Ik denk dat Jeffrey zich schuldig voelt, omdat hij Jane heeft zien huilen. Hij kan dan echt niet chagrijnig rond kan gaan lopen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zelfs Jeffrey
MIlena en Sharice en Eva lekker in de huiskamer
Als iedereen daar een gesprek wil met een bewoner, kunnen ze beter opendeurdag houden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:54 schreef mazaru het volgende:
De vriendin van Matteus wou een gesprek met hem en is nu boos dat BB nee heeft gezegd![]()
[ afbeelding ]
Dit is toch te belachelijk voor woordenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:54 schreef mazaru het volgende:
De vriendin van Matteus wou een gesprek met hem en is nu boos dat BB nee heeft gezegd![]()
[ afbeelding ]
Yep staat al in het vorige topic en ook in het topic van X, FB en Instaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:54 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Er zou vanmorgen ook een gesprek geweest zijn tussen Jolien en Jeffrey waarbij zij hem zei dat hij deze week waarschijnlijk op de bank komt, en zei ze: zou je liever hebben dat je erop staat omdat 1/ iedereen je een sterke speler vindt, of 2/ omdat je hele dagen chagrijnig en arrogant loopt te doen. Jeffrey zou daarop geantwoord hebben: 't is toch al te laat, ze hebben waarschijnlijk enkel dat soort (chagrijnige) beelden op tv laten zien.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:52 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeffrey zich schuldig voelt, omdat hij Jane heeft zien huilen. Hij kan dan echt niet chagrijnig rond kan gaan lopen.
fake newsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:54 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is graag de koning in zijn koninkrijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:59 schreef Clasientje het volgende:
Ik geloof echt niet dat Jeffrey een slechte jongen is hoor❤️ Hij heeft ook wat dingen meegemaakt dat kan meespelen, onzekerheid enzo. Vergeet dat niet mensen🤗
Dan is het gewoon niet zo handig dat hij meedoet met een spel als BB. Edit: er zijn meer mensen met een volle rugzak die zich niet zo gedragenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:59 schreef Clasientje het volgende:
Ik geloof echt niet dat Jeffrey een slechte jongen is hoor❤️ Hij heeft ook wat dingen meegemaakt dat kan meespelen, onzekerheid enzo. Vergeet dat niet mensen🤗
Ik zou een Hummer huren en dwars door het hek rijden om mijn geliefde te redden uit de klauwe van BBquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:54 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen heeft daar wat meegemaakt en hebben een rugzak dussssssss dan moeten we met iedereen rekening houden Ze hebben er zelf voor gekozen om mee te doenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:59 schreef Clasientje het volgende:
Ik hoor haar met Axel op de achtergrond, maar ze is nog steeds aan het piepenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:03 schreef kater1 het volgende:
Ondertussen zal Jane wel in slaap gevallen zijn...
BB heeft je gehoord en brengt haar - levend en wel - even in beeld!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:03 schreef kater1 het volgende:
Ondertussen zal Jane wel in slaap gevallen zijn...
Jeffrey heeft ook zeker zijn goede kanten, alleen hij kiest ervoor om de slechte kanten te uiten. Hij heeft zelf ook gezegd, dat hij weet dat het slecht over komt, maar het is wie hij is. Hij gaat zich daarvoor niet veranderen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:59 schreef Clasientje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |