Dit is gewoon zijn karakter en zijn gedrag.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Jeffrey heeft ook zeker zijn goede kanten, alleen hij kiest ervoor om de slechte kanten te uiten. Hij heeft zelf ook gezegd, dat hij weet dat het slecht over komt, maar het is wie hij is. Hij gaat zich daarvoor niet veranderen.
En omdat hij nog een kleuter is. Misschien trekt hij ooit nog wel bij.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:07 schreef -river- het volgende:
[..]
Dit is gewoon zijn karakter en zijn gedrag.
Nee, daarvoor is hij te oud.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:10 schreef engine het volgende:
[..]
En omdat hij nog een kleuter is. Misschien trekt hij ooit nog wel bij.
Discusting Disgusting domme kiek.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:54 schreef mazaru het volgende:
De vriendin van Matteus wou een gesprek met hem en is nu boos dat BB nee heeft gezegd![]()
[ afbeelding ]
Jeffrey Dahmar was ook lief volgens zijn moederquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:59 schreef Clasientje het volgende:
Ik geloof echt niet dat Jeffrey een slechte jongen is hoor❤️ Hij heeft ook wat dingen meegemaakt dat kan meespelen, onzekerheid enzo. Vergeet dat niet mensen🤗
Ze hoeft niet te kijken hequote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:54 schreef mazaru het volgende:
De vriendin van Matteus wou een gesprek met hem en is nu boos dat BB nee heeft gezegd![]()
[ afbeelding ]
Ze moeten zich ook nog omkleden voor het diner. (Of ze dan kleding krijgen voor wie de kast nog niet heeft, werd door BB niet gezegd).quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:24 schreef Joyce-43 het volgende:
gingen ze vanavond eten? hoelaat dan 00,00 uur ofzo?
Tja Axel gaat lekker samen eten met zijn vriendinnetje.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:28 schreef odie22 het volgende:
ligt die kleuter daar nou nog steeds te miepen in die hoek![]()
Heb ik ook al zitten denken. Als je uit een gezin met twee dove ouders komt kan dat zo maar voelen als wij tegen de rest van de wereld.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Jeffrey heeft ook zeker zijn goede kanten, alleen hij kiest ervoor om de slechte kanten te uiten. Hij heeft zelf ook gezegd, dat hij weet dat het slecht over komt, maar het is wie hij is. Hij gaat zich daarvoor niet veranderen.
Voor zijn gedrag is geen excuus, je kiest er zelf voor om onbeschoft te zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:30 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Heb ik ook al zitten denken. Als je uit een gezin met twee dove ouders komt kan dat zo maar voelen als wij tegen de rest van de wereld.
Ik ga niet zoeken naar een oorzaak. Hij is dominant alpha mannetje. Hoe dat komt... geen ideequote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:30 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Heb ik ook al zitten denken. Als je uit een gezin met twee dove ouders komt kan dat zo maar voelen als wij tegen de rest van de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |