met joooouuuuuquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:20 schreef Folies het volgende:
Graag Jordy nu zingend en hossend binnenkomen.
dat kan hij alleen met 5 flessen bier opquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:20 schreef Folies het volgende:
Graag Jordy nu zingend en hossend binnenkomen.
Er is netjes twee minuten gewacht, dus niets aan de hand. Deze TT kan blijvenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ben wel serieus hoor, stuur @:Dotteke maar bericht als je een andere titel wil
Waarom huilt ze?quote:
Dat zit er nog niet inquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:22 schreef ledn81 het volgende:
Nou hup nu klaar met jenken.![]()
filmpje wordt te lang
jaja ik zei al tegen Ireth maakt niet uit had me tekst al weggehaaldquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is netjes twee minuten gewacht, dus niets aan de hand. Deze TT kan blijven
Jane had ook zin gehad om met zijn alle lekker te etenquote:
Ze gaan met zijn allen aan een lange tafel dineren, maar omdat Jeff verkeerd antwoord heeft gegeven. mogen Jane en hij niet aan tafel en moeten slob etenquote:
denk dat ze Jolien en Milena nu ook wat beter zal begrijpen met in de emotie zittenquote:
Ik begrijp haar wel, gaat niet alleen om het lekker eten, maar ook om met elkaar gezellig aan tafel te dineren, nadat je al weken hetzelfde eet. Het er niet bij horenquote:
Is dit ook niet de eerste keer dat ze huilt in het huis? Want dan komen ook vast alle emoties er ff uit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze gaan met zijn allen aan een lange tafel dineren, maar omdat Jeff verkeerd antwoord heeft gegeven. mogen Jane en hij niet aan tafel en moeten slob eten
nou jeff zei het nog vanmiddagquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat ze Jolien en Milena nu ook wat beter zal begrijpen met in de emotie zitten![]()
![]()
ze zit er 6 dagen hoor of 7quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp haar wel, gaat niet alleen om het lekker eten, maar ook om met elkaar gezellig aan tafel te dineren, nadat je al weken hetzelfde eet. Het er niet bij horen
Ja viel mij ook al op, alleen jammer voor Jane dat ze aan Jeffje vast zit. Zie dat alleen als voordeel voor jeffjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:26 schreef KinKiJan het volgende:
Je merkt wel dat door deze duo opdracht bepaalde bewoners die je nooit/zelden met elkaar zag ineens goed lijken te klikken
Snap haar ook wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp haar wel, gaat niet alleen om het lekker eten, maar ook om met elkaar gezellig aan tafel te dineren, nadat je al weken hetzelfde eet. Het er niet bij horen
die zit in de abbatoir toch ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:28 schreef ledn81 het volgende:
even spieken hoelaat het is op de radiator
Jeffrey was even weg, die ging daar denk kijken. Al kan het misschien ook wel op de radiatro in de slaapkamerquote:
wat zit er op de radiator in de slaapkamer dan een slimme thermostaat ofzo ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jeffrey was even weg, die ging daar denk kijken. Al kan het misschien ook wel op de radiatro in de slaapkamer
Ja dames mochten het grote bedquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:30 schreef Joyce-43 het volgende:
liggen Jane en Jolien beide nou in een 2 persoon bed alleen?
Nee in boudoir zien ze hetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
wat zit er op de radiator in de slaapkamer dan een slimme thermostaat ofzo ?
jolien en jeff gaan samen in 1 bed volgens mijquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:30 schreef Joyce-43 het volgende:
liggen Jane en Jolien beide nou in een 2 persoon bed alleen?
Meestal zit daar De Dom, maar ze wordt in het huis gewoon Milena genoemdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:32 schreef odie22 het volgende:
[..]
wat zit daar dan , een koekoeksklok ?
oh ja dat kan ook maar dacht dat ze dat niet gingen doenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:32 schreef odie22 het volgende:
[..]
jolien en jeff gaan samen in 1 bed volgens mij
Neequote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:32 schreef odie22 het volgende:
[..]
wat zit daar dan , een koekoeksklok ?
ja dat dacht jolien ook maar met bed opmaken vroeg ze aan jeff , wilt u nu wel bij mij slapen, of iets in die strekking, mijn vlaams is niet zo goedquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ja dat kan ook maar dacht dat ze dat niet gingen doen
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:34 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoop dat het diner van vanavond bestaat uit stampot boerenkool met gehaktbal.
lekker, goed klaargemaakt, lekker gekruide gehaktballen, jus en goed gemaakte appelmoes erbij.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:34 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoop dat het diner van vanavond bestaat uit stampot boerenkool met gehaktbal.
en wicky danquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Alleen de meiden zijn er niet behalve Jolien
Heerlijke humorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:36 schreef ledn81 het volgende:
Mattie en Jordy over dat ze alles van elkaar weten..
Zelfs de lengte van zijn...
Axel : van zijn tollie?
Er wordt 2 cm geroepen...
Axel : "Jij denkt dat BB gaat vragen wat de lengte is van Jordy zijn tollie"
Mattie : "Nou niet perse, maar wij gaan gewoon zo diep met elkaar"
Axel : "nou 2 cm vind ik niet heel diep"
1 grote mindfuck, dat doet het huis met jequote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:38 schreef kater1 het volgende:
Best wel idioot. Jane nog steeds verdrietig weggekropen in hoekje, de rest gezellig aan het kletsen.
Ik snap ook niet dat ze haar niet even met rust laten in die kamerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:38 schreef kater1 het volgende:
Best wel idioot. Jane nog steeds verdrietig weggekropen in hoekje, de rest gezellig aan het kletsen.
Jolien is leuker zonder Jeffreyquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:40 schreef Joyce-43 het volgende:
zo als Jolien nu is vind ik der wel mooi
Erger nog, ze lijken compleet vergeten dat ze er is.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:39 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze haar niet even met rust laten in die kamer
De meeste mensen wel als ze onder een deken liggen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
zo als Jolien nu is vind ik der wel mooi
uhmmmm jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:41 schreef Folies het volgende:
[..]
De meeste mensen wel als ze onder een deken liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik wens ze eet smakelijkJij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik Jane was zou ik ze zooo haten nu.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:45 schreef Verity het volgende:
Het is misschien goed bedoeld dat ze daar allemaal zijn, maar aan Jane vragen of ze even alleen wilt zijn mag wel.
Ze zit niet voor niets op deze manier.
oh nog steedsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:49 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze zit op de grond, tussen de bedden met een deken over haar heen getrokken.
zelfs Jeffreyquote:
Ik denk dat Jeffrey zich schuldig voelt, omdat hij Jane heeft zien huilen. Hij kan dan echt niet chagrijnig rond kan gaan lopen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zelfs Jeffrey
MIlena en Sharice en Eva lekker in de huiskamer
Als iedereen daar een gesprek wil met een bewoner, kunnen ze beter opendeurdag houden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:54 schreef mazaru het volgende:
De vriendin van Matteus wou een gesprek met hem en is nu boos dat BB nee heeft gezegd![]()
[ afbeelding ]
Dit is toch te belachelijk voor woordenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:54 schreef mazaru het volgende:
De vriendin van Matteus wou een gesprek met hem en is nu boos dat BB nee heeft gezegd![]()
[ afbeelding ]
Yep staat al in het vorige topic en ook in het topic van X, FB en Instaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:54 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Er zou vanmorgen ook een gesprek geweest zijn tussen Jolien en Jeffrey waarbij zij hem zei dat hij deze week waarschijnlijk op de bank komt, en zei ze: zou je liever hebben dat je erop staat omdat 1/ iedereen je een sterke speler vindt, of 2/ omdat je hele dagen chagrijnig en arrogant loopt te doen. Jeffrey zou daarop geantwoord hebben: 't is toch al te laat, ze hebben waarschijnlijk enkel dat soort (chagrijnige) beelden op tv laten zien.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:52 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeffrey zich schuldig voelt, omdat hij Jane heeft zien huilen. Hij kan dan echt niet chagrijnig rond kan gaan lopen.
fake newsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:54 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is graag de koning in zijn koninkrijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:59 schreef Clasientje het volgende:
Ik geloof echt niet dat Jeffrey een slechte jongen is hoor❤️ Hij heeft ook wat dingen meegemaakt dat kan meespelen, onzekerheid enzo. Vergeet dat niet mensen🤗
Dan is het gewoon niet zo handig dat hij meedoet met een spel als BB. Edit: er zijn meer mensen met een volle rugzak die zich niet zo gedragenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:59 schreef Clasientje het volgende:
Ik geloof echt niet dat Jeffrey een slechte jongen is hoor❤️ Hij heeft ook wat dingen meegemaakt dat kan meespelen, onzekerheid enzo. Vergeet dat niet mensen🤗
Ik zou een Hummer huren en dwars door het hek rijden om mijn geliefde te redden uit de klauwe van BBquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:54 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen heeft daar wat meegemaakt en hebben een rugzak dussssssss dan moeten we met iedereen rekening houden Ze hebben er zelf voor gekozen om mee te doenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:59 schreef Clasientje het volgende:
Ik hoor haar met Axel op de achtergrond, maar ze is nog steeds aan het piepenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:03 schreef kater1 het volgende:
Ondertussen zal Jane wel in slaap gevallen zijn...
BB heeft je gehoord en brengt haar - levend en wel - even in beeld!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:03 schreef kater1 het volgende:
Ondertussen zal Jane wel in slaap gevallen zijn...
Jeffrey heeft ook zeker zijn goede kanten, alleen hij kiest ervoor om de slechte kanten te uiten. Hij heeft zelf ook gezegd, dat hij weet dat het slecht over komt, maar het is wie hij is. Hij gaat zich daarvoor niet veranderen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:59 schreef Clasientje het volgende:
Dit is gewoon zijn karakter en zijn gedrag.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Jeffrey heeft ook zeker zijn goede kanten, alleen hij kiest ervoor om de slechte kanten te uiten. Hij heeft zelf ook gezegd, dat hij weet dat het slecht over komt, maar het is wie hij is. Hij gaat zich daarvoor niet veranderen.
En omdat hij nog een kleuter is. Misschien trekt hij ooit nog wel bij.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:07 schreef -river- het volgende:
[..]
Dit is gewoon zijn karakter en zijn gedrag.
Nee, daarvoor is hij te oud.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:10 schreef engine het volgende:
[..]
En omdat hij nog een kleuter is. Misschien trekt hij ooit nog wel bij.
Discusting Disgusting domme kiek.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:54 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Jeffrey Dahmar was ook lief volgens zijn moederquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:59 schreef Clasientje het volgende:
Ze hoeft niet te kijken hequote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:54 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ze moeten zich ook nog omkleden voor het diner. (Of ze dan kleding krijgen voor wie de kast nog niet heeft, werd door BB niet gezegd).quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:24 schreef Joyce-43 het volgende:
gingen ze vanavond eten? hoelaat dan 00,00 uur ofzo?
Tja Axel gaat lekker samen eten met zijn vriendinnetje.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:28 schreef odie22 het volgende:
ligt die kleuter daar nou nog steeds te miepen in die hoek![]()
Heb ik ook al zitten denken. Als je uit een gezin met twee dove ouders komt kan dat zo maar voelen als wij tegen de rest van de wereld.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Jeffrey heeft ook zeker zijn goede kanten, alleen hij kiest ervoor om de slechte kanten te uiten. Hij heeft zelf ook gezegd, dat hij weet dat het slecht over komt, maar het is wie hij is. Hij gaat zich daarvoor niet veranderen.
Voor zijn gedrag is geen excuus, je kiest er zelf voor om onbeschoft te zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:30 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Heb ik ook al zitten denken. Als je uit een gezin met twee dove ouders komt kan dat zo maar voelen als wij tegen de rest van de wereld.
Ik ga niet zoeken naar een oorzaak. Hij is dominant alpha mannetje. Hoe dat komt... geen ideequote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:30 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Heb ik ook al zitten denken. Als je uit een gezin met twee dove ouders komt kan dat zo maar voelen als wij tegen de rest van de wereld.
Zijn gedrag heeft nu ook gevolgen gehad in het spel: hij wou Jane niet leren kennen, niet spreken want het boeide hem niet, nu kon hij dus niet alle vragen goed beantwoorden en is zij daar de dupe vanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Voor zijn gedrag is geen excuus, je kiest er zelf voor om onbeschoft te zijn.
Ik heb gemist waarom Shar DM is, vroeg het daarnet ook al.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:33 schreef ledn81 het volgende:
Jordy heeft aan Sharice gevraagd of ze hem wil sparen voor komende week![]()
(Sharice is DM)
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zijn gedrag heeft nu ook gevolgen gehad in het spel: hij wou Jane niet leren kennen, niet spreken want het boeide hem niet, nu kon hij dus niet alle vragen goed beantwoorden en is zij daar de dupe van
Ze hebben allemaal tijdens SL in de Gameroom moeten aangeven waarom ze DM wilde worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik heb gemist waarom Shar DM is, vroeg het daarnet ook al.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal tijdens SL in de Gameroom moeten aangeven waarom ze DM wilde worden.
Ik vermoed dat het een soort van gunnen was tussen de duo's
Jeff gaf bijvoorbeeld aan op die vraag :: "omdat ik dat wil"
Daarop besloot Jane dat ze zich als duo terug trokken als duo voor DM omdat ze het een stomme reden vond
Ze beseft dat ze heel de week aan een narcist vastzit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:36 schreef Ireth het volgende:
Lig jane nou nog te janken???![]()
Jeuh, die stijgt hiermee ook niet echt hoor? Alsof ze een been amputeren bij haar??
En dan misschien ook nog een grote om als koppel genomineerd te worden, omdat ze vast aan hem zit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze beseft dat ze heel de week aan een narcist vastzit.
Wanneer ze gaan douchen moeten ze tegelijkertijd de kraan aanzetten, anders krijgen ze inderdaad 100 euro boete.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:44 schreef ledn81 het volgende:
Ze krijgen 100 euro boete als ze niet binnen de tijd douchen ofzo..
Axel vertelde het net. Hij had een waarschuwing gekregen voor de douchebeurt eerder vandaag.
Ze moeten de douche als duo gelijk aanzetten
BB heeft de regels na het douchen van de eerste twee koppels nog eens omgeroepen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:44 schreef ledn81 het volgende:
Ze krijgen 100 euro boete als ze niet binnen de tijd douchen ofzo..
Axel vertelde het net. Hij had een waarschuwing gekregen voor de douchebeurt eerder vandaag.
Ze moeten de douche als duo gelijk aanzetten
Jane doucht elke morgen koud, gaat ze nu niet douchen 's morgens, of moet Jeff nu ook elke morgen koud douchen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:47 schreef Flory- het volgende:
[..]
BB heeft de regels na het douchen van de eerste twee koppels nog eens omgeroepen.
Deze keer geen sancties, maar volgende keer wel
Contract??quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:41 schreef Flow3r het volgende:
Ik snap ook niet dat het zooo belangrijk voor ze is om mee te doen, ik was allang opgestapt na die kutweken zonder douche en etenZoek het maar uit met je experiment
Na een middagje hard werken in het dierenhospitaal was ik benieuwd of de bewoners het vanmiddag naar hun zin hadden met hun nieuwe partner.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:38 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ook hier vrolijkheid troef, man3
Nou ik vind BB nog soepel hoor.. Nu ook een aantal liggen gewoon te pittenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:54 schreef Keane007 het volgende:
Het is wel het seizoen van de zender check. En ook controleer je microfoon dat weer door al dat gefluister.
Eens ik mis de strenge BB echt wel dit jaar. Maar owee als je niet als duo doucht. Dan gaat je hele eigen vermogen eraan 🥲quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:55 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nou ik vind BB nog soepel hoor.. Nu ook een aantal liggen gewoon te pitten
geen omkleden dusquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:29 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze moeten zich ook nog omkleden voor het diner. (Of ze dan kleding krijgen voor wie de kast nog niet heeft, werd door BB niet gezegd).
Dus ik vermoed dat het diner rond 20u zal zijn?
Verwend poppetje die Eva.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
Eva: "Dit vind ik toch zooo afschuwelijk, dat we wachten op iets!"
Keanu: "We wachten wel op iets lekkers"
Milena: "Ik wacht op eten, dat vind ik niet afschuwelijk"
Eva reageert niet, wacht even en staat dan op
[ afbeelding ]
Yep, heeft nergens een rem op..zuipen, vreten, jolig doen, janken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
Jordie gaat zich "Helemaal volstouwen"
Ze hebben een spel gespeeld per koppel. Een persoon gaf haar/zijn favoriete eten door en de ander heeft dat moeten raden. Wie het goed had, kreeg een diner van BB. Alleen Jeffrey en Jane hadden het fout.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:58 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw.. Het Diner staat klaar in de GR .. waar hebben ze dat aan verdiend?
Ah thx.. En Jane ligt nu nóg te janken daarom?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:01 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze hebben een spel gespeeld per koppel. Een persoon gaf haar favoriete eten door en de ander heeft dat moeten raden. Wie het goed had, kreeg een diner van BB. Alleen Jeffrey en Jane hadden het fout.
dat is niet waar want ze hebben heel goed de vragen gesteld aan elkaar en herhaaldquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zijn gedrag heeft nu ook gevolgen gehad in het spel: hij wou Jane niet leren kennen, niet spreken want het boeide hem niet, nu kon hij dus niet alle vragen goed beantwoorden en is zij daar de dupe van
Nee die ligt te slapenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah thx.. En Jane ligt nu nóg te janken daarom?
is nog erger verwend als de andere meidenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
Eva: "Dit vind ik toch zooo afschuwelijk, dat we wachten op iets!"
Keanu: "We wachten wel op iets lekkers"
Milena: "Ik wacht op eten, dat vind ik niet afschuwelijk"
Eva reageert niet, wacht even en staat dan op
[ afbeelding ]
Dat was, inmiddels slapenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Te Janken bedoel je, wat ik het laatst hoorde vanonder haar dekbed
Het is wel zielig voor haar. Jeffrey heeft dit verdiend muhahaha.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Te Janken bedoel je, wat ik het laatst hoorde vanonder haar dekbed
Wel gedekt voor nog 2 personenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:03 schreef Kinga het volgende:
Heeft BB serieus die sushi/aziatisch eten afgekeurd, hahahahaha. Meedogenloos.
Mattie heeft ook eigen groene blouse aanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:57 schreef kater1 het volgende:
Dit is Jordi's eigen kleding hè. Laat dat even doordringen. Ja, die jongen daar op de bank met die identiek groene broek en overhemd.![]()
![]()
![]()
karma is a bitch..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:03 schreef Kinga het volgende:
Weet niet of het daarom is. Niemand heeft echt met haar daarover gesproken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah thx.. En Jane ligt nu nóg te janken daarom?
Ze wenste nog een smakelijk diner aan Axel, die ondanks BB's mededeling dat er geen tijd voor omkleden was, toch nog even een andere broek aan trokquote:
Benieuwd wat Jeffrey echt heeft gezegd in de DBK! Misschien heeft hij enkel sushi gezegd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:03 schreef Kinga het volgende:
voorlopig staat hij eten te maken voor beide en ligt zij nog in der kamer te janken nee helemaal geelligquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:04 schreef Rhosyn het volgende:
Is die Jane lekker mee met Jeffrey een team zijn.
Echt wel lullig iedereen lekker eten en hun niet..
Behalve Jeff...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
Best wel een slimme zet van BB.. die Crisis-Cyclus duurde al veel te lang en is een blunder van de 1ste categorie.. dus geef ze Voer Tussendoor en Iedereen blij
Hij had ook even bij haar kunnen kijken, en vragen of ze mee ging eten makenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
voorlopig staat hij eten te maken voor beide en ligt zij nog in der kamer te janken nee helemaal geellig
Echt een rotkop.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
Krijg Eva Trump echt niet meer van m'n netvlies af, bizar gewoon
heeft die allang gedaan hoor en der proberen op te beuren door te zeggen dat ze 3 gangen gaan eten samenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hij had ook even bij haar kunnen kijken, en vragen of ze mee ging eten maken
Die is er al lang bij geweest en die deden gewoon normaal tegen elkaarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:08 schreef Keane007 het volgende:
Zal Jane nu net zo lang verdrietig in bed blijven liggen totdat Jeffrey naar haar komt om te praten.. 🤔 bijzonder lange act wordt dat.
Hij heeft daarstraks al bij haar gezeten en geprobeerd haar op te vrolijken...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja dat was daarstraks toen iedereen er was. Ik bedoel nu voordat ie in de keuken aan de slag gingquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft die allang gedaan hoor en der proberen op te beuren door te zeggen dat ze 3 gangen gaan eten samen
Hij is vanmiddag in de slaapkamer geweest, toen Jane nog echt aan het huilen was. En deed zijn uiterste best om haar op te vrolijken: dat ze er een gezellige avond van zouden maken met hun 2tjes, dat hij voor een 3-gangen menu zou zorgen: voorgerecht puree, hoofdgerecht gebakken patatjes, nagerecht appelmoes...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jeffrey is daarstraks even bij haar geweest, maar toen waren Axel, Keanu, Jolien er ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:08 schreef Keane007 het volgende:
Zal Jane nu net zo lang verdrietig in bed blijven liggen totdat Jeffrey naar haar komt om te praten.. 🤔 bijzonder lange act wordt dat.
Waarom zou ze moeite doen voor die lul die al zoveel verkloot heeft met zijn gedrag óok voor haarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
voorlopig staat hij eten te maken voor beide en ligt zij nog in der kamer te janken nee helemaal geellig
Tsja, een Underdog ( of 2.. Jane idem) moet gecreërd worden, zo werkt een goeie Soap nou eenmaalquote:
Ik overweeg me volgend jaar als voorzitter van de Club van Ranzige Eters aan te melden voor BB. En dan elke maaltijd een middelvinger naar de camera te geven.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:07 schreef Hznootje het volgende:
Zo ranzig, Elsa die praat tijdens het eten altijd met haar mond vol
Ook dat heeft ie gedaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja dat was daarstraks toen iedereen er was. Ik bedoel nu voordat ie in de keuken aan de slag ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |