Zijn gedrag heeft nu ook gevolgen gehad in het spel: hij wou Jane niet leren kennen, niet spreken want het boeide hem niet, nu kon hij dus niet alle vragen goed beantwoorden en is zij daar de dupe vanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Voor zijn gedrag is geen excuus, je kiest er zelf voor om onbeschoft te zijn.
Ik heb gemist waarom Shar DM is, vroeg het daarnet ook al.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:33 schreef ledn81 het volgende:
Jordy heeft aan Sharice gevraagd of ze hem wil sparen voor komende week![]()
(Sharice is DM)
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zijn gedrag heeft nu ook gevolgen gehad in het spel: hij wou Jane niet leren kennen, niet spreken want het boeide hem niet, nu kon hij dus niet alle vragen goed beantwoorden en is zij daar de dupe van
Ze hebben allemaal tijdens SL in de Gameroom moeten aangeven waarom ze DM wilde worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik heb gemist waarom Shar DM is, vroeg het daarnet ook al.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal tijdens SL in de Gameroom moeten aangeven waarom ze DM wilde worden.
Ik vermoed dat het een soort van gunnen was tussen de duo's
Jeff gaf bijvoorbeeld aan op die vraag :: "omdat ik dat wil"
Daarop besloot Jane dat ze zich als duo terug trokken als duo voor DM omdat ze het een stomme reden vond
Ze beseft dat ze heel de week aan een narcist vastzit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:36 schreef Ireth het volgende:
Lig jane nou nog te janken???![]()
Jeuh, die stijgt hiermee ook niet echt hoor? Alsof ze een been amputeren bij haar??
En dan misschien ook nog een grote om als koppel genomineerd te worden, omdat ze vast aan hem zit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze beseft dat ze heel de week aan een narcist vastzit.
Wanneer ze gaan douchen moeten ze tegelijkertijd de kraan aanzetten, anders krijgen ze inderdaad 100 euro boete.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:44 schreef ledn81 het volgende:
Ze krijgen 100 euro boete als ze niet binnen de tijd douchen ofzo..
Axel vertelde het net. Hij had een waarschuwing gekregen voor de douchebeurt eerder vandaag.
Ze moeten de douche als duo gelijk aanzetten
BB heeft de regels na het douchen van de eerste twee koppels nog eens omgeroepen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:44 schreef ledn81 het volgende:
Ze krijgen 100 euro boete als ze niet binnen de tijd douchen ofzo..
Axel vertelde het net. Hij had een waarschuwing gekregen voor de douchebeurt eerder vandaag.
Ze moeten de douche als duo gelijk aanzetten
Jane doucht elke morgen koud, gaat ze nu niet douchen 's morgens, of moet Jeff nu ook elke morgen koud douchen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:47 schreef Flory- het volgende:
[..]
BB heeft de regels na het douchen van de eerste twee koppels nog eens omgeroepen.
Deze keer geen sancties, maar volgende keer wel
Contract??quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:41 schreef Flow3r het volgende:
Ik snap ook niet dat het zooo belangrijk voor ze is om mee te doen, ik was allang opgestapt na die kutweken zonder douche en etenZoek het maar uit met je experiment
Na een middagje hard werken in het dierenhospitaal was ik benieuwd of de bewoners het vanmiddag naar hun zin hadden met hun nieuwe partner.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:38 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ook hier vrolijkheid troef, man3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |