quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:19 schreef odie22 het volgende:
ik ben echt oke hoor , ik jank altijd om niks
Zich even positief neer zetten ik wantrouw alles wat hij zegt en doetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:18 schreef Flow3r het volgende:
Jeff wel lief nou
"je bent niet alleen, we gaan er een gezellige avond van maken met een 3 gangen menu "
Denk ook dat hij donders goed weet waar het mis is gegaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zich even positief neer zetten ik wantrouw alles wat hij zegt en doet
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:20 schreef kater1 het volgende:
Keanu voor de tigste keer dat hij denkt dat ze wel mee mogen eten
als ik terugkon in de tijd alleen met joooouuuuuquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:20 schreef Folies het volgende:
Graag Jordy nu zingend en hossend binnenkomen.
dat kan hij alleen met 5 flessen bier opquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:20 schreef Folies het volgende:
Graag Jordy nu zingend en hossend binnenkomen.
Er is netjes twee minuten gewacht, dus niets aan de hand. Deze TT kan blijvenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ben wel serieus hoor, stuur @:Dotteke maar bericht als je een andere titel wil
Waarom huilt ze?quote:
Dat zit er nog niet inquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:22 schreef ledn81 het volgende:
Nou hup nu klaar met jenken.![]()
filmpje wordt te lang
jaja ik zei al tegen Ireth maakt niet uit had me tekst al weggehaaldquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is netjes twee minuten gewacht, dus niets aan de hand. Deze TT kan blijven
Jane had ook zin gehad om met zijn alle lekker te etenquote:
Ze gaan met zijn allen aan een lange tafel dineren, maar omdat Jeff verkeerd antwoord heeft gegeven. mogen Jane en hij niet aan tafel en moeten slob etenquote:
denk dat ze Jolien en Milena nu ook wat beter zal begrijpen met in de emotie zittenquote:
Ik begrijp haar wel, gaat niet alleen om het lekker eten, maar ook om met elkaar gezellig aan tafel te dineren, nadat je al weken hetzelfde eet. Het er niet bij horenquote:
Is dit ook niet de eerste keer dat ze huilt in het huis? Want dan komen ook vast alle emoties er ff uit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze gaan met zijn allen aan een lange tafel dineren, maar omdat Jeff verkeerd antwoord heeft gegeven. mogen Jane en hij niet aan tafel en moeten slob eten
nou jeff zei het nog vanmiddagquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat ze Jolien en Milena nu ook wat beter zal begrijpen met in de emotie zitten![]()
![]()
ze zit er 6 dagen hoor of 7quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp haar wel, gaat niet alleen om het lekker eten, maar ook om met elkaar gezellig aan tafel te dineren, nadat je al weken hetzelfde eet. Het er niet bij horen
Ja viel mij ook al op, alleen jammer voor Jane dat ze aan Jeffje vast zit. Zie dat alleen als voordeel voor jeffjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:26 schreef KinKiJan het volgende:
Je merkt wel dat door deze duo opdracht bepaalde bewoners die je nooit/zelden met elkaar zag ineens goed lijken te klikken
Snap haar ook wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp haar wel, gaat niet alleen om het lekker eten, maar ook om met elkaar gezellig aan tafel te dineren, nadat je al weken hetzelfde eet. Het er niet bij horen
die zit in de abbatoir toch ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:28 schreef ledn81 het volgende:
even spieken hoelaat het is op de radiator
Jeffrey was even weg, die ging daar denk kijken. Al kan het misschien ook wel op de radiatro in de slaapkamerquote:
wat zit er op de radiator in de slaapkamer dan een slimme thermostaat ofzo ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jeffrey was even weg, die ging daar denk kijken. Al kan het misschien ook wel op de radiatro in de slaapkamer
Ja dames mochten het grote bedquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:30 schreef Joyce-43 het volgende:
liggen Jane en Jolien beide nou in een 2 persoon bed alleen?
Nee in boudoir zien ze hetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
wat zit er op de radiator in de slaapkamer dan een slimme thermostaat ofzo ?
jolien en jeff gaan samen in 1 bed volgens mijquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:30 schreef Joyce-43 het volgende:
liggen Jane en Jolien beide nou in een 2 persoon bed alleen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |