quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:19 schreef odie22 het volgende:
ik ben echt oke hoor , ik jank altijd om niks
Zich even positief neer zetten ik wantrouw alles wat hij zegt en doetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:18 schreef Flow3r het volgende:
Jeff wel lief nou
"je bent niet alleen, we gaan er een gezellige avond van maken met een 3 gangen menu "
Denk ook dat hij donders goed weet waar het mis is gegaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zich even positief neer zetten ik wantrouw alles wat hij zegt en doet
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:20 schreef kater1 het volgende:
Keanu voor de tigste keer dat hij denkt dat ze wel mee mogen eten
als ik terugkon in de tijd alleen met joooouuuuuquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:20 schreef Folies het volgende:
Graag Jordy nu zingend en hossend binnenkomen.
dat kan hij alleen met 5 flessen bier opquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:20 schreef Folies het volgende:
Graag Jordy nu zingend en hossend binnenkomen.
Er is netjes twee minuten gewacht, dus niets aan de hand. Deze TT kan blijvenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ben wel serieus hoor, stuur @:Dotteke maar bericht als je een andere titel wil
Waarom huilt ze?quote:
Dat zit er nog niet inquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:22 schreef ledn81 het volgende:
Nou hup nu klaar met jenken.![]()
filmpje wordt te lang
jaja ik zei al tegen Ireth maakt niet uit had me tekst al weggehaaldquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is netjes twee minuten gewacht, dus niets aan de hand. Deze TT kan blijven
Jane had ook zin gehad om met zijn alle lekker te etenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |