is nog erger verwend als de andere meidenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
Eva: "Dit vind ik toch zooo afschuwelijk, dat we wachten op iets!"
Keanu: "We wachten wel op iets lekkers"
Milena: "Ik wacht op eten, dat vind ik niet afschuwelijk"
Eva reageert niet, wacht even en staat dan op
[ afbeelding ]
Dat was, inmiddels slapenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Te Janken bedoel je, wat ik het laatst hoorde vanonder haar dekbed
Het is wel zielig voor haar. Jeffrey heeft dit verdiend muhahaha.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Te Janken bedoel je, wat ik het laatst hoorde vanonder haar dekbed
Wel gedekt voor nog 2 personenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:03 schreef Kinga het volgende:
Heeft BB serieus die sushi/aziatisch eten afgekeurd, hahahahaha. Meedogenloos.
Mattie heeft ook eigen groene blouse aanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:57 schreef kater1 het volgende:
Dit is Jordi's eigen kleding hè. Laat dat even doordringen. Ja, die jongen daar op de bank met die identiek groene broek en overhemd.![]()
![]()
![]()
karma is a bitch..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:03 schreef Kinga het volgende:
Weet niet of het daarom is. Niemand heeft echt met haar daarover gesproken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah thx.. En Jane ligt nu nóg te janken daarom?
Ze wenste nog een smakelijk diner aan Axel, die ondanks BB's mededeling dat er geen tijd voor omkleden was, toch nog even een andere broek aan trokquote:
Benieuwd wat Jeffrey echt heeft gezegd in de DBK! Misschien heeft hij enkel sushi gezegd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:03 schreef Kinga het volgende:
voorlopig staat hij eten te maken voor beide en ligt zij nog in der kamer te janken nee helemaal geelligquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:04 schreef Rhosyn het volgende:
Is die Jane lekker mee met Jeffrey een team zijn.
Echt wel lullig iedereen lekker eten en hun niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |